April

• @MAVDP jaja ik ben intussen al actief in de fb groep. Heel wat eenvoudiger dan dit forum
  • Hallo iedereen,
    Ik verwacht begin april mijn eerste kindje en zou het ook heel leuk vinden om er bij te komen in de Facebookgroep.
    Het is altijd leuk om ervaringen uit te wisselen, want het is toch allemaal wel spannend hoor 😃.

Groetjes.
  • Hihi Dat is een feit. Stuur gerust een berichtje naar @Aardbei . Dan kan zij je toevoegen aan het groepje.
  • Hallo,

Iedereen, ik ben nieuw op het forum.
    Zwanger van mijn eerste kindje. Was even schrikken na maar liefst 17 jaar de pil te hebben genomen en dan onmiddellijk raak smile.gif
    Ik prijs me uiteraard heel gelukkig want bij velen van mijn leeftijd gaat het zo vlot niet meer.
    Uitgerekend op 26 april. Volgende week 2de echo (12 weken) en week erna nipt test. Ben zo benieuwd.

Ik zou me graag aansluiten in het facebook groepje. Ik ben enig kind en de meeste van mijn vrienden hebben ook geen kinderen dus ben echt wel nog heel onervaren op het gebied van kindjes smile.gif Wat ervaringen kunnen uitwisselen zou dus welkom zijn wink.gif
    groetjes
  • @Debby1983 dikke proficiat! Om bij het facebookgroepje te geraken moet je een berichtje sturen naar @Aardbei .
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld