Zwanger voor april-clubje

• dan is siebe ook een heel kereltje he smile.gif hier is de broek wel vaak net iets groter als de rest omdat ze zo lange beentjes heeft, bovenkleding bij een meisje is al te groot dan weer net niet mooi maar bij een jongetjes is dat idd wel mooi bigsmile.gif
    jammer dat je niet bij een primark geraakt idd, das echt wel eens leuk winkelen, voor ons ook een stukje rijden maar af en toe doen we dat wel eens
    juist echo gehad en we weten het geslacht bigsmile.gif durf het hier wel niet te zetten uit schrik voor meelezers, sorry!! nu wordt shoppen helemaal gevaarlijk!
    ik heb 's nachts al echt last van mijn heupen en bandenpijn, het mag van mij vooruitgaan, we zijn toch al aan ons tweede trimester begonnen, nog evendoorbijten wink.gif
  • O je maakt me benieuwd nu he hahaha maar je moet voorzichtig zijn dat niemand het kan lezen he dat zou de verrassing verpesten !
    Ik zal geduldig zijn wink.gif
    Het gaat snel he 9 maand gaat zo voorbij !
    Ja een vriendin van mij gaat al eens naar Primark en die heeft dikwijls zo'n leuke stuks bij he en die hebben ook juist ne jongen van ongeveer dezelfde leeftijd als Siebe ... om jaloers op te worden tongue.gif
    Iedereen schat Siebe ouder dan hij is 't is een flink kereltje !
    Ik zou hem nog eens graag laten meten en wegen.
  • pfff nu moet ik mijn reactie hier weeral opnieuw typen, ik post ze en mee is alles weg! ..opnieuw dus wink.gif
    hihi sorry bigsmile.gif tongue.gif ik zou het je heel graag vertellen maar durf het hier echt niet te zetten!
    we gaan het dit weekend aan onze ouders vertellen, kijk er al naar uit! gaan het met zo een gateau doen waar vanbinnen gekleurde pudding in zit die naar het geslacht verwijst bigsmile.gif (nu had ik dus de kleur al getypt ipv 'gekleurde' pudding, ik ga mij hier zooo wel eens 'verspreken' tongue.gif )
    hier wordt Julie ook altijd ouder geschat, we krijgen hier vaak te horen dat ze kan door gaan voor een kleuter...vind dat niet altijd even leuk maar ja het is ook wel een goed teken natuurlijk, dat ze goed ontwikkeld.
    pff zo last van het zuur! drunk.gif en mijn heupen en rug...auw!
    ach ja...klaagmodus uit wink.gif
    ik ben nu ik zwanger ben thuis maar heb het precies drukker dan als ik aan het werk was wink.gif maar vind het wel zaaaalig zo content.gif
    we zijn hier overeen gekomen dat we er alles aan gaan doen om onze twee kadeekes thuis te kunnen houden tot ze naar het school gaan,maar dat betekend wel dat ik eens dringend moet gaan kijken en nadenken voor iets anders van werk om dat te kunnen realiseren...nog wat denk en zoek werk voor de boeg dus!
    geniet nog van je kapoentjes!
    wave.gif
  • Oei mss te snel weg geklikt dat het geen tijd heeft om het op te slaan ofzo?
    Hahaha het is er sneller uit dan je denkt he !
    Wel leuk om het op die manier aan te kondigen !
    Maak je die zelf?
    Een vriendin heeft zo een taart bij de bakker laten maken maar kwam later te weten het simpel is om het zelf te doen.
    Genieten van mijn klein kapoentjes ja 't is dubbel want onze Quinten is een week goed ziek geweest begint nu pas terug op zijn plooi te komen en vandaag met ons Sara tot bij de dokter gefietst die heeft al 3 dagen hoge koorts blijkt ze een maag en darmontsteking te hebben.
    Nu moet ze 2x per dag iets nemen om haar darm terug tot rust te laten brengen en afwisselend 2 pijnstillende middelen geven.
    Ik hoop ze maandag weer naar school kunnen maar dat is afwachten ik ga ze in ieder geval niet te snel terug naar school sturen ook al zitten ze nu al een tijdje thuis!
  • oei ocharm toch de dutskes, hopelijk zijn ze snel weer beter, je kan ze idd beter iets langer thuis houden dan dat ze weer snel hervallen doordat ze te snel terug zijn gegaan naar school. Ze zullen nog vaak genoeg moeten gaan wink.gif
    ja ik moet echt opletten over ik verspreek mij!
    ik wou ze eerst zelf maken maar ben ze dan toch maar gaan bestellen want ik heb er de tijd niet meer voor om ze te maken helaas. Ik bak anders wel eens graag smile.gif
    hier heeft ze nog maar eens last van tanden, de zever loopt er letterlijk uit! hopelijk zijn ze er snel allemaal door
    oh ja en ice tea is hier voorlopig nog geen succes maar we blijven proberen!
    ze zit serieus in de "nee" fase wink.gif
    verzorg je kleintjes nog maar goed en veel beterschap!
  • Hey Lien even snel voor we voor onze Siebe een muts sjaal en handschoenen gaan kopen.
    Momenteel zit ik wat in een dilemma wat te doen maandag terug naar de dokter of nog wat afwachten.
    Anderzijds wil ze ook terug naar school.
    Ze heeft gisterenmiddag eindelijk wat willen eten (een halve droge sandwich) en 's avonds heeft ze muizenhapjes genomen van mijn avondeten maar wel een potje yoghurt aardbei opgegeten.
    Vandaag heeft ze een beetje van een belegd broodje gegeten.
    Ze is gisteren koortsvrij gebleven in de namiddag en avond maar midden in de nacht begon ze te jammeren en wat te wenen en had ze terug koorts.
    Sinds vanmiddag is ze terug koortsvrij.
    Moeilijk !
    Hoe gaat het met je meisje haar tandjes?
    wave.gif

• hey jessica,

een leuke muts enzo gevonden voor Siebe?
    tsja...das altijd moeilijk he, ik zou vandaag precies nog eventjes aankijken maar als ze toch nog zo slecht kijkt en 's nachts nog koorts heeft en weent lijkt mij een dagje extra thuis toch nog wel goed te zijn, niet?
    of het moet haar vandaag natuurlijk stukken beter gaan...
    hier zevert ze nog héééél veel maar ik heb ze nu toch niks meer tegen de pijn moeten geven, ze doet zich terug content en slaapt goed dus dan probeer ik het zonder pijnstilling.
    ik hoop dat sara snel weer beter is!
    met een dagje uitstel vandaag naar de familie met de cake, spannend! bigsmile.gif
  • En en Lien hoe reageerde de familie? smile.gif
    Hoe voel je je voor de rest?
    Ik ga vannacht en morgenvroeg nog uitkijken hoe het met haar gaat en kan ik 's avonds nog met haar naar de dokter.
    Ik heb al gemaild met haar juf want ze gaan morgen met de bus een uitstap maken en dat risico wou ik nu toch niet nemen stel ze ziek word onderweg dan is ze niet meteen thuis zoals ik haar wel van school kan gaan halen en dat vond de juf ook beter dat ze thuis bleef en zelfs tot ze echt volledig genezen is want ook al kijken ze uit naar haar terugkomst gezondheid gaat voor !
    Hopelijk kan ze dinsdag gaan en anders is 't nog een beetje verder thuis uitzieken.
    De papa bekijkt dat weer anders en wil liever ze niet te lang thuis zitten.
    Ik zal mijn klein patéke zijn haartjes eens doen kan hij zijn flesje drinken en slapen.
    Groeien Julie haar haartjes ook zo snel?
    wave.gif
  • Oja en voor Siebe hebben we een leuke muts gevonden ja donkerblauw met grote witte sterren een donkerblauwe collsjaal en donkerblauw/wit gestreepte handschoenen allemaal van de H&M smile.gif
  • oh leuk wat zal hij er weer mooi uitzien! smile.gif
    ze reageerde hier héél enthousiast, 't was echt leuk, ze hadden niks door want aan de taart was niets te zien tot ze die aansneden bigsmile.gif
    je hebt gelijk je meisje nog eventjes thuis te houden,tsja papa 's zijn daar denk ik iets anders is (maar oh jee als ze zelf eens ziek zijn, dan gaan ze dood tongue.gif wink.gif)
    je kan idd beter van dag tot dag kijken en zo een daguitstapje lijkt mij ook niet zo aan te raden als ze nog niet helemaal op haar plooi is,
    hopelijk is ze snel beter zodat ze snel terug naar haar vriendjes en vriendinnetjes kan!

ja hier groeien haar haartjes ook héél snel, ik wil ze nog eventjes laten doorgroeien zodat ik ze met de feestdagen misschien wat kan opsteken, zou ik wel leuk vinden maar daarna zullen ze toch eens geknipt moeten worden vrees ik
    wel makkelijk dat je die van Siebe zelf kan doen! daar durf ik hier niet echt aan beginnen, is toch anders meisjes haartjes denk ik, benieuwd hoe de eerste keer bij de kapster gaat meevallen!

eet siebe al terug beter middag? Hier wilt Julie bijna niets van middag meer, vermoeiend! maar we houden vol, saus wil ze absoluut niet, soep ook niet, droge pasta of stukje patat gaat nog redelijk, broccoli ook maar verder zijn groentjes een ramp, vlees ook zelden, ik hoop dat dat toch nog overgaat want ze at voordien zo flink middag. Gelukkig eet ze wel verder heel goed fruit en brood, yoghurt, platte kaas, en haar melk ook meestal redelijk 's morgens en 's avonds.
    zo nu zullen we ons eens klaarmaken om naar de winkel te gaan, pas geweest maar vanalles vergeten dus kan terug thumbdown.gif
    wave.gif
  • O super maar uiteindelijk maakt het toch niet uit wat het is he een nieuwe baby in de familie is altijd leuk ! happy.gif
    Zolang het prutske maar gezond is !
    Hier eet hij beter mee van tafel 's avonds dus ik doe 's middags geen moeite meer om hem warm te geven dan eet hij mee boterhammen en zo lukt het allemaal best hoor!
    Misschien eet Julie 's avonds ook beter warm ?
    Ons Sara is gisteren nog gaan slapen met 38 graden dus school is nog niet aan de orde.
    Ze eet al wel terug ietsje beter desondanks ze nog bleek ziet dus ik denk we wel op de goeie weg zijn.
    Ik heb nog geen nieuwe afspraak gemaakt ik wil nog even afwachten of het blijft beter gaan met haar koorts en eten.
    Onze Timo stuurde een sms om 15u dat hij zich misselijk voelt.
    Die is ook niet al te best maar had 2 toetsen en wou die echt gaan maken.
    Ik weet nu niet of hij morgen naar school kan want is thuis gekomen en is direct in zijn bed gekropen.
    Erg he een hele vakantie ben je dan goed en 't is school en je bent zo ziek als een hond !
    Ik zal mij eens klaarmaken om sebiet naar de winkel te vertrekken maar voor mij is't den 1ste keer vandaag tongue.gif
    wave.gif
  • Ook ik zou me graag bij het April clubje bijvoegen smile.gif

Ik ben ondertussen 12 weken zwanger en al 2 goeie echo's achter de rug. Het is het eerste kindje voor zowel mezelf als mijn vriend.
    Wat is het toch spannend allemaal smile.gif

Ik ben gelukkig niet super misselijk, maar heb al sinds week 6 last van barstende hoofdpijn. Maar als ik andere verhalen hier lees, kan ik zeker niet klagen...
  • Hey Garnaaltje proficiat met je zwangerschap maar dit April clubje is al van 2015 onze kindjes zijn al geboren wink.gif
    Lien is terug zwanger maar wij tetteren nog door over onze kleinste ukjes die uitgerekend waren voor April 2015 je moet je dus toevoegen bij een andere clubje wave.gif
  • Ik denk ons Sara de griep heeft thumbdown.gif
    Het begon met onze Quinten die een bronchitis had daarna ons Sara een maag en darmontsteking en nu wss de griep !
    Ze hebben het hier aan de lopende band ze zijn nog niet genezen van het één en ze hebben al iets anders te pakken !
    Nu maar hopen dat ze nadien wat ziekvrij gaan blijven.
  • oh nee ocharm toch, zo zielig als ze ziek zijn, en dan ook nog het ene na het andere wat ze heeft, hopelijk dat dan de rest ook niet nog volgt
    's middags of 's avonds maakt hier helaas niet echt een verschil maar ze zal hopelijk na een tijdje wel weer terug beginnen zeker, kan niet meer doen dan het blijven aanbieden denk ik,
    hopelijk voelt Timo zich wel weer iets beter?
    @garnaaltje1 proficiat! idd onze kleintjes zijn al geboren, ik verwacht hier ons tweede kindje ook eind maart/begin april maar praat eigenlijk enkel hier, wel eens gelezen in het april 2017 groepje maar daar wordt helaas weinig gebabbeld, we zijn hier ook nog de enige die hier nog babbelen he jessica wink.gif
    de rest zit op facebook
    ik ga vandaag nog eens bakken, heb sinds ik zwanger ben serieus de bakkriebels maar geraak er niet altijd aan, nu staat op de planning een appelcake, een vers brood en een kruimeltaart met vers fruit, jihaa, we zullen zien hoe ver we komen tongue.gif
    ik voel mij steeds beter eigenlijk, wel wat last van rug en heupen en kan niet alles verdragen van eten en geuren maar ben niet zo ellendig als van ons Julie gelukkig
    veel beterschap voor sara, ze zal zeker wel in de watten gelegd worden door mama wink.gif
  • Maar is gezellig he Lien hier zo komen babbelen wink.gif
    Timo is nog steeds niet goed hoor zit momenteel aan de medicatie !
    Vanavond naar de dokter met ons Sara.
    Een vriendin van mij zei vandaag ook al dat je goed ziet ze ziek is!
    En hoesten !!!
    Ze ziet lijkbleek en is belabberd ze komt het bed niet uit en wil niet eten gelukkig drinkt ze wel goed !
    O lekker en leuk om te doen he en dan heel die keuken dat zo lekker ruikt ...
    Fijn je je relatief goed voelt !
    Vertroetelen , in de watten leggen dat word hier allemaal in overvloed gedaan ... k wou het allemaal kon overpakken en ze terug genezen was is zo zielig haar zo te zien en te horen !
  • ja idd, het blijft hier gezellig he! smile.gif
    ocharm toch het dutske, benieuwd wat de dokter zegt, idd je zou het zo overnemen als je kon he, dat gevoel ken ik
    ik verwacht wel dat Julie vaak ziek gaat zijn in het begin dat ze naar school gaat gaan omdat ze nu altijd thuis is dus kwa ziek zijn valt het hier nogal mee gelukkig
    Hopelijk voelt Timo zich ook snel beter, is hij ook thuis gebleven?
    daar twijfel ik niet aan dat je kindjes in overvloed vertroeteld woren wink.gif
    de appelcake en het brood zijn gisteren af geraakt, de taart met fruit zal voor vandaag zijn wink.gif
    nu met frisse tegengoesting wat gaan poetsen voor onze kleine meid wakker is wave.gif
  • Haha voor en na als de kindjes slapen of als de papa/grote broer thuis is is hier ook dikwijls een gouden regel om alles te kunnen doen.
    Tis organiseren he kindjes en huishouden maar het geraakt gedaan dat is het belangrijkste !
    MMMM lekker zeg ik kom af wink.gif tongue.gif
    Gisteren dus naar de dokter met een half uur vertraging konden we binnen.
    Ze was volgens de dokter onderliggend al aan het broeden op wat ze nu heeft.
    Hij heeft op het dossier gezet nog niet genezen van de vorige keer diagnose verkoudheid/luchtwegeninfectie maar maag en darm is onder controle.
    (Ja die zegt dat luidop terwijl hij het op de pc zet bigsmile.gif)
    Ze heeft nu antibiotica gekregen omdat ze zo lang ziek is vooral die koorts is al meer dan een week bezig.
    Ik moet haar perdolan/nurofen blijven geven zo ook haar siroop om haar slijmen los te houden.
    Haar amandelen zijn zwaar ontstoken 't is nu afwachten of die tot rust komen en of de ontsteking al dan niet gaat terugkomen anders moeten ze eruit !
    Nu hopen de antibiotica snel aanslaat 't is een kuur van 10 dagen.
    Timo die is thuis ja maar gaat proberen om morgen naar school te gaan zei hij gisteren want heeft toetsen en moet er van gisteren en vandaag inhalen.
    Hij doet zijn best om te gaan en daar ben ik al blij om maar ja ik begrijp ook wel als hij echt te slecht is dat het dan beter is hij thuis blijft.
    Hij is al 2 dagen ziek naar school geweest omdat hij niks wou missen en toetsen had.
    Hou je idd maar vast eens Julie naar school gaat zal je zien hoe vatbaar voor ziektes die kleintjes zijn.
    Ik hoop voor haar en jullie niet maar ik hoor het toch enorm veel en merk dat zelf ook met mijn kinderen.
    Vakanties zijn een verademing ! goofy.gif
    Ik zal eens beginnen opruimen en straks als Timo even wil opletten dan ga ik wat kuisen.
    Wij hebben een strak interieur niet al te veel prulletjes en toestanden dus dat kuist gelukkig heel makkelijk en snel thumbup.gif
    Fijne dag voor jou en nog veel bakplezier daar wave.gif
  • haha ja 't is soms nie simpel want ze hoort hier alles dus moet altijd heel stil staan poetsen smile.gif
    als je wat dichterbij woonde bracht ik wel een stukje langs wink.gif
    wat grappig dat de dokter dat luidop zegt
    hopelijk slaat de antibiotica snel aan en hopelijk dat de amandelen er niet uit moeten! dat zou wel erg zijn he
    is timo wat beter? wel ferm van hem dat hij zo zijn best doet om als het mogelijk is toch naar school te gaan, zo zijn ze niet allemaal
    pff kijk er niet zo naar uit naar als de school begint maar ja die periode komt ook snel dichterbij
    hier gelukkig ook niet al te veel prulletjes om op te ruimen, wel veel speelgoed tongue.gif
    ik merk dat ik heel snel moe ben, door mijn zwangerschap denk ik maar ja veel rust heb je niet met een klein spookje in huis wink.gif
  • Hey Lien toen ik zo kort op elkaar zwanger was zeiden ze "amai dat gaat zwaar zijn" maar je doet wat je moet doen he ook als je klein kindjes in huis hebt.
    Slaaptekort had ik en heb ik nog steeds maar ook dat raakt je lichaam gewoon.
    Ik kreeg altijd te horen "je moet slapen samen met de baby" maar dat lukte niet want of je hebt op dat moment geen slaap of je ander prutske is wakker en heeft je aandacht nodig.
    "Hoe doe je dat toch allemaal" vragen ze dikwijls maar het is gewoon leren organiseren.
    Mij lukt het allemaal dus ook een ander kan dit best.

Timo is serieus ziek naar huis gekomen de vrijdag maar hij wil echt niet te veel missen en dat is idd heel ferm van hem !
    Zien hoe het weekend gaat.
    Sara haar antibiotica slaagt enorm goed aan dus ik hoop ze maandag naar school kunnen al hoest ze nog steeds maar minder dus ik zit weer maar eens met een dilemma (toch nog beter even langer thuis laten?)
    Ze is fitter geen koorts meer snakt naar school ...
    Hoe het met haar amandelen staat weet ik natuurlijk niet maar ze klaagt toch niet van keelpijn of dergelijke.
    Ook voor haar zal het weekend nu mss wat meer duidelijkheid geven.
    Vandaag gaan we met haar shoppen dus zien hoe dat gaat gaan.
    Siebe zit met een hoest vol slijmen die moet ook weer naar de dokter en zo hebben we ze sebiet allemaal gehad !

Hoe is het bakken nog gegaan?

Fijn weekend wave.gif

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld