Zwanger voor april-clubje

• Hey Lien
    Niet te geloven dat we al augustus zijn he ik wou de klok kon terugdraaien echt waar !
    Ik zie September nog bijlange niet zitten dat heen en weer geloop dat vroeg opstaan dat gesleur ...
    Onze dubbele buggy heeft het onlangs ook begeven en ik twijfel dus zo hard over een nieuwe aankoop of een meerijplankje achter onze buggy.
    Mijn kids worden groter maar die zitten nog zo graag zeker na een drukke lange dag of als ze wat ziekjes zijn...
    Hahaha goed aangekomen aan het zeetje?
    Daar heb ik echt geen behoefte aan se ik ben meer een Ardennenmadam.
    Nogthans is het binnen een paar dagen hier weer het kinderstrand op de grote markt en gaan we daar zeker naartoe.
    We zijn eigenlijk niet zo heel veel weggeweest.
    Mijn kids zijn al blij met een speeltuin (is schuins over de deur eentje) en dat ze buiten kunnen fietsen.
    Naar het speelgoedmuseum zijn we geweest en cinema en Tivolipark en Planckendael (maar daar hebben we een abonnement van dus telt eigenlijk niet echt mee daar zitten we regelmatig)
    Ik ben bezig met een crashdieet en dat heb ik geweten amai toch niet simpel en zeker als de rest zo lekker mag eten (en ik dat dan ook nog moet klaarmaken!)
    Nog een week en ik mag iets meer eten met een blijf fit dieet.
    Ik hoop het volhou maar owee die bourgondiër in mij smug.gif
  • Even niet ingelogd zit op andere pc mijn laptop is aangeslagen door mijne lieve zoon goofy.gif
    Hoe gaat het aan de andere kant?
    Vandaag weer een minder dagje buiten dus dat word kleuren , spelletjes spelen , tv zien , computeren , met boetseerklei spelen...alles uit de kast halen om niet te vervelen.
    Mijn strikt dieet zit er op en tada -8kg bigsmile.gif
    Gisteren heeft onze Siebe een nieuwe ride gekregen ... een 3 wieler van Cars.
    We waren van plan hem dat cadeau te doen met de feestdagen maar stond nu in de rode prijs in Dreamland en hij rijdt zo graag rond met zijn loopfiets dat we hem nu al willen laten proberen om met trappers te rijden.
    Nog cadeauideetjes genoeg wink.gif
    Morgen met Quinten terug naar de oogarts en dan kan 't weekend weer beginnen top dat mijn ventje wat meer thuis is geweest (bouwverlof , extra verlofdagen gevraagd en gekregen , verlengd weekend)
    Fijne dag nog voor jullie wave.gif
  • En nu begint het aftellen naar school toch wel echt ... alles word in gereedheid gezet alles word aangekocht om te kunnen starten.
    Veeeeel te snel is die 2 maand gegaan !
    En het gaat razend snel gaan dat ook Siebe naar het instapklasje kan ... snik !
    Hoe gaat het met Julie en de stap naar de school?
    Ik ben dus met Quinten naar de oogarts geweest en super nieuws zijn oogje is verbeterd tegenover de eerste keer ze hem zag.
    In December terug op controle.
    4u zie ik dus kruip mijn keuken in smile.gif
    Tot de volgende maar weer !
  • Hey Jessica,
    Sorry weer zo lang geleden blush.gif
    Ik vind het zalig twee kindjes maar oh zo super super druk, zo respect voor jou met vier kindjes! Ik wil er evenzeer nog graag eentje bij maar toch nog een heel klein beetje wachten tot ze hier naar school gaan denk ik happy.gif
    Oh is siebe al gestart? Of november? Hier mag ze normaal in november gaan naar we gaan haar waarschijnlijk nog een paar maandjes extra Thuis houden wink.gif het probleem hier is dat iedereen haar altijd overschat omdat ze vrij mondig is en als ze op haar gemak is een hevige, en ze ziet er veel ouder uit dan dat ze eigenlijk is, iedereen vraagt dan en in het hoeveelste kleuter klasje zit jij al? Euhm...ze mag nog niet naar school hoor bored.gif
    Oh dat zou anders toch best al kunnen ...euhm wij kennen onze dochter zelf nog altijd het beste he! ! Julie heeft echt nood aan structuur, alles moet goed tvoorbereid en uitgelegd worden, anders lukt het niet en is er grote paniek, dat maakt mij wel bang om haar te vroeg naar school te sturen ...
    Ik had ook liever een andere school gehad maar praktisch gezien is dat moeilijk realiseerbaar sad.gif dus we gaan het eerst hier op school proberen, ik zie er nu al tegen op.
    Slim is ze zeker wel, leer gierig ook dus dat zit wel mee, kent kleuren, begint vormen stilaan te benoemen, puzzelen lukt goed, tellen probeerd ze maar dat is dan 1, 1, 1, 3 tongue.gif bigsmile.gif gekke meid love.gif

Heb je een dubbele buggy bij gekocht of toch niet? Zo zonde dat die kapot is gegaan, toch dure kosten he!
    En amai chapeau zoveel afgevallen!! ! Wauw!! Met welk dieet? Ik Ben ook nog steeds bezig maar het gaat zo enorm traag zucht...

Zo leuk een drie wieler, lukt het siebe al met trappers? Dat lukt hier nog net niet, ja als het Berg af gaat bigsmile.gif
    Wat goed van de oog Test! Evenzeer nog een brilletje?

Wout doet het hier goed alleen nog steeds geen door slapertje helaas, dat begint echt wel serieus door te wegen
    Ik Ben op zoek naar een nacht Job maar tot nu toe met weinig succes, we beginnen het financieel stilaan heel benauwd te krijgen dus ik sla stilaan lichtjes in paniek, geen idee hoe het op te lossen, ik wil mijn kindjes echt niet naar de opvang brengen dus daarom dat ik nacht werk zoek, ik krijg het zo benauwd als ik onze spaarrekening zo zie kelderen cry.gif

wave.gif
  • Dames

Mag ik mij ook toevoegen wij zijn uitgerekend voor 20 april van ons 5 de kindjes.
    Zijn er nog dames die last hebben van lichtjes bloedverlies af en toe
  • Verstandige meid heb je wink.gif
    Ik vind Siebe nog niet rijp voor school maar herkenbaar wat je zegt want ook ik krijg vaak de vraag "en moet hij niet naar school?!"
    In November gaat hij naar het instapklasje maar ik ben er niet klaar voor mede omdat ik bang heb dat het voor hem nog te vroeg is en voor mezelf gaat het raar doen na jaren opeens een leeg huis maar kun je niet tegenhouden he ze worden groter ... maar veel te snel nervous.gif
    Ik ga ook uitkijken naar een jobke of een opleiding maar nog steeds weet ik niet wat.
    Ben jij vertrouwd met thuisonderwijs?
    Ik ken die opstakels ook allemaal meid ... 1 inkomen het heeft voor en nadelen en je moet keuzes maken met het hart maar soms ook met het hoofd.
    Ik kruip mijn bedje in morgen weer vroeg dag wave.gif
  • Hey Jessica,

Lang geleden weer, hoe gaat het daar?
    Siebe klaar om te starten in november? Nu komt het dichtbij he! Het zal idd raar doen voor jou, gaat hij meteen ganse dagen gaan?
    Ik heb wat last van het vallen van de blaren denk ik, zoals ze dat zeggen, alles zit precies tegen,
    Zieke kindjes, financiële zorgen, ik vind geen aangepast werk, ouderschapsverlof geraakt stilaan op, ik krijg het huishouden niet op orde, vanalles en nog wat eigenlijk, teveel om op te noemen, het ontbreekt mij dus effe aan energie en wordt er nogal moedeloos van cry.gif
    Hopelijk gaat het bij jou wat beter, Sinterklaas en kerst komen er weer aan, al op cadeautjes jacht geweest? bigsmile.gif
    Ik ga in november naar een grote tweedehands beurs gaan in Genk, daar kan je ook vaak leuke dingen vinden.

wave.gif
  • Hey Lien fijn je terug van je laat horen smile.gif
    Ik heb ook wat najaarsmoeheid maar bij jou is er toch een hoop dat meespeelt he?! sad.gif
    Hopelijk komt het allemaal sneller dan verwacht op zijn pootjes terecht zonder nog te veel stress en zorgen.
    hug.gif
    Maandag heeft Siebe een speelnamiddagje gehad in zijn klasje en de juf heeft me wat gerustgesteld ivm het schoolrijp zijn ze vind dat hij leergierig en goed benieuwd was naar alles en hij kent de juffen en de school natuurlijk al dus ja dat komt goed maandag zei ze happy.gif nog eventjes genieten van mijn scheetje en dan een stukje loslaten shocked.gif
    Hij gaat starten met 7 in een klasje dus ideaal !
    Ik hoop hij het even leuk gaat vinden als maandag eens hij echt start en dat het slapen gaat lukken en hij wat goed wil eten en ... o jongens toch ik zit er toch mee.
    Ons Sara heeft al sinds September 4 verjaardagfeestjes er op zitten en morgen gaat Quinten spelen bij een klasgenootje.
    Timo is weer veel ziek.
    Je gaat het niet geloven (of mss juist wel tongue.gif) maar onze cadeautjes zijn al gekocht bigsmile.gif
    Verwendagen komen er aan maar dat mag eens he ik kijk er in ieder geval al naar uit ! xmascandy.gif xmastongue.gif xmasblink.gif
    Kop op daar he meid en laat nog wat van je horen wave.gif

• Hey Jessica,

Super dat siebe het zo goed gedaan heeft in het klasje, ik duim tvoor volgende week!! Dat moet idd toch raar doen, na al die jaren overdag geen kleintje meer in huis, het gaat veel te snel he!
    Hij gaat dan meteen hele ddagen gaan als je het hebt over het eten en slapen daar? Ik denk dat we hier met halve gaan beginnen, ze komt zoiezo 's middags Thuis eten dus als ze echt terug wilt kan ddat ook maar ik vermoed dat ons slaap kopje dan haar bedje nodig gaat hebben goofy.gif
    Ik vind het toch ook al spannend, het komt toch stiekem dicht bij, ze wilt wel graag gaan dus het zal wel goed komen maar ze is altijd bij ons dus ik Ben toch wat bang voor wat het afscheid gaat ggeven maar we proberen ze zo goed als gaat voor te bereiden.

Hihi nee eigenlijk verschiet ik daar niet van dat je alle cadeautjes al hebt bigsmile.gif xmascandy.gif xmascontent.gif
    Wij hebben deigenlijk ook al best veel, enkel voor Wout nog wat zoeken en op de tweedehands beurs binnenkort nog eens rond neuzen, het is zo leuk he!

Verder zit ik er toch wat onder door, vooral door die financiële zorgen heb ik het echt moeilijk, geen idee wat we moeten doen zonder dat Wout er nadeel van zou hebben want een crèche dat zien we echt niet zitten ...komt tijd komt raad zeggen ze altijd, maar de tijd geraakt helaas stilaan op cry.gif

Geniet nog van je kleinste pateeke het laatste weekend en laat iets weten hoe het hem af ggaat in het klasje he wink.gif 7 is wel fijn om te beginnen, hier weet ik het niet, half december kijk ddagje, ik hoop ook een klein klasje.
    Erg van timo, ik hoop dat het ziek hjhzijn hem dit jaar niet zoveel parten gaat spelen als vorig jaar, ocharm toch.
    Tot snel, wave.gif
  • Hey Lien
    Idd leuk he die lijstjes en aankopen weer content.gif
    Nog veel plezier met zoeken !
    Een beurs is altijd leuk in de tijd dat Timo een baby was deed ik dat ook regelmatig.
    2dehands word hier ook veel bekeken en soms toch wat gekocht.
    Als er niks aan is en verzorgd waarom dan het dubbele gaan geven voor een nieuw?!
    Klopt Siebe gaat hele dagen ik heb dat met de andere 2 ook gedaan omdat ze de kans hebben om te slapen op school.
    Wij wonen toch redelijk ver van school om zo over en weer te gaan met de middag moesten ze terug willen dan ook rekening houden met het slechte weer op komst het is beter zo.
    Ik hoop echt dat het hem goed gaat afgaan want hij begrijpt het nog niet dat hij naar school gaat gaan ik kan het hem dan ook niet echt uitleggen meneertje laat dat over hem gaan dus ik vind hem niet voorbereid...
    Vandaag heeft hij eindelijk voor de eerste keer ons op straat gevolgd en beter bij ons gebleven in de winkel want dat was ook altijd een onderneming een klopjacht in de winkel en op straat een sirene als ik dan wat streng was smug.gif
    Veel succes met de kennismaking van het klasje laat maar weten hoe ze het vond en hoe het voor jullie was thumbup.gif
    Mij lees je maandag weer wave.gif

• Zo Lien het eerste schooldagje zit er op hij ligt uitgeteld in zijn bedje.
    Vanmorgen zonder wenen hem in het klasje achtergelaten.
    Toen ik terug buiten kwam van Sara en Quinten af te zetten keek ik nog even door het raam en zijn juf lachte en stak haar duim omhoog en deed teken hij achter het hoekje zat met de auto's te spelen.
    Meteen voelde ik mij opgelucht en blij ik wist hij snel zou wennen aan de school.
    Vanavond ging ik een goed vuil kindje afhalen bigsmile.gif meneertje had er niet beter op gevonden om zijn botten uit te doen en met zijn kousen op het nat gras te gaan is ook gevallen blijkbaar dus ja...
    De juf zei hij flink was mooi speelt maar nog moet leren in groep dingen te doen want dan loopt hij weg wil spelen en zijn eigen ding doen.
    Hij had al zijn bokes op en heeft een uurtje geslapen.
    Morgen moet ik wel de juf aanspreken ivm wat er vandaag is gebeurd tijdens de speeltijd want Siebe en Sara waren van streek door klasgenootjes van Sara die wat te wild met Siebe aan het spelen waren en hem niet gerust lieten waardoor Sara zelfs is beginnen wenen.
    Ik vond het zelfs al naar als ze het mij vertelde.
    Al bij al dus wel een geslaagd eerste schooldagje wave.gif
  • Hey Jessica,

Blij te lezen dat siebe zijn eerste dagje toch goed is mee gevallen, hopelijk is het de afgelopen dagen ook goed gegaan en heeft het klasgenootje van Sarah hem niet meer lastig gevallen. Dat samen spelen komt nog wel, hij is ook nog zo klein he, onze meid is daar plots wel in gegroeid, ik bedoel dan dat ze er zelf echt achter vraagt nu om met kindjes te mogen gaan spelen, maar delen van speelgoed is dan toch nog moeilijk soms goofy.gif
    Begrijpelijk dat je hem dan hele dagen laat gaan, hier is het maar vijf minuutje te voet dus ik ga haar in het begin 's middags halen en dan zien we wel wanneer ze er naar vraagt om namiddag terug te mogen gaan kan dat en als ze moe is gaat ze gewoon slapen en blijft ze Thuis. Het komt nu ook dicht bij, toch spannend!
    Hier ondertussen nog steeds geen door slapertje, geeuw, heel misschien wel zicht op een Job waarbij we evenzeer in de mogelijkheid blijven om Wout toch Thuis te kunnen houden ipv een crèche, ik hoop er echt op want moest dat niet lukken dan weet ik echt niet meer wat nog te doen

wave.gif
  • Hey Lien
    Het is niet het samenspelen dat een probleem is want dat kent hij met de broers en zus maar ze hebben kringmomenten en dan moeten ze samenzitten en aandachtig luisteren bv als de juf gaat voorlezen en dan loopt Siebe weg die wil liever gaan spelen maar vanmorgen zei de juf dat het al beter begint te gaan al moet ze hem nog regelmatig gaan halen en neerzetten in de kring.
    Hij stond vanmorgen letterlijk en figuurlijk te trappelen van blijdschap dat hij naar de klas kon zijn jasje kon niet rap genoeg aan bigsmile.gif
    2 dagen van de 5 heeft hij geweend dus top he !
    Zijn juf zei ook dat hij nooit niet lang weent dat is altijd vrij snel voorbij.
    Doet mij toch ook allemaal goed als ik dat weet en hem zo gelukkig kan afzetten.
    Vanmorgen een kusje paar keer zwaaien en de glijbaan op en ik kon weer gerust naar huis.
    Ik hoop Julie het ook zo fijn gaat hebben op haar eerste dagen want schoollopen moet leuk zijn he.
    O ziet er leuk uit voor jullie ik hoop het lukt met het jobke !!!! thumbup.gif
    Nog een half dagje en ons weekend kan beginnen.
    Fijn weekend wave.gif
  • Hey Lien weer een tijdje geleden wink.gif
    Hoe gaat het ondertussen?
    Hier 3 halve dagen ingelast voor Siebe in samenspraak met de juf want het is te zwaar voor hem dus maandag woensdag vrijdag ga ik hem op de middag halen en slaapt hij thuis na het eten een 2,5 uur duidelijk meer dan het uurtje dat maar mogelijk is in school.
    Hoe vonden de kindjes hun sinterklaas?
    Hier een hele dag zoet geweest en zelf dan ook veel voldoening gehad met hun bezig te zien.
    Vandaag de kerstboom gezet en de versiering in het huis ... zo gezellig weer !
    Nog even en het is kerstmarkt en vakantie en kerstmis xmascontent.gif xmascandy.gif xmasblink.gif
    Maak er mooie feesten van !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld