April

• @SarahW
    Mijn eerste kindje is 4jaar. Hij gaat in januari 5 worden.

Ja ze zeggen altijd geen enkele zwangerschap is dezelfde. Maar dat klopt echt wel. Bij Mats had ik nooit echt het gevoel dat ik zwanger was. Nu is dat toch wel anders.

Maandag naar de gyn. Ik hoop het geslachtje dan definitief te weten. De vorige keer had ze al eens gekeken en een vermoeden. Maar je bent dan toch nog niet echt zeker. Weten jullie het geslachtje al?
  • hallo allemaal,
    leuk dat er hier terug wat gebabbeld wordt! proficiat voor jullie allemaal! pregnant.gif party.gif
    er is idd ook een facebook groepje, daar wordt ook veel gebabbeld, wie daar graag bij wilt mag altijd een e-mail adres doorsturen dan voeg ik je toe,
    wave.gif
  • Zwanger

Hoi,

Heb me ook nog eens ingeschreven op deze site, lijkt me dat het er nu veel rustiger aan toe gaat dan vroeger.

Enkele jaren terug was het dagelijks gesprekjes.
    In alle geval iedereen van harte proficiat smile.gif

Hier ook terug zwanger 17 weken deze week.
  • @Leaderlo : Welkom! ja iedereen gaat altijd gelijk naar de facebook-groep, vandaar dat het hier altijd zo kalm is thumbdown.gif
  • @leaderlo welkom en proficiat!
    @ophelia hoe gaat het met jou? ja idd op facebook wordt druk gebabbeld, heb je geen facebook of wil je dat gewoon liever niet? begrijpelijk hoor, maar je mag er nog steeds bij als je wilt hoor, ik kom hier nog wel eens regelmatig piepen maar er wordt niet echt meer geschreven hier he, wat ik wel jammer vind voor de mensen zonder facebook.
    Hier alles ok, wel voormiddag nog altijd ziek, namiddag gelukkig iets beter meestal en last van rug en heupen.
    Ben nu op de helft dus het aftellen kan beginnen! jippie! wink.gif
    hopelijk met jullie ook alles ok!
  • Hoi allemaal,

ik kom hier ook eens piepen. Ik ben intussen 17 weken en 1 dag smile.gif zwanger van ons 1ste kindje... EINDELIJK want het heeft meer dan 3 jaar geduurd voor ons sad.gif Na een lange lijdensweg (kunstmatige inseminiatie en 4 IVF-pogingen) het het dan toch eindelijk gelukt content.gif

Voelen jullie je ook één en al vol energie wink.gif tot 15 weken was het hier moeheid alom maar sinds 2 weken kan ik precies de hele wereld aan !
  • welkom greet en proficiat! wat erg dat het voor jullie zo een zware weg is geweest om zwanger te geraken maar ben blij voor jullie dat het gelukt is!
    ik voel mij hier alles behalve een en al energie bored.gif helaas...ben echt continu moe, maar echt zo een leeg gevoel en moet mij echt vooruit dwingen, ik denk dat de kleine echt alles neemt van mijn vitaminen en ijzer ofzo, zo voelt het allessinds wel
  • Hoi @Ophelia
    Vergeten dat ik zwanger ben doe ik nog net niet tongue.gif maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt!
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik altijd supervoorzichtig, niks te zwaar tille,....
    En nu loop ik achter een peuter van 14,5maanden, til haar op, gooi haar in de lucht, doe wild mee met haar,....
    Maar aan mijn lichaam is het duidelijk wel te zien dat dit het tweede is! Alles zet plots veel sneller uit! Volgens mij ga ik binne 20weken ontploffen tongue.gif zelfs men omgeving schrikt soms. Hahaha!
    Maar we hebbe het ervoor over eh!!
    Grtjs
  • @Greet83
    Ik had de eerste maanden best nog wel wat energie! Maar sinds kort totaal niet meer.
    Probleem is (dit had ik ook bij m'n eerste zwangerschap) dat ik snachts nog heel moeilijk kan slape.
    Veel naar het toilet, 10 tot 20x wakker worde zonder reden,...
    En dan nog fulltime gaan werke en een peuter van 14,5maanden!
    Geniet dus maar volop van je energie en hope voor jou dat het zo blijft! wink.gif

@mama i
    Ik heb je een berichtje gestuurd met men e-mailadres voor het fbgroepje!
    Alvast bedankt!!
  • @SarahW : Ja, dat is idd wat ik bedoel, hele dagen zo druk dat je er toch een pak minder bewust mee bezig bent.

Gisteren bij de gyn ons kleine acrobaatje gezien bigsmile.gif Baby lag met haar ene voet naast haar gezicht haha.
    Wel superblij eindelijk 100% bevestiging dat we een meisje krijgen love.gif
  • @ophelia super dat alles in orde was!! en leuk een meisje! bigsmile.gif hier was gisteren ook alles in orde, ook een acrobaatje dat het de gyn best moeilijk maakte om alles tegoei gezien te krijgen, maar ja dan konden wij natuurlijk extra lang genieten wink.gif tongue.gif
    hoe gaat het verder met jullie? ik ben toch zo ontzettend moe he! en helaas nog vaak misselijk en overgeven, ik voel ons kleintje ondertussen wel heel vaak, zo zalig love.gif
  • Hallo!

Ik ben reeds 17 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb een dochter van 11 maand en deze keer word het een jongentje.
    Ben nieuw hier op het forum maar het lijkt me leuk om samen met julie over van alles en nog wat te praten. Mag ik er ook bij op facebook?

Groetjes Amanda
  • welkom en proficiat!! ja natuurlijk mag je ook bij het facebook groepje, stuur mij maar een berichtje met je naam op facebook of email adres en dan voeg ik je toe wink.gif
  • hallo

Ik ben uitgeteld voor 30/04/2017, helemaal onverwachts zwanger van ons 3e kindje smile.gif Tot nu toe gaat alles heel goed.
  • Hallo, eerst en vooral proficiat!!
    hier op het forum is het helaas wat stilgevallen, er wordt wel nog druk gebabbeld op het facebook groepje, moest je je daar graag willen bij aansluiten mag je mij altijd een berichtje sturen met je email adres of facebooknaam dan voeg ik je toe wink.gif
  • .....Aangepast door Ara op 21/08/2017 14:50
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld