Zwanger voor april-clubje

• Hey lien
    Hoe gaat het ondertussen met je bol buikje?
    Hier allemaal strijk gelegen met virale infecties nu zit het nog in ons dus het is nog goed uitzieken!
    2017 is niet echt ons jaar precies.
    Dinsdag Valentijn daar maken we weer een leuke avond van met ons 2tjes ... op tijd en stond is dat zo nodig om elkaar eens extra te verwennen aandacht te geven ...
    en dan komen daar de eerste verjaardagen piepen!
    Ik kijk ook heel veel online gewoon omdat je soms mooiere leukere stukken daar vind dan in de winkel.
    Echt online kopen gebeurd wel niet veel al zou ik wel willen hahaha
    Fijne week nog tis weer bijna weekend het gaat nogal vooruit die dagen !
  • hey jessica,

hoe gaat het daar? hier alles wel ok alleen wordt die dikke buik wel lastig wink.gif pregnant.gif
    alles begint stilaan in orde te komen, geboortebord, geboortekaartjes, suikerbonen, kleertjes gewassen in de kast, het begint op te korten nu, toch wel beetje zenuwen nu blush.gif maar kijk er ook enorm naar uit ons volgende spruitje in mijn armen te mogen nemen, kan niet wachten.
    bij jullie de ziektekiemen hopelijk uit huis? plannen voor valentijn? wink.gif
    fijne zondag nog wave.gif
  • O nog even meid nog eventjes volhouden ! wink.gif hug.gif
    Morgen gaan de kindjes terug naar school maar ik ben zeker nog niet van die vervelende beestjes af !
    Ik blijf hoesten en slijm hebben een neusverstopping afwisselend met lopende neus pfff.
    Ik werd vannacht lastig van mezelf ! bored.gif
    Vrijdag is 't carnaval op school en gaan ze met de 4 kleuterklasjes naar 't stad.
    Denk in de Hema wat pakjes ga halen van ne dino of ne haai en een lieveheersbeestje of bijtje...zien wat ze hebben.
    Ik ben afgestapt van Siebe zijn teletubbies taart omdat je meer spulletjes er moet afhalen dan dat je kan opeten goofy.gif
    Ik ga een trein maken kan helemaal opgegeten worden tongue.gif
    Wij hebben gisteren Valentijn gevierd met een romantisch etentje bij kaarslicht cadeautjes gegeven en gekregen omdat Valentijn op een weekdag valt en hij laat werkt leek dat het beste om te doen.
    We gaan op Valentijn wel naar de cinema.
    En jullie plannen?
    Fijne zondag nog wave.gif

• hey jessica,
    sorry voor de lange stilte van deze kant uit maar het was effe het één na het ander hier, gelukkig nu de rust teruggekeerd
    ocharm hopelijk voel je je ondertussen al wat beter?
    was het leuk de carnaval op school? lijkt mij geweldig schattig de kindjes daaraan mee te zien doen bigsmile.gif
    oh leuk een trein! dat zal Siebe zeker heel leuk vinden! het komt kortbij he, niet tegeloven dat ze al bijna twee jaar worden!
    oh zo gezellig!! en fijn naar de cinema, goeie film gezien?
    Hier gewoon thuis gezellig gevierd, lekker ontbijtje samen en lekker avondeten, klein cadeautje voor mekaar, echt weggaan en een babysit laten komen doe ik zelf nog niet echt graag, dat komt nog wel als ze wat ouder zijn wink.gif
    Hier ondertussen ook een school gekozen, diegene die het kortste bij ligt is het toch geworden, jammer dat je al moet kiezen en inschrijven voor de echte opendeur dagen zijn geweest, maar moest het toch nog tegenvallen na de opendeurdag kunnen we ons nog altijd bedenken en toch ergens anders naartoe gaan he, maar daar hoop ik wel niet op
    woordjes beginnen hier nu echt meer en meer te komen, vind het echt leuk, wij denken aan een loopfietsje voor haar verjaardag, ik lees overal dat het beter is daar mee te beginnen dan met een fietsje met zijwieletjes of wat is jou ervaring hiermee?
    fijne dag nog! wave.gif
  • Hey Lien
    Carnaval is nu vrijdag wink.gif
    Quinten gaat als piraat Sara als lieveheersbeestje.
    's middags eten ze pannenkoeken en na school is er voor iedereen ne krokusdrink want dan begint de vakantie.
    Ik ben gelukkig na 3 doktersbezoeken veel medicatie nu gestart met antibiotica en dat slaagt gelukkig aan voel me nu al 2 dagen ok maar ik moet nog meer genezen.
    Sara en Quinten zijn ook gestart met een loopfietsje zou beter zijn om hun evenwicht te leren houden.
    Siebe heeft er nu ook al eentje maar wil nog niet echt gaan zitten die loopt er rechtstaand mee rond bigsmile.gif
    Ik ben er dus zeker voorstander van en is een heel mooi cadeau!
    Wij nemen eigenlijk buiten onze Timo geen babysit en ook vroeger niet gedaan.
    Thuis genieten kan evengoed he wink.gif
    Lukt het nog met je buik?
    Ik kan alweer bijna naar school achter mijn patékes content.gif
    De tijd gaat echt zo snel vooruit !
    Voor ik het weet is het tijd om Siebe te laten inschrijven en gaat hij naar school !
    Al een Bumba proeftaart gemaakt?
    Ik hoop mijne trein succes gaat hebben maar denk het wel maak die ook met gezichtje enz omdat hij graag kijkt en speelt met Thomas maar nen echte Thomas maken daar ben ik nog te veel interimmer voor goofy.gif
    Och ja echt 2jaar al he ! astonished.gif
    Wil ook zeggen wij ouder worden pffff zat er maandag nog even onderdoor opeens zei ik "ik voel me oud ik zie er ook oud uit" maar kreeg al direct te horen dat ik er nog altijd 10jaar jonger uitzie dan ik ben... allee deed toch efkes goed tongue.gif goofy.gif maar zie wel toch verandering aan mijn huid en rond mijn ogen de rimpeltjes opkomen...zucht!
    Ik zal hier eens eentje gaan verversen want komt hier een heel onaangenaam geurtje voorbij smug.gif
    Fijne week nog wave.gif
  • och ja, ik en mijn dagen tegenwoordig, ene warboel...zwangerschapsdementie doet er geen deugd aan goofy.gif
    leuk, de kindje zullen nogal plezier hebben!
    gelukkig dat het de goede kant op gaat met jou
    oh leuk dan denk ik dat we onze cadeau gevonden hebben, een loopfietsje it will be happy.gif

zo fijn dat grote broer kan babysitten, ik ben misschien wat overbezorgd maar ik wil ze nu liever nog niet achter laten thuis,ook niet echt veel keuze in babysit
    volgend jaar school dat zal een grote stap zijn in loslaten astonished.gif
    mijn buik begint behoorlijk in de weg te zitten, nog op controle geweest en het is wel een iets groter kindje dus ja niet abnormaal dat alles wat begint te trekken en in de weg te zitten wink.gif
    over twee weken moeten we ze hier gaan inschrijven, blijf het toch spannend vinden....hebben we wel de juiste keuze van school gemaakt enz...we zullen het volgend jaar zien
    oh dat gaat je vast wel lukken zo'n taart, zal hij vast en zeker leuk vinden! party.gif
    nee heb nog geen proeftaart kunnen maken, vrees ook dat ik weer teveel wil, eerst zien wanneer de baby komt en dan zien of het niet te kort op haar verjaardag is en of ik ze dus zelf kan maken of niet, hoop van wel, vind dat zo leuk!
    die vier patékes houden je wel jong haha, tongue.gif wink.gif ik voel dat mijn lichaam heel wat inlevert bij zo een zwangerschap, eerst gladde platte buik, nu oooooooooveral striemen, helemaal uitgerokken, pff en mijn rug...auw! na mijn eerste zwangerschap had ik al blijvende rugpijn dus dat beloofd na deze, plus mijn haar wordt grijs nervous.gif
    haha die voorbij spurtende geurtjes ken ik ook, gisteren stond ze onder de douche en plots poef kaka op de grond, eerste keer dat ze dat zag want anders is het nog altijd in de pamper, hoe verwonderd dat ze daar naar stond te kijken haha
    en daarna stond ze haar poepje te wassen onder de douche straal, zo grappig bigsmile.gif
    gebruik jij al een potje voor Siebe? hier wel geprobeerd maar ermee gestopt voorlopig, ze ging er wel op zitten maar deed er niks op en nu dat mijn buik zo in de weg zit is het moeilijk mij zo vaak te moeten bukken om haar erop en af te halen, ik denk tegen de zomer terug te beginnen, dan kan ze ook in haar onderbroekje rondlopen en voelt ze als ze nat is, lijkt mij beter te werken, had ze toch graag droog voor ze naar school gaat. Ze gaat hier altijd in een hoekje staan om kaka te doen in de pamper dus ik denk dat ze het wel kan op het potje gaan maar effe niet zo praktisch nu
  • Awel omdat Siebe zegt wanneer hij kaka en pipi doet en zijn broek en pamper uitdoet wou ik een potje proberen maar hij heeft er schrik op dus ik ben er ook mee gestopt lijkt me niet ideaal om zo op het potje te leren gaan en ik ben ook van mening dat ze nog tijd hebben voor ze naar school gaan dus geef ik het nog wat tijd ik wil namelijk geen averechts effect!
    Spannende weken voor jou he en o is't echt een groter kindje?
    Toch niet te veel maatje 50 gekocht wink.gif
    Hopelijk loopt de bevalling vlot ik ben altijd zo bang als ik hoor "het is een groter kindje" nervous.gif wil je niet zenuwachtig maken he!
    Ik hoor mijn gynaecoloog nog zeggen bij Siebe "het is ne grote baby nen andere dan je andere kindjes en is ne sterrenkijker gelukkig krijg je een keizersnede want dat zou een zware bevalling zijn anders" ik hoor mezelf nog denken "amai ja gelukkig weet niet dat aankan anders!" horror.gif goofy.gif
    Nog 2 daagjes en er gaan er 2 schattig uitzien content.gif
    Ga je met Julie iets doen?
    Ik ben nog vele meer bezig met hun verjaardagen en cadeautjes.
    Ik wil het perfect hebben !
    Quinten is ook veranderd van cadeautjes dus effe alles terug herzien smile.gif
    Veel sterkte nog met je buikje en het verdere verloop meid denk je blij gaat zijn als je hem/haar in je armen hebt love.gif

• oei schrik op het potje dan zou ik idd het ook effe achterwege laten, hier vind ze dat best leuk maar ze doet dan op die momenten juist niks, ze gaat dan rechtstaan en twee seconden later plast ze wel haha
    maar we wachten hier dus ook nog effe, ze hebben nog tijd zat he
    ja wat groter maar maak er mij voorlopig nog niet al teveel zorgen over, al hoop ik idd wel dat ik de kleine er bij de bevalling tegoei uit krijgt haha wink.gif
    denk dat we dit jaar carnaval gaan overslaan, alles kost mij zoveel energie en ze beseft het toch nog niet, doen we hier tuis wel iets gezelligs wink.gif
    hihi ja zou het hier ook graag perfect hebben maar het zal helaas nog even moeten wachten, komt vast goed bij jou!
    we hebben wel vandaag de uitnodigingen al in orde gemaakt, wat vroeg maar dan is dat zeker in orde voor de bevalling, een slinger van winny the pooh om op te hangen hebben we ook al! party.gif
    bedankt, ga idd héééél blij zijn als we ons kleintje in onze armen mogen nemen, het komt echt wel kortbij nu! baby.gif baby2.gif hihi was dat een strikvraag of we veel maatjes 50 'gekocht" hebben bigsmile.gif tongue.gif
  • Neen totaal niet goofy.gif was echt gewoon omdat je zei dat het een groter kindje is!
    Ja komt allemaal goed hoor dat zijn zo de dingen die moeten gebeuren die toch in de belangstelling moeten staan en als mama ben je daar toch mee bezig he wink.gif
    Ik hoop voor jou dat je het allemaal zelf en rustig kunt in orde brengen wink.gif
    Wat een wind is me dat vandaag !
    Moesten we wind vanachter gehad hebben waren we rap thuis geweest !
    Sara is door een windstoot gevallen knie kapot ik wou haar recht helpen blaast de wind mijne buggy weg Siebe wenen want vond hij maar eng Quinten kreeg zijn jas niet vast de wind blies hem bijna uit goofy.gif echt komisch als ik dat nu zo zeg en bedenk hoe we daar stonden te sukkelen !
    Fijne avond ! wave.gif

• o jee wat een toestanden maar achteraf kan je daar wel mee lachen he bigsmile.gif wink.gif het was idd wel echt felle wind he, deze nacht vond ik het toch ook maar akelig, dan kraakt het huis zo langs alle kanten brr, vandaag gelukkig weer een zalig zonnetje dat erdoor komt smile.gif
    ja als mama heb je graag die dingen in orde he, ik kijk er wel naar uit, vorig jaar toen ze 1 jaar werd was dat zo een beetje met een dubbel gevoel omdat ze al 1 jaar werd maar nu ze 2 wordt heb ik dat eigenlijk zo niet, voor mij mag de kleine over een twee of drie weekje wel komen, dan ben ik goed gerecupereerd tegen pasen en haar verjaardag smile.gif
    benieuwd hoe de kindjes het vandaag gehad hebben, zal wel super plezant geweest zijn! geniet van de vakantie!
    hebben jullie plannen voor de vakantie?
    wave.gif
  • Hey Lien ik ook weer eventjes hier nu het stil is hahaha uitgeteld liggen ze in hun bedje ze hebben het heel erg leuk gehad vooral de carnavalstoet was een succes bij beide.
    Pannenkoeken waren lekker en hebben ze heerlijk van gesmuld!
    Ons Sara met haar lieveheersbeestje had veel beziens en vonden ze mooi.
    Eens thuis heeft ze er nog mee rondgelopen tot ze naar bed moest.
    Morgen moet ze naar een verjaardagsfeestje voor de rest zijn er nog geen plannen voor de vakantie vooral veel uitrusten denk ik.
    Ik zal mijn bedje eens opzoeken se.
  • super dat ze zich zo geamuseerd hebben! toch een hele belevenis voor zo een kindjes he
    sara zal wel mega schattig zijn geweest smile.gif
    oh leuk een kinderfeestje, benieuwd of dat hier volgend jaar ook al begint in de 1ste kleuterklas, al ben ik toch niet van plan om heel het klasje te laten komen als het grote klassen zijn tongue.gif
    geniet van de vakantie! wave.gif
  • Hey Lien
    Ik geef niet zo graag feestjes voor de klas k heb dat 1x voor Timo gedaan als hij in het 1ste leerjaar zat het was een groot succes maar o zo vermoeiend !
    Ik heb nadien gezworen nooit meer hahaha gelukkig had ik wel hulp van mijn beste vriendin maar dan nog !
    Thuis zou ik het al helemaal niet doen !
    Als de vraag toch moest vallen ja dan zal ik het overwegen om mss in een binnenspeeltuin te laten doorgaan.
  • oh ja kan het mij voorstellen, ging vroeger wel eens helpen bij feestje van mijn neefje of nichtje maar druk dat die kindjes dan zijn he, maar wel super veel plezier maar toch, zou idd ook wel overwegen om het in een binnenspeeltuin te doen dan of maar een klein groepje thuis, maar zover zijn we gelukkig nog niet wink.gif
  • Ik vind 6 , 7 of 8 jaar eigenlijk een mooie leeftijd voor een feestje voor de klas of voor een paar vriendinnetjes vriendjes thuis.
  • Hey Lien
    Hoe is het met jou meid?
    Lukt het daar nog allemaal?
    Siebe is gisteren ingeschreven o man het werd toch wel echt en denk het rapper daar gaat zijn dan ik zou willen ...
    Snap niet daar zo van "afzie"
    Ik zou mogen blij zijn wat meer tijd voor mezelf ga hebben en tijd om overdag wat meer in het huishouden te doen of een dutje te doen wanneer ik het nodig heb als de nachten onderbroken zijn of ...
    Nee word er niet vrolijk van !
  • hey jessica,

hier is het even spannend geweest of de baby al ging komen maar gelukkig nog niet, vanaf nu mag het van mij wel, mooi gewichtje nu dus het wordt tijd wink.gif hoe gaat het daar?
    hier gaan we ze morgen inschrijven, het is er afgelopen week niet van gekomen, ik zie er eigenlijk ook best tegenop, ze wordt veel te snel groot, voor jou zal het idd nog meer wennen zijn omdat het de laatste is nu sadhug.gif
    ben blij dat ik die uurtjes dat ze naar school moet nog wat afleiding ga hebben van ons ander klein spruitje, denk dat mama het moeilijker gaat hebben dan zij zelf wink.gif
    het begint nu echt op te korten, zo benieuwd wanneer ons kleintje komt!
    wave.gif
  • O heb je voorweeen gehad ?
    Hoeveel weken moet je eigenlijk nog tot de uitgerekende datum?
    Spannend zeg hoe moet het dan niet voor jou zijn !? happy.gif
    Ik hou je hier in het oog wink.gif

Nog 3weken en tis paasvakantie zijn ze weer 14 dagen thuis smile.gif

Morgen en overmorgen feest party.gif Timo en ik zijn jarig !

Doe het nog rustig aan daar wave.gif
  • Hey Lien hoe gaat het ondertussen ? pregnant.gif
    Eindelijk weekend !
    Hier heb ik een hele week op gewacht bigsmile.gif
    Maandag en dinsdag weer verjaardagen vieren en dan ist even rust tot in mei.
    Allemaal snel op elkaar maar ook zo leuk !
    Jammer het weertje niet echt mee wil en dat terwijl het zo goed is geweest !
    Hopelijk is het lenteweertje daar snel.
    wave.gif
  • Hey Lien alles nog rond en gezond? bigsmile.gif wink.gif
    Tis weer een tijdje geleden he hier de paasvakantie begonnen jeujh ! goofy.gif
    Ik hoop het weertje weer wat beter gaat worden zodat we niet alleen kunnen uitrusten maar ook naar buiten kunnen!
    Op pasen zelf is het paasbrunch en eitjes rapen.
    Doen jullie dat al voor Julie?
    Ik ga mijn bedje opzoeken nog wat filmke zien onder dons niks is zo gezellig vind ik content.gif
    Laat nog van je horen he wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld