Zwanger voor april-clubje

• ja ik neus daar al eens graag rond wink.gif
    idd op tweedehands vind je ook vaak leuke dingen he!
    nee nog geen jas gevonden maar hoop er zaterdag de tijd voor te vinden want het is echt koud buiten
    das ook een leuk idee om zo naar de sint te kijken, gezellig! als het van dit druilerig weer blijft volg ik dat idee wink.gif
    het wonder is hier geschied ze heeft vandaag nog eens een grote fles melk gedronken, halleluja! tongue.gif had het een paar dagen gewoon weggelaten en dacht nu probeer het nog eens, ze begon met frisse tegengoesting maar uiteindelijk toch heel flink, op haar dooie gemak gedronken, mama blij bigsmile.gif
    geniet van het verlengde weekend met je gezinnetje! is het sara nog een beetje meegevallen op school? gaat ze volgende week al ganse dagen gaan of nog halve?
    wave.gif
  • O super van Julie !!!! thumbup.gif
    Waar een mens al blij van word he wink.gif maar het is dan ook enorm belangrijk !
    Het is idd koud buiten ik heb momenteel ook geen winterjas meer dus ik loop met een poncho gelukkig wel met rolkraag en mouwen maar ik hou ook mijn ogen open alleen ben ik te gierig voor een jas van 80 euro of meer te kopen goofy.gif
    Ons Sara heeft het goed en doet het goed op school ze zal vanaf dinsdag hele dagen gaan.
    Moest het zijn dat het nog te zwaar is mag ze daar een dutje doen in de namiddag of ik ga haar terug halve dagen laten gaan.
    Quinten is gelukkig een beetje bijgedraaid en is gisteren zonder wenen en commentaar over juf Sarah naar het klasje gegaan.
    Het jammere is dat het weer idd niet ideaal is om daar uren te staan wachten op de sint he maar is toch speciaal.
    Het voordeel op tv is ook dat je alles zowat ziet tegenover je daar live staat tenzij ze er schermen hebben ?????
    Hoe dan ook veel plezier tis echt een leuke periode voor de kids ! wave.gif
  • hallo! alles goed daar? genoten van de aankomst van de sint?
    we hebben het hier ook maar droog gehouden en thuis gebleven, ze heeft een stukje gekeken maar ze is er nog wat te klein voor om het te begrijpen natuurlijk maar ze was toch geïnteresseerd
    zoveel geld aan een jas geven kan ik ook niet, das een beetje het probleem, als ik al eentje vind naar mijn goesting kost ie al snel over de 100 euro, ik ga mij gewoon een dikke coltrui kopen en daar een dikke fleece binnenjas die ik heb overaan doen,das ook lekker warm en voor 1 winter wel genoeg
    ik hoop dat het sara morgen mee valt en fijn dat quinten wat is bijgedraaid, het is ook altijd weer een hele aanpassing voor zo een kleintjes he, iemand nieuw
    we hebben op de 2de handsbeurs echt weer leuke dingen gevonden, 't was echt de moeite, kzal nu maar eens stilaan stoppen met cadeautjes te kopen voor onze kleine meid denk ik,ahum, de tafel zal goed gevuld zijn blush.gif wink.gif
  • Hey Lien ik ben er nog eens geraakt smile.gif
    Ik heb er geen minuut spijt van dat we binnen voor tv zaten wink.gif
    Het is hier aftellen naar de sint zijn komst , er word bijna elke dag wel over gepraat en wij maken er gebruik van als ze eens wat minder flink zijn om te zeggen "wil jij een cadeautje van sinterklaas? dan ga je braaf moeten zijn he want ik heb zwarte piet al door het raam zien kijken en hij stak zijn vinger uit !"
    Dan krijgen we ne sorry en is het terug huisje wel tevree wink.gif
    Ik hoop hij dinsdag op school komt maar bij ons word het het weekend ervoor gegeven.
    Op de dag zelf hebben ze er niet zoveel aan he hele dag naar school moe eten douche en vroeg in bed voor de volgende schooldag.
    Ik zou ook blijven kopen blush.gif en natuurlijk 2dehands is goedkoper dan nieuw dus kan je ook wat meer kopen voor je kleine meid wink.gif
    Hoe gaat het nu met haar drinken?
    Ons Sara is er volledig door ze gaat ook zonder problemen hele dagen naar school.
    Ik zal mijn handen eens uit de mouwen gaan steken se want heb ne berg strijk liggen , gisteren tot middernacht zitten kuisen wave.gif
  • hey jessica,
    haha nee ik ook niet hoor, ik de kou en regen gaan staan had ik echt geen zin in!
    hihi ja daar kan je deze periode wel gebruik van maken he, dan zijn ze meteen weer flink tongue.gif
    je hebt gelijk dat je de sint dan wat vroeger laat komen dan hebben ze er eens zoveel plezier van, hier komt ie op 6december want ze gaat natuurlijk nog niet naar school, ik kijk er zelf echt naar uit, ze snapt dat natuurlijk nog niet maar kijkt toch graag naar 'dag sinterklaas' op ketnet en als ze de tafel 's morgens gaat zien zal ze wel super enthousiast zijn bigsmile.gif kijk er dus écht naar uit!!
    ze stickert hier de laatste tijd ook heel graag dus ga nog wel eens kijken voor een stickerboek voor erbij tongue.gif
    haar drinken gaat gelukkig iets beter, ze drinkt nu 1 fles per dag, meestal niet volledig leeg maar toch rond de 180ml, ik hou het voorlopig ook bij 1 fles, biedt er geen 2 aan want ben bang dat ze dan weer volledig gaat weigeren
    en dan drinkt ze verder nog een 400ml appelsap aangelengd met water, ze eet dan nog twee yoghurtjes per dag en we proberen haar dan nog twee appelsienen te laten eten, dat heeft ze graag dus is meestal geen probleem, daar zit ook veel vocht in he
    ze plast goed dus het lijkt mij voor haar zo voldoende te zijn
    fijn dat sara het ook zo goed doet, en ook goed dat het naar school gaan haar ook terug goed af gaat thumbup.gif
    ik zou hier ook nog eens graag heel het huis goed onder handen nemen maar ik heb echt de fut niet, komt door het zwanger zijn denk ik, ben zo moe he en eten lukt ook niet altijd even goed, mijn maag begint weer op te spelen en fel last van het zuur, ben nu ook over de helft dus ja die kwaaltjes komen er dan ook bij natuurlijk
    ik kijk echt uit naar de komst van ons tweede wondertje, het zal natuurlijk wel druk zijn maar kan haast niet wachten love.gif en dan heb ik mijn lichaam ook weer terug tongue.gif pff zwanger zijn is toch niet zo mijn ding wink.gif maar 't is voor de goeie zaak he wink.gif enkel dat nachtelijk getrappel in mijn buik daar kan ik (voorlopig toch nog) echt wel van genieten love.gif
  • hey jessica,

hoe gaat het daar?
    moest je nog geen jas gevonden hebben, in de aldi hebben ze er vandaag ferme voor 30 euro, helaas zat mijn maat er niet meer in, mijn buikje past niet meer in een m, morgen nog eens in een andere aldi gaan kijken, wie weet maar vrees ervoor, zoiets is vaak snel weg natuurlijk
    hier is het wonder geschied, ze drinkt water!! woehoew! ik praat dan over een klein bekertje per dag maar daar ben ik al super blij mee thumbup.gif elke dag een beetje meer he wink.gif
  • Hey Lien
    sorry had al wel je vorige reactie gelezen maar nog niet op gereageerd.
    Fijn Julie water drinkt! thumbup.gif op naar nog meer van dat !
    Hoe gaat het ondertussen met je buikje?
    Hoeveel weken ben je nu?
    Door mijn probleemzwangerschappen was ik ook niet graag zwanger het genieten was er voor mij niet echt bij ik moest daardoor dan ook rusten en dat is juist iets dat niet in mijn woordenboek staat blush.gif
    Ik was de eerste maanden graag zwanger maar wou meteen het eindproduct in mijn armen hebben bigsmile.gif
    Fijn die momenten tussen jou en je kleine ukje he zalig als ze zo naar de wereld stampen!
    Geniet van die momenten !
    Hier druk amai de sint komt bijna en dat voelen we hier enorm ook op school zijn ze er enorm mee bezig en dat brengt wat extra gedoe voor de ouders mee maar kom alles om de kindjes gelukkig te maken wink.gif
    Mijn ventje maakt ook veel uren waardoor ik veel en lang alleen ben met de kids.
    O echt ?
    Ik zal eens moeten kijken in den Aldi dan zaterdag gaan wij toch daar winkelen dank je voor de tip wink.gif
    wave.gif

• hey jessica,
    ik ben nu 21 weken, mijn buikje is al behoorlijk groot pregnant.gif tongue.gif
    rusten is ook niet zo mijn ding maar ik heb weinig andere keus op het moment door mijn klachten van heupen, rug, hoge bloeddruk, misselijk,
    het mag echt vooruit gaan van mij nervous.gif
    ja die momenten dat de kleine stampt zijn echt zalig, al moet ik toegeven dat het vannacht voor de eerste keer minder aangenaam en zelfs pijnlijk was wink.gif maar ja dat nemen we er maar bij, dan weet ik ook dat alles ok is
    de sint komt nu echt dichtbij he! ik kijk er zelf echt naar uit bigsmile.gif
    Lijkt mij niet leuk dat je zoveel alleen bent, ik ben ook altijd blij als we hier met twee thuis zijn maar helaas kan dat niet altijd he, iemand moet de centjes binnen halen wink.gif
    Ik heb gisteren toch nog een jas in de aldi gevonden, een bordeaux rode maar vond het toch wel mooi, moet wel zeggen dat het niet echt dikke jassen zijn maar ik doe er een fleece binnen jas in aan en dan kan het wel voor deze winter
    voor dat geld kon ik em niet laten liggen
    zo en nu mij uit de zetel hijsen en gaan winkelen thumbdown.gif
    wave.gif
  • Hey Lien vanmiddag lekkere broodjes eten en dan richting Sint.
    Benieuwd hoe de kindjes gaan reageren happy.gif
    Ik heb in den Aldi geen jas gevonden maar in de zeeman moeten er ook zijn dus ik ga daar eens neuzen en anders zal ik het met mijn poncho moeten doen met genoeg warme stukken onderaan.
    Lukt ook wel hoor zo heb ik vorige winter ook gelopen.
    O ook zoveel last van hoge bloeddruk?
    Nog een beetje geduld en je kan gaan genieten van je baby ... ben echt benieuwd wat het gaat worden maar gok op terug een meisje al zou een jongen ook mooi zijn he eentje van elks wink.gif en ben benieuwd naar de naam tongue.gif (ik ben nu echt niet aan het vissen hoor goofy.gif)
    Ik ga je nog een fijn weekend wensen wave.gif
  • hey jessica!

hoe was het bij de sint? vonden de kindjes het leuk?
    ik ben content van mijne jas! bigsmile.gif
    idd met een poncho en wat warme stukken eronder gaat het ook prima he, ze durven soms zoveel geld te vragen voor een jas
    hihi je mag altijd vissen tongue.gif bigsmile.gif
    ik zou het je best graag zeggen maar ik weet niet of er hier iemand mee leest dus nog eventjes geduld hebben wink.gif
    sinterklaas komt echt dichtbij nu he en dan op naar kerst!!! xmascandy.gif xmasblink.gif
    en nu ga ik in slaap vallen op de zetel vrees ik, ben murf!
  • We hebben alleen de zwarte pieten gezien het was volledig volzet en komend weekend ook dus ze zullen hem zien op school wat ook heel erg leuk is natuurlijk !
    Volgende week gaan ze al voorbereidingen nemen op school en wat liedjes oefenen ik hoop ze voldoende foto's pakken happy.gif
    Morgenmiddag brengt de papa samen met ne collega sinterklaascadeaus naar huis die ze vandaag gebracht hebben op het werk (het zijn zo'n grote dozen een hele grote stapel mooi ingepakt dat er een camionette aan te pas moet komen) ben benieuwd weet alleen dat het van Playmobil is en van Playmobil 123.
    Ben ik wel superblij mee !!! thumbup.gif
    Om nog maar te zwijgen over de kindjes !
    Amai als die thuis komen en dat pak gaan zien ik hoop ze geduld gaan hebben tot 's avonds nervous.gif

Den 8ste beginnen Timo zijn examens candle2.gif

Goed rusten meid al is dat niet altijd makkelijk he hug.gif
  • zwarte pieten zijn ook heel leuk he! en fijn dat de sint ook op school komt, zal wel een hele belevenis zijn voor de kindjes
    idd altijd leuk foto's!
    spannend ben benieuwd hoe ze gaan reageren, ze zullen wel dolenthousiast zijn! weten ze dat jullie de sint zijn of geloven ze in de sint?
    Hier willen we haar wel laten geloven in de sint, ik vind die magie wel mooi eigenlijk
    oh examens, nooit leuk he, maar daarna kan hij dan wel genieten van een welverdiende vakantie, veel succes voor hem! candle2.gif
    tsja ik probeer te rusten maar met zo een peutertje in huis is dat soms toch moeilijk, vind het zo erg, heb vaak het gevoel dat ik haar tekort doe maar soms lukt het mij echt niet om nog veel te doen ponder.gif ponder.gif
    van mij mag ons tweede wondertje wel wat vroeger komen, vanaf 37 weken geef ik toestemming om te komen tongue.gif wink.gif
  • Eigenlijk vind ik zwarte pieten het leukst die maken het voor mij echt hahaha.
    Oja onze kids geloven daarin wij maken daar gebruik van om ze wat beter en sneller te laten luisteren wink.gif we zeggen ook als ze zo eens bang zijn in bed bv door een geluid "dat is zwarte piet die komt zien hoe braaf jullie zijn en goed gaan slapen zodat de sint mooie cadeaus kan brengen" dan lachen ze zo en gaan lekker diep onder de dons liggen bigsmile.gif ook als ze flink zijn zeggen we "flink zo dat heeft zwarte piet gezien se ik heb hem door het venster zien kijken juist en hij gaf een dikke duim" thumbup.gif
    Wij zorgen ook dat ze niet in de buurt zijn en dan kloppen we hard op de deur we smijten koekjes binnen in de gang en zetten ne jutte zak van sinterklaas met de cadeautjes aan de deur en dan moeten ze komen kijken natuurlijk happy.gif
    De sint heeft trouwens heel erg goed zijn best gedaan op het werk van mijn ventje ... Quinten heeft een playmobil inklapbare voetbaltafel gekregen met extra voetballers en een playmobil politiebureau met helikopter motor auto alles met licht.
    Ons Sara heeft een groot playmobil prinsessenkasteel gekregen helemaal bemeubeld en nog paarden met vleugels bij en een koets.
    Siebe heeft verschillende sets gekregen van playmobil 123 waaronder de safari en de boot met orka nog wat werkvoertuigen een auto met paardentrailer ...
    Ze zijn nu al verwend en het weekend moet nog komen !
    O meid je niet schuldig voelen ze snapt dat ook nog niet denk niet ze jou dat nu of later gaat kwalijk nemen en je hebt achteraf nog tijd genoeg om "het goed te maken" wink.gif je gaat je gemiste tijd met haar kunnen inhalen.
    'Tis ferm koud he !
    Onze Siebe is serieus ziek denk terug ga moeten aerosollen sad.gif heeft ne zware hoest piept is hees neus zit potdicht...)
    Quinten heeft opstootjes van koorts.
    Sara was daarstraks zo aan het hoesten dat ze begon te kokhalzen.
    Deze week hou ik mijn kindjes thuis hopelijk gaat het maandag stukken beter dan gaat ons Sara met haar klasje naar een boot en gaan ze daar eten.
    Dinsdag is 't dan de sint die op bezoek komt.
    wave.gif maak er nog een fijne halve week van wave.gif!

• Hey Lien hoe heeft je kleine meid het gehad ?
    Hier heeft de Sint weer goed gescoord ! content.gif
    Ik heb zoveel leuke kerstspullen gezien zowel in zeeman als in wibra ik weet niet of jij het gezien hebt en of het jou smaak is ?
    Ik hoop we zaterdag alles gaan versieren xmascandy.gif ik heb zin in die kerstsfeer en die gezelligheid dat meebrengt in huis.
    In de winkelstraten vertoeven is nu ook weer eens zo gezellig !
    Kerstbomen zie je hier dit jaar niet (heb gelezen het te duur is) maar wat geweldige stukken hebben ze in de plaats staan...grote witte lichtgevende ijsberen en elanden en een boom volledig in licht met kerstboomhangers in en hier ons straat uit staan wel 2 lichtgevende kerstbomen opgevuld met grote ballen in het midden.
    Moeilijk uit te leggen modern en stijlvol echt waar ik vind het echt mooi !
    Ik ben mijn hoofd aan het breken over een kerstmenu weet alleen mijn dessert (ijs sneeuwmannen) xmascontent.gif
    Drukke week hier en weinig slaap ga blij zijn als het weekend is en ik wat langer onder de dons kan blijven liggen.
    wave.gif
  • hey jessica,

sorry het is hier een enorme drukte geweest en het kwam er maar niet van om hier te reageren,
    hoe gaat het met je kindjes, hopelijk voelen ze zich al wat beter
    Amai wat een mooie cadeautjes, wat zullen ze blij geweest zijn!! bigsmile.gif
    hier was het ook echt een succes, zo groot dat die oogjes open gingen als ze 's morgens de tafel vol snoep en speelgoed zag staan love.gif happy.gif
    de plop boekjes en dvd's vielen het beste in de smaak
    hier gaan we vrijdag denk ik een kerstboom halen, die prijzen zijn idd niet altijd even mals maar vind de sfeer altijd zo fijn als de boom weer in huis staat xmasblink.gif
    we willen nog eens een keertje naar wijnegem shopping center gaan, daar is het ook altijd zo gezellig, alles lekker warm binnen en toch zo een gezellige sfeer, ook altijd een reuze grote boom waar je door kan lopen op de hoogste verdieping en beneden in de boom maken ze dan altijd zo een kerstdorpje waar je ook door kan, zo leuk!
    bedankt voor de tip, in de zeeman en wibra ben ik nog niet geweest maar daar wou ik zoiezo ook nog wel eens gaan kijken, vind dat ook altijd wel leuke winkels
    oh klinkt leuk, wat zijn dat ijssneeuwmannen? hier doen we dan altijd pannetjes, dan kiest ieder wat ie wil en vind dat altijd gezellig, maar met drie kleine kindjes kan ik mij voorstellen dat dat niet zo aan te raden is misschien wink.gif zelfgemaakte kroketjes hebben we ook al wel eens gedaan, veel werk maar mmmm zo lekker!
    nog twee daagjes en dan kan je lekker uitslapen, zal je deugd doen , geniet ervan!
    is timo al met de examens begonnen?
    wave.gif
  • O zoals je het verteld is het ook wel heel leuk in het shoppingcenter ja geniet ervan !
    Ja ik vind daar ook altijd wel mijn ding goedkoop en toch mee met de trends wibra en zeeman is niet meer te vergelijken met vroeger die zijn heel erg mee in alles.
    Iedereen is hier nog redelijk ziek maar iedereen is naar school en werk.
    Timo heeft al wat mondeling examen gehad tussen de lessen door maar vanaf vandaag begint het pas echt dan is hij ook thuis van zodra hij klaar is.
    Wel leuk dat Siebe nu lekker warm thuis kan blijven dan want meestal is hij aan zijn dut bezig als ik de kindjes moet gaan halen dan moet je hem zo wakker maken die kou in ... nu is Timo thuis dus kan hij er even op letten.
    Ik kan mij al voorstellen haar gezichtje hahaha Siebe was net zo grabbelde nogal op tafel wink.gif
    En nu kerst dat gaat wat geven die boom versieren die pakjes er onder en er rond maar waar hij moet afblijven !
    Ik hoop maar ons kitten er uit blijft !
    Die is 6 maand en nog vol zot geweld ! hahaha
    Meestal is het hier een soepke en fondue en ijsstronk of een soepke kroketten met gebraad en groenten en ijsstronk zo typische kerstgerechten maar ik heb zin in iets anders ... die sneeuwmannetjes zijn gemaakt uit ijs normaal vind je die nu overal zelfs in den Aldi wink.gif
    Ik zal de slaapkamers eens onder handen gaan nemen en nog wat strijk wegwerken.
    Fijne dag nog wave.gif
  • das idd wel fijn voor Siebe, ik was daar toevallig van de week nog over aan het nadenken als ons Julie volgend jaar naar school gaat gaan wil ik ze toch eerst met halve dagen laten beginnen maar dan moet ons volgend spookje ook mee heen en weer, gelukkig is dat maar een kleine afstand te voet
    ik ga echt proberen om zo lang mogelijk thuis te kunnen blijven voor onze twee kapoentjes of ik moet een job vinden waardoor we niet al te veel moeten overlappen in uren zodat de kindjes niet weg moeten, heb er mijn hoofd al over gebroken pff, zou ze zo graag thuis houden tot ze naar school gaan ponder.gif maar je krijgt maar zo weinig inkomen met tijdskrediet, en al mijn ouderschapsverlof al opnemen lijkt mij ook niet zo slim want als ze ouder zijn moeten we de zomervakanties natuurlijk ook nog overbruggen...
    wibra en zeeman is idd niet meer zoals vroeger he, al ik eerlijk ben vind ik zelfs dat die kleren vaak mooier in de was blijven dan kleertjes van de jbc, al koop ik daar ook soms wel eens een setje, kan zo mooi zijn love.gif
    hihi zo schattig die blije, verwonderde gezichtjes he, hier kroop ze stiekem op de stoel en ging ze 'koek' pikken op tafel wat eigenlijk chocolade was maar soit, ze noemt alle lekkers 'koek' tongue.gif
    oh zo lief een kitten, we hebben hier ook een kat maar is een buiten kat, 's nachts slaapt hij in de garage en overdag loopt hij buiten rond al probeerd hij wel eens binnen te glippen wink.gif
    ik denk dat we hier de cadeautjes dit jaar nog wat op de tafel of kast zetten ipv onder de boom, ze gaat dat nog niet snappen vrees ik dat ze daar vanaf moet blijven want ze heeft hier zelf gemaakte blokken waar ze mee mag spelen, dat zijn kartonnen doosjes die wij hebben ingepakt en beplakt met plop figuren enzo, lijken dus pakjes, dus dat verschil weet ik niet of ze al kan maken
    oh wat kijk ik uit naar de feestdagen!!! ik ga eens kijken in de aldi voor die sneeuwmannetjes, lijkt mij echt leuk! happy.gif
    hier gaan we straks de kerstboom halen, jippie!!! versieren zal voor morgen zijn denk ik xmascandy.gif xmasblink.gif
    wave.gif
  • Zo Lien hier al een plekje vrij gemaakt voor de kerstboom en de pakjes naar beneden gehaald.
    Vanavond haalt mijn ventje de rest naar beneden en kunnen we met zijn allen de kerstboom gaan versieren.
    Ik hoop we er lang genoeg gaan kunnen van genieten en niet dat we hem morgen al tegen de grond gaan vinden met dat jong zot geweld hier.
    Stel je voor de pakjes aangevreten en toestanden ... horror.gif
    Wij hebben nog een kattin van 6j een tijgerpoes Zina die heeft in begin eens met de onderste kerstballen zitten spelen en 1x hing ze in de boom (liep ze een paar keer voorbij voor ik ze zag) goofy.gif maar de jaren nadien geen problemen meer.
    We hebben dan ook nog ne kater van 3j Rambo (zwart met wit) maar dat is een kat die je niet binnen kan houden die komt alleen voor te eten en soms eens voor een slaapplekje te zoeken dan is hij weer weg (hij doet zelfs zelf de deur open dan hangt hij aan de klink) goofy.gif is nogthans een heel lieve zachte kater doet geen vlieg kwaad maar is ne avonturier he ! bigsmile.gif
    Sebiet achter mijn patékes die zijn vandaag naar een theatervoorstelling geweest "Peter en de wolf" met grote handpoppen.
    Hopelijk was het niet te eng onze Quinten is daar nogal gevoelig voor.
    Ik vrees voor die wolf nervous.gif
    Gelukkig hebben we een rustig weekendje want ben zo verschrikkelijk moe ... gisteren naar de dokter geweest heb een ontsteking van de polsgewrichten en mijn bloeddruk is weer veel te hoog dus ik moet weer aan de medicatie en mag niet meer stoppen ook al is hij goed ik kan duidelijk niet zonder ik had 16/11 na 3 kwartiers rust !!! nervous.gif
    Ik ga jullie een heel fijn weekendje wensen en geniet al van de kerstsfeer dat in huis ga hangen xmasblink.gif
  • oh zo leuk met z'n allen de boom versieren! hier staat ie ook ondertussen, zo gezellig he xmascontent.gif
    en staat de boom nog recht bij jullie? en de pakjes nog intact? wink.gif
    wat een gezellige bende bij jullie, kindjes en diertje in huis, geweldig!
    Vonden de kindje de theatervoorstelling leuk?
    oei zo last van je bloeddruk, dan kan je idd beter de pillen blijven nemen ja, hopelijk is het daarmee opgelost
    hier blijft ze tot nu toe verbazingwekkend goed van de kerstboom af, ze gaat er wel af en toe eens aan ruiken, zo grappig!
    nog even doorbijten en dan hebben jullie weer allemaal twee weekjes vakantie, is je man ook thuis dan?
    wave.gif
  • Hey Lien onze boom staat en de pakjes zijn nog intact tongue.gif
    Hoe gaat het met jullie boompje?
    En zeker je geen pakjes legt?
    Ja het word hier altijd met zijn allen versiert dat is zo leuk om te doen en de kindjes genieten daar dan eens zo hard van , zo fier ze zijn wink.gif
    Op school hebben ze elk in hun klasje ook de boom versiert dat moest ik natuurlijk ook zien happy.gif
    Bij Sara is het thema "donker en licht" dus ze zitten heel veel met het licht uit en de kaarsjes lampjes aan en dat nu met de kerstboom in de klas is dat zoooo gezellig daar!
    Ons meisje zit met koorts iedereen heeft een serieuse verkoudheid te pakken zowel hier als op school.
    'T is ze zelf zo graag naar school gaat want ik ben er geen voorstander van!
    Alles rond haar neus ligt open van de snot!
    Nivea Dove het helpt allemaal niet meer ik ga vandaag nog naar de apotheek voor haar want het doet pijn het pikt ...
    De voorstelling was leuk maar zoals gedacht en verwacht onze Quinten was bang van de wolf!
    Mijn ventje zijn werkweek zit er bijna op hij heeft 2 dagen verlof gekregen thumbup.gif
    Volgende week nog wel werken tot kerstmis en dan een paar weken thuis (tenzij hij vroeger word gevraagd om terug te komen)
    Ik heb van de Delhaize een gratis boekje mee met 74 blz vol feestgerechten maar nog steeds weet ik niet wat te maken.
    Ik heb ideetjes maar bedenk me telkens weer.
    De ijssneeuwmannen gevonden?
    Fijne dag nog meid wave.gif

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld