Zwanger voor april-clubje

• super dat sara zo goed gegeten heeft, dat maakt nu idd niet uit wat het juist is he als ze maar wat eet, al is het dan pizza en een ijsje en amai ook flink gedronken he! thumbup.gif
    hier heeft ze gisteren avond een paar frietjes gegeten en een stukje frikandel en een kippennugget, ook niet het geweldigste eten maar ja ze at het op wink.gif en deze morgen heeft ze 200ml pap gedronken waar ik al héél content mee ben! hier gaat het dus ook de goede kant wel uit denk ik.
    je hoort het overal he dat de kindjes ziek zijn, dat het maar snel terug lente is, maar eerst nog kerst vieren wink.gif
    hier zijn we gaan sinterklaasshoppen, dit jaar kon dat nog samen met Julie, ze beseft dat toch niet, zo grappig, ze tastte alles in de kar en wij achter haar rug de helft terugtasten tongue.gif vandaag is het hier in de fun min twintig procent, als ik er geraak ga ik toch ook eens neuzen!
    en jullie er al uit of jullie de paw patrol wagentjes gaan halen of niet? wave.gif
  • Hahaha nu kan dat idd allemaal nog wink.gif
    Ze gaan die loopbrommers van paw patrol en frozen krijgen voor hun nieuwjaar.
    Met sinterklaas krijgen ze Duplo grotere sets omdat het voor hun 3tjes tesamen is en met kerst nog wat "kleindere" cadeaus wink.gif
    In Dreamland is er ook al korting.
    De moeite om de winkels eens af te gaan !
    Ik kijk zo uit naar de feestdagen niet te doen !
    Ons meisje is om 10uur wakker geworden heeft tot de middag een halve fles limonade opgedronken en nu zit ze ook weer aan de helft van een fles die vanmiddag is opengedaan.
    Ik ben blij want zie een nieuwe opname niet zitten !!!
    Vanavond is 't after work shopping in de c&a kan je tot 20u -20% kopen.
    Ik heb al wel van de disney collectie voor onze Siebe kleertjes gaan halen voor cadeau met de feestdagen maar ga toch nog eens kijken straks wink.gif
  • oh leuk, heb je wat gevonden?
    super dat sara terug begint te eten en drinken!! hug.gif thumbup.gif
    het zal idd wel helpen dat ze beseft dat ze anders terug naar het ziekenhuis moet!
    hier gaat het ook stilaan beter met het drinken, het kost veel tijd en energie maar ze drinkt toch stilaan meer en eten gaat redelijk.
    wat zullen ze blij zijn met hun cadeautjes! ik kijk ook echt uit naar de feestdagen, zo een gezellige tijd he! xmasblink.gif xmascontent.gif
    ik denk dat we misschien dit jaar ook wel naar de sint gaan kijken die aankomt, ze is nog wat klein maar denk dat ze de sfeer errond toch wel al leuk zal vinden, als het weer ten minste een klein beetje mee zit.
    we hebben hier zo een loopauto'tje of hoe noem je dat gekocht, met muziekjes op enzo, ze heeft em in de winkel al eens geprobeerd en was er niet bij weg te slaan dus ze zal wel blij zijn smile.gif en een winkeltje met vanalle spulletjes in en wat bumba spulletjes, ga nog op zoek naar wat plop spulletjes, boekjes ofzo, en op haar lijstje bij de familie staat duplo en playmobil 123 dus daar zal ze ook wel verschillende dingen van krijgen vermoed ik, en oh ja blokken krijgt ze ook, vind ze heel leuk om mee te spelen dus breiden we een beetje uit tongue.gif
  • Het komt wel goed met onze kinderen wink.gif genezen na serieus ziek te zijn geweest gaat soms wat moeilijker he.
    Ons Sara eet nog altijd niet naar behoren.
    Gisteren niks gegeten en ik had aardbeienpudding gemaakt maar ook dat liet ze voor wat het was en zo heeft ze vanmiddag haar boterhammen in duizend stukjes gedaan en op haar vleesjes zitten sabbelen maar bijten en echt opeten nee dat doet ze niet , had haar dan cornflakes aangeboden maar daar zat ze ook mee te spelen (kan haar moeilijk elke dag pizza geven he nervous.gif)
    Drinken gaat super goed dus de rest komt ook wel weer in orde met de tijd hoop ik.
    Ik heb niks gekocht in de c&a al moet ik op zoek naar een winterjas voor mij.
    Ik heb nog even om de ideale jas te vinden thumbup.gif
    Leuke cadeautjes je hebt gekocht en nog zoekt aan te schaffen bigsmile.gif
    Hier krijgt Siebe ook een ton houten blokken van Jip en Janneke waar er ook voertuigen inzitten met nog extra houten voertuigen erbij.
    Mega bloks schoolbus
    Playmobil 1.2.3
    Badspeeltjes
    Badpuzzels van disney jake en de nooitgedachtlandpiraten
    Little people brandweerwagen
    Kleertjes

Sara krijgt een dekbedovertrek van het meisje puppy paw patrol
    Frozen loopbrommer
    Hele ruime teken/kleur/schrijfset van Frozen
    Insteekparels
    Boeken
    Duplo

Quinten krijgt een dekbedovertrek van paw patrol
    Paw Patrol loopbrommer
    Hele ruime teken/kleur/schrijfset van Paw Patrol
    Boeken
    Dvd's Paw Patrol
    Duplo

Kan nog wat cadeautjes bijkomen want ook grote broer geeft aan de zus en broertjes.
  • wat een leuke cadeautjes allemaal!! bigsmile.gif zo leuk he om te kopen!
    fijn dat sara terug goed drinkt, dat is al een grote stap in de goede richitng he, hopelijk begint ze toch ook stilaan terug te eten.
    Hier is het omgekeerd, ze eet redelijk, wel alleen waar ze zin in heeft, die 'nee' fase heeft ze behoorlijk erg! maar drinken is echt een probleem, pff ik zou het misschien beter wat los laten maar maak mij dan zorgen en begin er mij op te fixeren, ze komt nog niet eens aan 500ml/dag...een busje appelsap en met veel moeite wat pap maar dan ook geen ganse fles...ze speelt verder wel goed, vind ze wel heel bleek zien maar verder lijkt ze zich wel goed te voelen.
    ik zal gewoon geduld moeten hebben denk ik...
    ik zoek ook nog een jas, de mijne past niet meer met mijn buikje pregnant.gif gisteren op controle geweest en alles was goed, zat een paar daagjes voor op schema, bovenlip was mooi gesloten en de verbinding tussen de twee hersenhelften was er ook al, nog een paar weken geduld en dan voor de spannende 20 weken echo! zal toch blij zijn als het april is, of misschien maart wink.gif
    hopelijk kunnen jullie genieten van een deugddoende vakantie!! wave.gif
    is quinten gisteren ook verkleed naar school geweest? hier kwamen gisteren verschillende kindjes verkleed langsgewandeld voor halloween, zo schattig!
  • Hey Lien hier fantastisch nieuws ons Sara eet terug !
    Ze eet nog niet alles of alles op maar ze eet echt wel en ze vraagt doorheen de dag regelmatig omdat ze honger heeft tot zelfs haar buik pijn doet alleen haar warm eten is een probleem net of ze terug moet leren eten en daarom zei mijn ventje vandaag zouden we beter geen babyvoeding geven zo heeft ze toch alles binnen.
    Ik sta daar wel voor open eigenlijk.
    Halloween is ook weer zo een leuke tijd he ik wou op zo'n momenten in Amerika woonde daar leeft dat echt he al is dat hier ook fel aan het opkomen zo komen ze hier deur aan deur bigsmile.gif
    Drinken is echt het belangrijkste al wil je als ouders ook dat ze goed eten natuurlijk maar vice versa is dat ook.
    Het zal wel goedkomen met Julie ze drinkt nog he !
    Ik heb het ook moeten loslaten maar eerlijk kon het pas als ik met de huisarts heb gesproken en hij me verzzekerde het normaal is en haar eetlust echt wel zal terugkomen en kijk hij heeft het nog niet lang geleden gezegd en ze eet !
    O super goed dat alles dik ok is met jullie spruitje.
    Het gaat snel he al had ik dat bij mijn eigen zwangerschappen ook wel.
    Maart is een goeie maand he thumbup.gif wink.gif tongue.gif
    Ik ga je een fijne avond wensen en in mijn bedje kruipen voor tv wave.gif2 keer aangepast. Laatste keer door jessica op 29/10/2016 22:04
  • super nieuws!!! thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
    heb hier echt gelachen met onze kleine meid vandaag! een lip tot op de grond dat ze haar papfles zag, die moest ze dus ééécht niet hebben, even later kwam ze afgedragen met een frikandel uit een worstenbroodje, had ze gepikt van een bordje dat nog op het aanrecht stond, maar dat was nogal een pittige frikandel, ze heeft die gans opgegeten en daarna heeft ze nogal gedronken bigsmile.gif tongue.gif oplossing is dus pikant laten eten, haha wink.gif
    ja in amerika is dat echt in he halloween, ik vind dat wel leuk om eens naar te kijken maar je zult mij niet warm krijgen om op halloweentocht te gaan, daar ben ik een te grote angstluis voor wink.gif
    heb vandaag effe geen inspiratie voor eten te maken, zal eens in de kasten gaan neuzen en anders zullen het voor een keertje pannekoeken worden tongue.gif
  • Hahaha das een goede oplossing alhoewel ik niet weet of het gezond is ze zo pikant te laten eten goofy.gif
    En iets droog?
    Dan hebben ze ook nogal de neiging om te drinken.
    Wij hebben ooit eens een halloweendropping gedaan zo plezant maar soms sprong mijn hart toch ook bijna uit mijn vel.
    En met vriendinnen een horrornacht houden man man hebben we ook met momenten zitten gillen hahaha.
    Wij eten vanavond spinaziepuree met vis.
    Ik ga een fijn verlengd weekend wensen wave.gif
  • haha dat zal wel lachen geweest zijn als je dat met een groep vriendinnen kan doen!!
    nee idd das niet zo gezond he, normaal was die frikandel ook niet voor haar bedoeld maar ja...ze smikkelde er zo smakelijk van dat ik ze voor een keertje maar heb laten doen goofy.gif
    ik denk dat ze hier de pap gewoon echt beu is, ze moet dat écht niet meer hebben ponder.gif
    en nu moet ik mij snel gaan klaamaken om te gaan winkelen wave.gif
  • Hier drinkt Siebe nog altijd super graag flesjes melk (halfvolle melk , groeimelk met granen , gewone groeimelk , soja groeimelk en dat mag koud als warm zijn)
    Maar dat is nu ook echt wel ne makkelijke die eet en drinkt alles en met evenveel goesting op.
    Ik ga mijn bergje strijk wegwerken en dan zalig een doucheke nemen om dan lekker niks meer te doen tongue.gif
    wave.gif
  • oh zalig dat hij zo goed drinkt!! ik denk dat ze het hier gewoon een beetje beu gedronken is ofzo, ik vraag mij af of ik dan eens fristi of iets dergelijks moet proberen zodat ze toch genoeg melkproducten binnen krijgt maar als ik daar eenmaal mee ga beginnen vrees ik dat er geen weg meer terug is...eens ze dat kent
    eten gaat hier ook terug vrij goed, groentjes daar trekt ze wel haar neus nog altijd voor op maar we bieden het altijd aan en ik ben al blij als ze er eens van proeft, dat komt wel weer terug denk ik want dat at ze voordien super goed
    geniet van je zalig niks doen!!! bigsmile.gif wink.gif ik ga koken wink.gif
  • O super ze terug goed eet ze zal dan toch aan het recupereren zijn ze is op de goeie weg thumbup.gif
    Hier voor Sara gestart met babyvoeding en van het eerste bord alles op !
    Ander eten gaat nog steeds goed dus dat kan alleen nog maar beter gaan.
    Fruit eet ze wel niet meer (daarvoor elke dag) ze wil wel maar als ze er dan aan moet beginnen komt ze op haar sokken af en zegt dat ze buikpijn heeft.
    Hopelijk wil het allemaal wat beter lukken op school (mss met de andere kindjes fruit te zien eten en in een andere omgeving dan thuis dat ze het wel wil proberen)
    Fristi krijgt Siebe ook af en toe maar is wel zoeter natuurlijk maar als ze weinig melkproducten drinkt en eet zou ik dat toch geven.
    Gelukkig heb ik voor de rest geen moeilijke eters in huis.
    Siebe is een echt kaasboerke dat is sneetje kaas op boterhammen en tegelijk kaas uit het vuistje en kan hij in de ijskast zal hij er ook weer een sneetje uithalen om naar binnen te werken bigsmile.gif
    Ik weet nog altijd niet hoeveel ons manneke weegt en hoe groot hij is.
    Quinten die zijn mond draait bijna een ganse dag goofy.gif
    Timo is nen hele grote eter en mag ook bijna alles of zal toch eens proeven.
    Ik heb dan toch mijn schoenen moeten aandoen want mijn kids wilden persé naar de speeltuin in 't stad (maar mijn goesting kwam er wel eens ik hun bezig zag happy.gif)
    wave.gif
  • haha die klein patatjes krijgen toch alles klaar van mama met hun schattige snoetjes he goofy.gif ze zullen zich wel geamuseerd hebben!
    amai da zijn goei eterkes daar bij jou! fijn he, hier eet ze eigenlijk ook best goed, enkel de middag dan maar ik heb daar wel vertrouwen in dat dat terug goed gaat komen omdat ik weet dat ze dat lust, het lijkt mij dus maar een fase te zijn. Ik heb ze vandaag eens chocomelk gegeven en daar trok ze haar neus dan ook voor op, pff, mag ik effe 'treeske' zeggen wink.gif tongue.gif seffens eens fristi proberen als ze wakker is, kijken wat dat doet.
    Ik heb mij vandaag suf gepoetst, alles geschrobt en geveegd en...pff ben murf maar 't is allemaal weer netjes dus ben content. Nu wel echt last van mijn rug, auw, wat is zwanger zijn toch leuk he tongue.gif
    ik ga zodadelijk patatjes in de oven maken, daar heb ik zoooooo zin in tongue.gif pregnant.gif
    wanneer mag sara terug naar school?
    wave.gif
  • Ai ai wel opletten met het rugske he !
    Kan je echt van genieten he van een proper huisje , ik heb dat ook enorm !
    Ons Sara die mag na de vakantie terug naar school maar moet van de dokter met halve dagen starten.
    Komt eigenlijk wel goed uit want ze hebben vrijdag en die maandag daarop al terug vrijaf dus kan ze 4 halve dagen gaan en daarna laat ik ze wel hele dagen school lopen (de juffen laten wel weten als het niet moest gaan) uiteindelijk is het dan ook weer maar een aantal weken tot aan de kerstvakantie.
    Ik ga proberen van de week al wat cadeautjes voor manlief aan te schaffen happy.gif
    Gaat weer raar doen heeft dagen verlof gehad morgen terug werken.

• pff ja, ik voel toch echt dat ik er wat teveel overgegaan ben nervous.gif zal straks weer naar mijn voeten krijgen denk ik wink.gif
    maar doet wel echt deugd idd dat het weer proper is!
    ik hoop dat het Sara wat gaat meevallen, idd wel fijn dat ze eerst met een paar halve daagjes kan starten, het zal haar deugd doen denk ik dat ze terug naar haar vriendjes en vriendinnetjes mag smile.gif
    hier heb ik er net eentje een fris badje gegeven dus die is ook weer zuiver tongue.gif ze ging zelf haar haartjes wassen, best schattig
    oh leuk op cadeautjes zoektocht! kerstmis zal zo daar zijn, zalig xmascontent.gif
  • Hey Lien
    Hoe gaat het ondertussen met Julie?
    Hier is ons Sara nu met halve dagen gestart.
    Kan sebiet al terug vertrekken want om 11u55 is school uit.
    Hoe is 't nog met je rug?
    Er gaat hier eentje ne kreet van blijdschap laten want ze krijgt basketters van frozen die licht geven als ze stapt.
    Onze Quinten heeft er zo al van Cars en dat stak zo haar ogen uit dat we hebben toegegeven en ze er vanavond krijgt.
    Benieuwd hoe onze Quinten het heeft gehad vandaag want heeft een nieuwe juf ter vervanging van zijn juf omdat ze zwanger is.
    Ik heb zo weinig tijd dat ik maar amper goed kan reageren of iets zeggen...sorry hoor !
    wave.gif
  • hey jessica,

niet erg hoor, ik heb het hier met 1 kindje al zo druk, laat staan jij met vier kinderen wink.gif
    ik wou hier net komen vragen hoe het geweest was vandaag op school met quinten en sara, ik hoop dat het meegevallen is
    ze zal wel super blij zijn met de nieuwe schoenen bigsmile.gif
    hier is het drinken echt een grote ramp, ik moet nog niet meer met een flesje afkomen, we zijn nu maar vanalle soorten bambix gaan halen en proberen dat er wat in te krijgen met yoghurt onder gaat het een beetje maar echt graag heeft ze het niet, pudding moet ze ook niet hebben, water hééle kleine beetjes, aangelengde appelsap gaat wel iets beter maar daar alleen mee krijgt ze ook niet genoeg binnen en heb eigenlijk ook niet zo graag dat ze dat drinkt maar ja ze moet iets natuurlijk, fristi, chocmelk, sojamelk...vanalles geprobeerd maar ze moet het niet hebben...ze speelt ons volgens mij gewoon met onze voeten hoor maar ja vocht is wel belangrijk, dat vind ik toch nog anders als met eten, dan kan je al eens een paar dagen zeggen, het is dit of niks anders maar met vocht vind ik dat te gevaarlijk eigenlijk...ach ja, het hoort erbij zeker die fases...
    met de bambix heb ik nu wel eens twee dagen serieus aangedrongen dat ze moest eten van mij, anders kreeg ze geen boterham en dat ging vandaag wel al iets beter dan gisteren dus misschien dat we het op die manier wat kunnen doorbreken, als ze zo melk binnen krijgt is het mij ook goed.
    Hoe gaat het met sara haar eten en drinken?
    Mijn rug gaat wat op en af, als ik niet stofzuig of dweil gaat het wel maar ja kan het moeilijk allemaal laten liggen he wink.gif
    en nu kan het aftellen naar de kerstvakantie beginnen tongue.gif
  • Hier zijn we weer eens even smile.gif
    Onze Quinten heeft het wat moeilijk op school vind zijn nieuwe juf niet lief sad.gif neemt zelfs woorden in zijn mond dat hij normaal niet zou zeggen zoals juf Sarah moet vertrekken! Ik hoop maar vurig dat hij dat niet tegen haar gaat zeggen ! horror.gif nervous.gif
    Ons Sara heeft haar namiddagje thuis wel nodig ze heeft wat geslapen en ze was op een gegeven moment wat slapjes dat zag papa ook als hij 's avonds thuis kwam.
    Ben blij dat we de kinderarts haar advies volgen.
    Ze eet wel keigoed die is al 2 dagen haar schade aan het inhalen.
    Op school heeft ze eindelijk nog eens fruit gegeten een peer wel in 2 delen maar haar juf zei ook dat maakt niet uit he ze heeft ze op thumbup.gif
    Zoals verwacht is ze heel blij met haar schoenen ze is er nog net niet mee gaan slapen smug.gif
    Gelukkige kindjes gelukkige ouders wink.gif
    O meid ik zie zo ongelooflijk uit naar de feestdagen het blijft serieus kriebelen xmascontent.gif er is dan ook zoveel leuks te doen onze kalender staat al goe vol ... zondagshopping , circus met kerstthema , joefm kerstparade , kerstmarkt ... maar eerst gaan we naar de sintstad hopelijk hebben mijn kindjes geen bang en vinden ze het wat leuk.
    Ik zal eens stilletjesaan wat gaan doen in huis want het zal rap weer middag zijn om mijn patékes te gaan halen wave.gif

• hihi het is idd te hopen dat quinten zo een uitlatingen niet rechtsstreeks bij zijn juf heeft tongue.gif
    ach ja, de waarheid komt uit de kindermond zeggen ze dan zeker wink.gif
    super dat sara weer goed eet! het zal idd wel even wennen zijn weer die schooldagjes, fijn dat ze met halve dagen mag starten
    haha zo zot van haar schoentjes, een gelukkige meid dus bigsmile.gif
    wat een leuke dingen op de kalender daar bij jullie! ik kijk er ook enorm naar uit!! blijft een zalige periode
    ik ben alleen nog steeds op zoek naar een jas waar mijn buik nog in past,het begint tijd te worden want het wordt al behoorlijk koud
    ik denk dat we hier komend weekend ook naar de sinterklaasintocht gaan kijken, ik weet niet of ze het leuk zal vinden maar dan hebben we het toch weer eens geprobeerd, dit weekend is er ook een grote tweedehandsbeurs van kinderkleding en speelgoed in genk, daar gaan we ook eens neuzen! smile.gif
  • Hey hey
    Ook altijd leuk he een 2dehandsbeurs of een rommelmarkt.
    Ik kijk veel op 2dehands bij het speelgoed en baby/kinderspullen kan je mooi en nog tip top in orde gerief vinden voor weinig geld.
    Wij hebben er zelf ook al heel wat spulletjes van de kids opgezet en als je dan ziet hoe blij die mensen zijn dat ze dat gratis krijgen of voor een paar euro's dan is 't te zot om dat zomaar weg te gooien.
    Heb je al een jas gevonden?
    In de c&a hebben ze meestal wel mooie zwangerschapsjassen.
    Ons verlengd weekendje kan al beginnen se 4 daagjes uitrusten tongue.gif wink.gif we kunnen het wel gebruiken !
    Ben nog nooit naar de sint gaan kijken ik zet dan de tv aan en blijf lekker warm binnen er worden croissants worstenbroodjes en chocoladekoeken gehaald en maak voor iedereen een warme chocomelk content.gif
    Veel plezier daar een leuke sfeer zal dat wel zijn !!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld