Zwanger voor april-clubje

• Hey Jessica, alles goed daar bij jullie? Ik Ben hier ondertussen bevallen van een zoontje, Wout bigsmile.gif alles bleek uiteindelijk gelukkig in orde te zijn maar het was toch even spannend deze keer, maar eind goed, al goed!
    Het is een zalig baby tje ,eet goed, slaapt goed en het klikt super goed met grote zus!
    Wel even zoeken Thuis zo met twee kindjes maar dat komt wel goed, vind het zalig!

Ja das super gezellig 's avonds vanonder de wol nog samen even een filmpje kijken he
    Voor Pasen houden we het rustig dit jaar, zo met een klein hummeltje niet teveel familie af gaan
    Paas eitjes leggen doen we enkel hier Thuis, niet bij de groot ouders al zouden die dat wel willen wink.gif
    En een gezellige brunch onder ons viertjes, kijk er wel naar uit! Is siebe ondertussen al twee geworden? Sorry heb het met al de drukte met Ziekenhuis en bevalling allemaal wat gemist, wat worden ze snel groot!!
  • Dikke proficiat met jullie zoontje Lien !
    Wat een geweldige naam heeft hij !
    Wij kennen ne Wout in dichte vriendenkring dus dat was voor ons geen optie maar heb het altijd wel ne toffe jongensnaam gevonden ook voor later !
    Leuk het zo goed klikt met de zus !
    Geniet van je klein spruitje en je gezinnetje !

Ja hoor Siebe is ondertussen al 2 !
    En nu uitkijken naar onze andere 2 kabouters hun verjaardag volgende maand.
  • Hey Jessica, ik geraak er toch nog eens! Hoe gaat het daar? Fijne Pasen en paas vakantie gehad? Hier beginnen we onze draai te vinden met twee kindjes, toch even zoeken als je alleen Thuis bent met twee! Gelukkig zijn ze meestal wel braaf wink.gif zalig weer zo een baby'tje in huis, en hier ondertussen ook een twee jarige in huis, mijn taart' was best goed gelukt en ze heeft genoten van haar feestje', was het bij jou leuk geweest? Ik ga proberen om hier terug wat meer te komen kijken vanaf nu, tot snel!
  • Hey Lien leuk je hier nog eens te zien bigsmile.gif
    Alles super met je twee schatjes en het moederschap lees ik zo wink.gif
    Ja we hebben een fijne paasvakantie gehad eitjes rapen was super leuk om te doen en ze bezig te zien content.gif
    We hebben chocolade eitjes bewust beperkt inplaats hebben ze meer surprise eitjes gehad van TROLLS en PAW PATROL konden ze nadien leuk stickeren en kleuren want we hadden ze dan ook nog paaskleurboeken gegeven.
    Nu is 't verlengd weekend.
    Ze moeten pas woensdag terug naar school.
    Vandaag alles gaan halen bij de Bakboetiek om onze Quinten zijn Paw Patrol taart te maken.
    Voor school maak ik cupcakes met chocolade en smarties.
    Ik ga trouwens nu mijne goeie vriend meneer google raadplegen om de juiste taart te vinden se en hopelijk lukt het mij candle2.gif
    Tot gauw wave.gif
  • Hey Jessica, ja ik geraak er niet meer zo vaak als voordien maar ddoe mijn best, dat zal wel weer beteren eens hier alles terug wat meer routine krijgt wink.gif leuk daar zullen de kindjes super blij mee geweest zijn! Hier hadden we wat eitjes binnen in huis gelegd want het was te slecht buiten hier, ze vond het geweldig! Ik hoop dat je taart' goed lukt maar ddat zal wel he, ik heb daar hier veel werk aan gehad, denk dat ik het volgend jaar toch maar iets simpeler hou wink.gif wat vliegt de tijd snel, nog eens zo snel precies bij een tweed kindje, geniet nog van jullie vrij dagje!
  • Hey Lien eindelijk nog eens even de tijd om van mij te laten horen.
    Vandaag onze Quinten een onvergetelijk verjaardagje bezorgd en t stopt nog niet hier want morgen word hij op school gevierd.
    En nu kan ik morgen ons Sara haar verjaardag gaan plannen.
    Het was zo'n zalig weertje daarstraks dat ik met Siebe in de tuin heb gezeten en een fietstochtje heb gemaakt.
    Ik snak zo naar de grote vakantie het mag gaan komen !
    Uitslapen , kindjes thuis ...
    Hoe gaat het met jullie ?
    Ik ga nog even filmke zien en mijn oogjes dichtdoen.
    Tot gauw !
  • Hey Jessica, hoe gaat het daar? Hier buiten de drukte alles ok, hoe doe jij dat toch met vier kinderen?? Ik vind met twee nu al de tijd amper om hier te komen schrijven, al een paar keer beginnen typen en dan komt er telkens wel een van de kindjes tussen wink.gif zalig wel met twee kindjes, en ze reageren zo goed op mekaar, zeker nu Wout bewust begint te lachen, mooi om te zien love.gif
    De grote vakantie komt nu stilaan kort bij he, heb je plannen voor de zomer? En daar is de oudste al wakker hoor ik...Wout drinkt nog elke drie uur dus...slaap wat is dat ook alweer? goofy.gif
    wave.gif
  • Hey Lien een tijdje druk gehad met de kids kleine kinderen kleine zorgen grote kinderen grote zorgen (zucht)
    Nu ja alles zal wel goed komen wink.gif
    Fijn te lezen dat het zo goed gaat maar ja meerdere kindjes onder je vleugels wil ook zeggen meer tijd en aandacht geven en delen ik weet het wel.
    Van de zomer gaan we naar Planckendael aangezien we een abonnement krijgen van mijn man zijn werk...altijd leuk natuurlijk!
    En de zondag plannen voor vaderdag?
    Hier een fietsdag en gewoon zien wat we tegenkomen om te zien en te doen.
    Morgen weer vrijdag de dagen vliegen !
    Nog veel plezier met je kindjes en het mooie weer dat er weer stilletjes aan komt wave.gif
  • Hey Jessica,
    Oei toch niks aan de hand dan?
    Het is druk ja maar ik kan wel genieten van de drukte nu ik mijn draagzak gevonden heb, het is ondertussen georganiseerde drukte geworden wink.gif of toch meestal tongue.gif nee geen speciale plannen eigenlijk, gewoon lekker ontbijten en een rustige wandeling maken denk ik.
    Oh fijn planckendael, daar zijn wij pas nog geweest, was helemaal niet druk toen, was heel fijn geweest, Wout sliep constant in de koets dus had onze kleine meid onze volle aandacht waar ze duidelijk van genoot! bigsmile.gif
    Onze kleine man weegt ondertussen al bijna zes kilo baby2.gif wat gaat het toch snel
    Hij dmgdtwd het heel goed en ook grote zus doet het goed, ze geniet ervan dat ze terug veel buiten kan spelen' met het mooie weer, jou kindjes vast ook? Nog even en ze kunnen aan de grote vakantie beginnen thumbup.gif en dan aftellen naar siebe zijn eerste schooldag, spannend!
    Weet je wat? Ik had gedacht even 'tevreden te zijn met twee kinderen, en enkele jaren te kunnen wachten op nummer drie of het misschien wel te houden bij twee maar ik merk dat ik nu al verlang naar nog een nummertje drie astonished.gif al is dat hier praktisch nu nog niet ghaalbaar en zal ik mijn partner niet snel overtuigd krijgen voor nog een derde, ik kan er niks aan doen dat dat gevoel plots zo sterk is
    En nu bedje in wink.gif
    Slaapwel! wave.gif
  • Nu ik mijn draai gevonden heb moet dat natuurlijk zijn ipv draagzak haha
  • Hey Jessica,

Hoe gaat het daar? Aan het aftellen tot de grote vakantie begint zeker wink.gif
    Zal een gezellige drukte zijn als de kinderen allemaal Thuis zijn, ze zullen er wel naar uit kijken
    Wij trekken er volgende week eventjes op uit, last minute centerparcs of de zee, we beslissen pas eind deze week welk van de twee, ook beetje prijs afhankelijk wink.gif ik heb er echt zin in!
    Wout doet het goed,wat gaat het toch snel, zoveel sneller nog bij een tweede!
    Deze week ouderschaps verlof aangevraagd tot januari Ben ik dus nog zeker Thuis bigsmile.gif
    Was jgjjdmtmmpatam plan terug te gaan werken eens siebe ook naar school gaat? Heb je al iets op het oog?
    Geniet van het zonnetje! wave.gif
  • Hey Lien ik kom eindelijk nog eens aangesleffert goofy.gif je kan je het niet voorstellen hoe ik aan het aftellen ben eindelijk die vakantie die in mijn nek staat te blazen !
    Momenteel staan er veel activiteiten op de kindjes hun agenda.
    Donderdag stopt de school om 11u55.
    Vandaag al een nieuwe lijst met belangrijke datums voor het hele nieuwe schooljaar gekregen altijd leuk op tijd iets weten.
    Leuke vooruitzichten er op uit trekken met je gezinnetje geniet ervan !
    Tof het zo goed gaat met Wout !
    Ik wou terug te gaan werken ja eens Siebe naar school gaat maar voorlopig ben ik nog niks aan het zoeken ofzo.
    Ik wacht gewoon af tot in 2018 aangezien Siebe pas in November mag starten.
    Ik hoop iets ga vinden maar ben ook realistisch gelukkig mag het wel maar moet niks.
    Ik ben ook weer op de sukkel met mijn gezondheid ... moet dringend eens een bezoekje brengen aan mijn huisdokter maar ik stel maar uit en verzin smoesjes dat ik zelf niet meer weet waar ik ze haal wink.gif
    Met de kindjes gaat het terug goed Quinten zat in een fase ( o boy zeker weer 3 grijze haren erbij! ) Timo had serieuse medische problemen (lever) en daarbij veel schoolverlet waardoor zijn examen in gevaar kwam maar hij is er van af en ziet het wel positief in dus ik hoop hij idd over mag.
    Woensdag nog verder bespreken met behandelende arts in het ziekenhuis.
    Ik ga bijna mijn bedje in morgen weer de wekker en kan niet blijven liggen.
    Fijne nachtrust en tot gauw wave.gif
  • Zo zeg ik word er gelijk blij van nog effe en ik kan de kindjes gaan halen dan gaat mijne taxi voor 2 maand aan de kant goofy.gif
    Hoe zit het met je gevoel qua 3e spruitje?
    Had ik nog niet gevraagd maar spookte al een paar keer door mijn hoofd smile.gif
  • hey jessica!

hoe gaat het daar? blij dat het vakantie is zeker bigsmile.gif
    wij zijn hier last minute er lekker op uit getrokken en genoten hebben we! zaaaalig!
    en de kindjes waren super content en braaf smile.gif
    hoe is het nu met je? al naar de dokter geweest? wink.gif
    is timo geslaagd? hopelijk wel, zou erg zijn als hij zou moeten blijven zitten owv zijn gezondheidsproblemen.
    en Quinten terug braaf, hihi kleuter kuren tongue.gif herkenbaar hier, allez peuter keuren dan toch, 't is nie voor niks denk ik dat ik mijn volgende afspraak bij de kapster mijn haren moet laten kleuren tongue.gif oh ik zie daar zo tegenop!
    een derde kindje zie ik helemaal zitten eigenlijk maar helaas moet je dat met twee willen en zover zijn we nog niet, of we zover ooit geraken, geen idee eigenlijk, ik heb de indruk van niet maar ik hoop héééél erg van wel, ik zou het echt héél graag willen.
    geniet van de vakantie!! thumbup.gif wave.gif
  • Hey Lien
    Er even tussenuit doet altijd goed he en super dat dan ook de kindjes zo braaf zijn geweest das toch extra relaxen he wink.gif
    Misschien even aankaarten bij je man en wie weet zwicht hij toch voor nummertje 3 wink.gif nee daar komt veel meer bij kijken natuurlijk hopelijk zitten jullie binnenkort op dezelfde golflengte.
    Voor nu geniet maar van je 2 schatten wink.gif

Timo is toch moeten blijven zitten en idd door zijn gezondheidsproblemen het scheelde niet veel maar hij heeft het niet gehaald als ze het hele jaar erbij namen zijn examen zelf was heel goed dus ja we waren er allemaal wat van onder de voet zijn klastitularis heeft me dan ook gebeld.
    Nu toch wat kunnen loslaten en genieten van de vakantie.

Mijn ventje moet nog een week werken maar we hebben er toch al ne kermis opzitten met de kindjes.
    Op programma staat voorlopig nog Planckendael , cinema cars 3 , fietstochtje naar een hoeve waar ze ambachtelijk ijs maken en andere melkproducten waar ze kunnen spelen en wandelen en ezeltjes paarden en geitjes kunnen aaien ...
    We houden de stadsagenda ook nog in de gaten dus wel een goede zomer ! thumbup.gif

Fijne vakantie wave.gif
  • Hey Jessica,

Oh nee, ocharm timo, zo erg! cry.gif en als Mama lijkt mij dat ook verschrikkelijk om te moeten zien gebeuren sadhug.gif
    Gaat hij dezelfde richting blijven doen?
    Hopelijk gaat het met zijn gezondheid ook snel beter, klinkt toch allemaal serieus

Oh zalig, hier is het pas eind augustus kermis, die staat zoiezo op het programma bigsmile.gif
    Hier ligt ook een hoeve met ijs en diertjes in de buurt das echt leuk he!
    Gaat siebe ook al mee naar de cinema? Ze kijkt hier graag eens tv en kan dat best lang volgen maar ik twijfel of ze dat in de cinema wel zou doen, ik denk dat die geen twee seconden haar taterke kan houden bigsmile.gif

wave.gif
  • Hey Lien

Nee Siebe blijft thuis bij Timo dat is nog niet te doen met hem dan kan ik erachter crossen meneertje zal dan ook zijn stembanden eens uitproberen en denk dat niet in dank ga afgenomen worden goofy.gif
    Siebe heeft zijn vrijheid nodig die kan geduldig en aandachtig zijn maar om zo lang stil te zitten nee bigsmile.gif
    Vandaag ook beslist om nog eens naar het speelgoedmuseum te gaan lekker dicht bij huis altijd leuk !

Ja Lien ik voelde me echt slecht hij kan er niks aan doen en had goede examens afgelegd vond toch hij het verdiende om over te gaan.
    Hij gaat idd gewoon hetzelfde jaar overdoen.
    Ik hoop het volgend jaar beter ga gaan want hij word precies afgestraft door zijn ziek zijn.

Morgen laatste dagje werken voor mijn ventje ik ben zooooo content !!! happy.gif

wave.gif tot later
  • Hey Jessica,

Zalig, dan geniet er maar van dat jullie allemaal Thuis zijn!!
    Daar Ben ik nog nooit geweest maar lijkt mij idd wel heel fijn zo een speelgoed museum
    Oh seg, ik vind het echt erg voor timo en jullie, maar zijn punten waren wel goed ddan? Is het enkel owv zijn afwezigheid?
    Je kan dat ook aanvechten he door ik denk een brief naar Brussel te sturen om een tweede opinie te vragen, hem tegenhouden owv zijn gezondheid, daar kan hij toch niks aan doen cry.gif
    Hier gaan we vandaag bbq'en met de familie voor de doop, wat een werk hebben we gehad maar het is af geraakt gelukkig bigsmile.gif
    Nu hopen dat het droog blijft

wave.gif
  • Ja heeft 1 slecht tussenrapport door zijn afwezigheden.
    Dat heeft de doorslag gegeven al heeft hij goei punten behaald ja.
    Moest het nu over zijn diploma gaan zou ik het aanvechten maar nu wil ook Timo niet verder gaan.

Ik vermoed dat je goed weer hebt gehad en dus ne geslaagde bbq thumbup.gif

• Hey Jessica!

Alles goed daar? De vakantie vliegt nogal he! Al veel leuke uitstapjes gedaan?
    Ja idd, heel mooi weer gehad en een geslaagde bbq, het was echt gezellig en Wout ...die sliep door alles heen haha goofy.gif
    Toch erg van timo,hopelijk heeft hij goede moed voor volgend school jaar en gaat het dan beter met zijn gezondheid
    Wij gaan morgen een dagje naar zee, gepakt en gezakt alsof we voor een week gaan tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld