Zwanger voor april-clubje

• hey jessica!
    gezellig he die kerstboom in huis! de pakjes hebben we hier dan toch onder de boom gelegd, de eerste dagen bleef ze er mooi vanaf maar nu begint ze met alles rond te dragen als we niet uitkijken wink.gif
    ooh ja dat zal idd wel super gezellig zijn in sara haar klasje, leuk!
    ocharm toch is ze weer ziek, ach toch, hopelijk gaat het ondertussen al wat beter met haar? hier smeer ik altijd wat daktozine onder haar neusje als ze verkouden is maar ja das wel geen zicht dan natuurlijk tongue.gif
    hihi ja zo een grote boze wolf is ook eng he wink.gif
    hier hebben we het ons gemakkelijk gemaakt en een gourmet schotel en groenten schotel besteld, viel van prijs ook super mee en dan moet ik enkel een dessertje maken en wat aperitief hapjes waar ik dit jaar wel blij om ben want heb toch wel last van de zwangerschap
    altijd moeilijk kiezen als er zoveel leuke gerechtjes zijn he, ben je er ondertusen al uit?
    ik kijk echt uit naar kerst!!
    nee de ijssneeuwmannen ben ik nog niet voor geweest, staat morgen op het programma om naar de aldi te gaan dus ik hoop dat er nog zijn
    wel al kerstkleertjes voor ons Julie gaan shoppen, vond het wat tegenvallen dit jaar, uiteindelijk wel twee setjes gevonden maar niet hetgeen ik eigenlijk in mijn hoofd had
    nu nog wat foto's proberen te trekken als cadeautje voor de grootouders, das wat anders om er wat mooie te kunnen trekken van haar, zucht, ze wilt altijd zelf op het schermpje van de kodak komen kijken smile.gif
    nog een weekje!!! xmascandy.gif
    lukt het een beetje met Timo zijn examens?
    nog een fijne zondag! wave.gif
  • Zo Lien het komt nu echt wel om de hoek loeren he xmascontent.gif
    Onze menu gaat zijn soep met stokbrood , fondue met kroketten of dergelijke in een ander vormpje met wat rauwkost en sausjes bij en als dessert de ijssneeuwmannen.
    Ik kom er niet echt uit en uren in de keuken staan is ook niet leuk op zo'n gezellig moment.

Onze Timo heeft vandaag zijn laatste examen gehad donderdagnamiddag om 2u staat zijn rapport online ... spannend !
    Zelf heeft hij bang voor 3 resultaten.
    Wel leuk hij nu thuis is de vakantie is al bezig voor hem.

Ons Sara is gelukkig zo goed als genezen nog een heel klein beetje last van haar neus maar dat is niks tegen wat het geweest is.
    Iedereen is op de goeie weg !
    Goed ze vrijdag genezen in het middelpunt staat.
    Ze hebben iets in elkaar gestoken qua kerstliedjes en meteen daarna is het de kerstmarkt.
    Ik ga het weer niet droog houden ! hahaha

O mooi lijkt me dat zo in een kerstkleedje.
    Hopen nu die foto's maar willen lukken !

Ik ga nog even strijken en kruip om middernacht onder mijne dons voor tv.

Geniet van de feesten en van je familie (moest ik je niet meer lezen hier)
  • ja leuk he, bijna kerst! xmasblink.gif
    mmm lekker! je hebt gelijk, ik kies ook bewust voor gourmet omdat ik dan niet de hele tijd in de keuken moet staan,
    de ijssneeuwmannen waren niet meer te vinden in de aldi dus ga strak eens in de carrefour kijken daar hebben ze meestal wel kleine ijsstronkjes
    ik duim voor Timo!! thumbup.gif
    Fijn dat Sara genezen is, dan kan ze ten volle genieten van haar optreden en van de feestdagen! xmascandy.gif
    haha ik denk ook dat ik traantjes ga laten als het hier zover is voor ons Julie wink.gif
    't is hier niet gemakkelijk geweest voor foto's op elke foto trok ze wel een ander gek gezicht tongue.gif
    alle cadeautjes zijn hier gelukkig in orde geraakt
    onze kleine meid vind het ook allemaal geweldig, die mooie lampjes in de boom, de cadeautjes, vooral de pakjes die in cadeau zakjes zitten zijn zeer aanlokkelijk
    maar eigenlijk vind ik dat ze best flink is, had gedacht dat ze veel meer aan de boom en de pakjes zou zitten
    ze is wel wat ziekjes nu, een goei snotvalling en ze hoest ook fel, ben bang dat het weer een bronchitis wordt maar voorlopig maakt ze geen koorts dus we hopen dat het weer snel beter gaat gaan,
    ze heeft wel een hoestsiroopje en een neusspray en die verlichten het voor haar toch een beetje en elke avond mee onder de douche helpt ook heel goed, dat maakt haar neusje terug goed open door de warme dampen
    voor jou en je familie ook alvast hele fijne feestdagen gewenst!! het gaan hier drukke dagen zijn want we moeten naar veel feesten dus de kans is wel bestaande dat ik er tussen kerst en nieuw niet zoveel geraak om hier te komen schrijven wink.gif
  • Merry christmas!!!!!!!!! maak er een leuke dag van met je gezinnetje!! xmascandy.gif xmasblink.gif xmascontent.gif xmascandy.gif xmasblink.gif xmascontent.gif
  • Een gezellige warme kerstmis voor jullie ! xmasblink.gif xmascandy.gif xmastongue.gif xmascontent.gif
  • Hey hey ik hoop alles super is verlopen met de kerstdagen net zoals hier xmascontent.gif
    We hebben er weer intens van genoten even rust nu tot oudjaar en dat is alweer binnen een paar dagen xmasblink.gif
    Veel plezier en alvast de allerbeste wensen voor jou en je gezinnetje !!! xmascandy.gif
  • hey jessica,

ja hoor, heel fijne kerstdagen achter de rug,ben wel blij dat het nu voorbij is want vraagt wel veel van een zwangere wink.gif
    Julie is er ook behoorlijk moe van maar heeft ook genoten en is ook heel flink geweest, fier op onze kleine meid!
    nu nog op naar het nieuwe jaar!!
    bij jullie alles ok?

wave.gif
  • Hey Lien
    Ben er toch ook weer even geraakt wink.gif
    Hier alles top !
    Geen zieke meer, iedereen content en aan het genieten van de cadeaus , iedereen in vakantiemodus ... wat moet dat meer zijn wink.gif
    Hoe gaat het nu met jou en de baby?
    Wanneer kan je hem/haar nog eens gaan bewonderen?
    Ik zal mijn bedje eens gaan opzoeken morgen nog een klein shopdagje en dan beentjes onder tafel wink.gif
    Goei feesten meid !
  • hey jessica,

eerst en vooral Happy Newyear!!!! dat al je dromen mogen uitkomen! xmasblink.gif
    Hier is de drukte voorbij, 't was leuk, 't was goed maar ook blij dat het weer allemaal achter de rug is wink.gif
    Hier ook geen zieken meer gelukkig!
    Julie zal zich deze week wel gaan bijslapen denk ik van al die feesten!
    Met mij wel ok alleen veel rugpijn en moe, het slechte slapen hoort er ook bij he ook al voor dat ons klein spruitje er is
    mag pas eind januari opnieuw gaan maar we zijn vorige week nog voor een pretecho geweest en toen was alles ok
    het begint op te korten
    hoe was je shopdagje? goed gevierd met oudejaar
  • Hey Lien
    Al uit de vakantiemodus?
    Hoe gaat het met de zwangerschap?
    Het kort af he wink.gif
    Ik ben de laatste dagen serieus oververmoeid ik ben blij we het weekend bijna starten ik ga daar zo van profiteren en genieten echt wel mijn batterijtje opladen !
    Nu op naar school hopelijk blijft de storm beperkt tot de kust.
    wave.gif
  • hey Jessica,

oei hopelijk heeft het weekend je dan een beetje deugd kunnen doen! probeer toch maar op tijd te rusten!
    met de kindjes nog alles goed? kent siebe al veel woordjes? Hier bleef het meestal bij een enkel woordje maar nu begint ze precies ineens snel vooruit te gaan op dat gebied, komen op korte tijd veel woordjes bij en ook al vaker twee woordjes ipv eentje, wel leuk bigsmile.gif
    verder alles wel ok hier, stilaan aan het aftellen pregnant.gif
    het begint toch wel spannend te worden nu!
    doen de kindjes mee met carnaval op school? als wat gaan ze verkleed? ben er hier nog niet uit als wat we haar hier gaan aandoen dit jaar, gaan gewoon eens kijken als het niet al te koud is, geen zotte dingen hier wink.gif
  • Hey Lien
    Vannacht terug mijn ingehaalde slaap verloren ... Sara heeft 3x overgegeven.
    Deze morgen wou ze dan toch naar school maar eens daar moest ze terug overgeven en wou ze zelf terug mee naar huis.
    Thuis ook nog 2x gal overgegeven.
    Nu het middag is is ze nog meer achteruit gegaan ze is terug slap slaapt veel wil niks eten ... doet ons denken aan maanden terug als ze klierkoorts had.
    Mijn ventje is ongerust over haar komt vandaag op tijd naar huis zo kan ik onze Quinten alleen vlug met de fiets gaan halen van school moet hij een uurtje in de opvang blijven en kan ons Sara en onze Siebe thuis blijven.
    Zien hoe ze het vanavond en vannacht nog doet en anders zal het morgen naar de dokter gaan zijn.
    Waarschijnlijk griep ... is weer onder de mensen aan het komen.
    Timo heeft buikgriep gehad vorige week.
    Carnaval vieren ze op school dus onze kids gaan verkleed maar in wat weet ik nog niet maar ben al wel naar de kostuums aan het kijken.
    Onze Siebe die begrijpt toch wel veel tot alles als je iets zegt of vraagt maar spreken is nog niet aan de orde bij hem.
    Hij heeft een tijdje tut en hier en boek en terug enz gezegd maar dat doet hij nu niet meer zo ... enkel ja komt er zo eens uit en he en poe van poes hahaha.
    Bij slaap kindje slaap zei hij schaap mee en bij 'k zag 2 beren dan doet hij de hihihi hahaha mee.
    Buiten mijne oudste zoon zijn het laatbloeiers in taal dus maak ik mij nu nog geen zorgen komt wel goed !

Aangepast door jessica op 16/01/2017 13:24
  • Oei dat klinkt niet zo goed he! het zal idd waarschijnlijk griep zijn, is echt weer onder de menen op het moment, hopelijk is ze er snel weer bovenop.
    hopelijk dat siebe en quinten dan gespaard blijven want is zo besmettelijk he.
    Hier begrijpt ze ook zo goed als alles wat we zeggen, ze hebben nog tijd genoeg om te leren praten!
    hopelijk kan je tussenin toch een klein beetje slaap inhalen, zo vermoeiend van de gebroken nachten he, hier slaapt ze de laatste tijd ook terug slechter, weegt toch wel door vind ik.
    wave.gif
  • hoe gaat het met sara vandaag?
  • Hey Lien het gaat gelukkig al iets beter alleen eet ze nog niet echt voldoende en klaagt ze na het eten van buikpijn maar ze eet !
    Ze heeft vannacht nog koorts gemaakt maar ze speelt al terug ze gaat niet meer zo spontaan in bed liggen.
    Quinten klaagt van buikpijn ook vooral zo na het eten en Siebe heeft 1 avond diarree en verhoging gehad.
    Ik hou ze het liefst deze week nog thuis maar ze gaat zo graag naar school dat het vaak moeilijk is om haar thuis te houden.
    Het is hier vandaag al dvd dag geweest voor hun maar ach wat moet ik met zieke kindjes buiten en tis zo koud en grijs je kan toch niks doen.
    Morgen zal het lego en duplo dag zijn ... en zo moeten we onze dagen proberen opvullen tot ze weer naar school kunnen.

Hoe gaat het bij jullie?
  • gelukkig dat het al een beetje beter gaat! ja het is bijna onvermijdelijk dat de andere kindjes ook volgen he, is zo besmettelijk helaas.
    Idd wat moet je doen met zo een weer, hier vind ik het ook vaak moeilijk om haar bezig te houden, gelukkig is alles in en uit tasten, vooral uit tasten dan toch wink.gif vaak nog het liefste wat ze doet wink.gif
    hier verder wel alles goed, hopelijk blijven we gespaard van de griep!!
    Ik hoor ze net door de babyfoon dus ik zal ze eens uit haar bedje gaan vissen smile.gif
    veel beterschap daar! wave.gif
  • Dank je wel onze Siebe ligt nog niet lang in dromenland die wou daarstraks geen dutje doen.
    Hij heeft meer en meer dagen dat hij zelfs totaal geen dutje doet.
    Ik kan nu wel weer wat meer in het huishouden gaan doen de andere 2 kunnen zich al beter alleen en tesamen bezig houden die weten ook al wat ze mogen en niet.
  • hier wou ze dat de laatste tijd ook niet meer, een dutje doen maar ik merkte aan haar dat ze dan 's avonds echt veel te moe was en daardoor haar slaap vaak niet kon vinden dus we hebben haar dan toch een beetje verplicht terug in haar bedje gelegd 's middags, een dikke week was dat een drama maar nu slaapt ze dan weer goed en vrij lang zelfs dus ze heeft het toch nog wel nodig, iets in huis gedaan krijgen dat is hier toch wel moeilijk vind ik, dat beloofd voor als de tweede er is wink.gif
  • Ja dan kan je ze beter met een lichte druk in bedje stoppen richting dromenland.
    Siebe die kan het zonder dutje uithouden tot een uur of 8 slaapt dan ook fantastisch gemakkelijk in doet eigenlijk zo niet lastig...een droom ik weet het wink.gif
    Als ze heel klein zijn hebben ze nog veel aandacht en toezicht nodig he , je gaat ook zien dat je 2 kleintjes niet op hetzelfde moment slapen.
    Ik vind deze leeftijd van Sara en Quinten dan ook heel leuk want ook al slapen ze niet gelijk met Siebe ze kunnen al wat meer hun plannetje trekken en dat maakt het voor mij net ietsje makkelijker om iets te doen voor mezelf of in het huishouden.
    Ik ben volop bezig met alle verjaardagen te plannen en ben heel blij met hoe het loopt ik hoop dan ook dat het op de dag zelf zo gaat zijn zoals ik het in mijn hoofd heb nu.
    Steekt toch wel wat tijd in eigenlijk.
  • hey jessica,

hoe gaat het daar met de zieke? hopelijk ondertussen wat beter met de kindjes?
    idd wel zalig als hij zo lang op kan blijven en meteen in slaap valt 's avonds, al ben ik op dit moment toch soms stiekem wel blij dat ik haar 's middags eventjes in haar bedje kan leggen zodat ik even wat rust heb nu ik zwanger ben wink.gif
    oh fijn de verjaardagen weer op komst! kruipt idd wel wat tijd in he, hier eind april wordt ze ook al 2jaar, het gaat zo snel, volgend jaar gaan ze al naar school!
    ga je zelf een taart maken? ga je met een thema werken? ik denk hier dat het een bumba taart wordt, daar is ze zo zot van en dan misschien nog iets anders weet nog niet wat, plop vind ze ook geweldig maar dat lijkt mij dan alweer moeilijker om een taart van te maken, ik heb nog tijd wink.gif wink.gif
    wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld