Zwanger voor april-clubje

• hier ook nog geen druppetje te bespeuren,integendeel, snikheet!!! thumbdown.gif
    siebe ook zo zot van dierjes, hier ook, schattig hé bigsmile.gif
    ik hoop ook dat ze ice tea lust, we zullen zien, ze weet wel wat ze wilt
    hier is het gewoon een boterham met fruit vandaag, ik kan echt niet tegen de warmte, morgen kook ik wel terug wink.gif
    amai, goede voornemens en 't is nog geen nieuwjaar tongue.gif wink.gif grapje he
    ik vind die kilo's die er nu weer aankomen best frustrerend, 't is voor de goede zaak dat weet ik wel maar toch, ik zie nu al op tegen dat moeten afvallen nadien, en afvallen zal nodig zijn helaas bored.gif
    ferm dat je ermee gaat starten, alvast veel succes!! thumbup.gif
    ja de eigen tuin is ook leuk he, het moet vaak niet meer zijn dan dat wave.gif
  • Amai het valt tegen nog geen druppel gezien of gevoeld buiten een druppelende bloembak op een 1ste verdiep.
    Ik ga echt niet wachten tot met nieuwjaar nieuwjaar word zondigen maar wil er echt nu al aan beginnen.
    Vandaag nog even profiteren van een rijkgevulde maaltijd en dessert.
    Fijne avond !
  • Hey Lien alles ok daar?

Hier flink vermoeid Siebe heeft het herpes virus te pakken en ziet serieus af!
    2 dagen koorts gehad , enorm veel wenen , heel veel pijn , moeilijk eten , weinig en moeilijk slapen... heeft hij dan ook nog een kies die er doorkomt en flink last geeft.
    Begint zonder reden te bloeden.
    De dokter zegt hij een dapper manneke is "ok ja best wel maar hij moet er ocharme weer door" zeg ik dan.
    "Dat is ja maar dan kan je daar ook weer een kruis doorzetten , heeft hij het ook weer gehad."

Ik zal eens aan tafel gaan en wat lekkere energie naar binnenwerken.
  • oh ocharm Siebe! zo erg als je ze moet zien afzien he, zeker als ze nog zo klein ze, zo zielig! ik hoop dat de pijn snel beter is.
    hier net terug van echo, alles was goed! bigsmile.gif nekplooi was in orde, van de kansberekening in bloed was nog niets binnen maar daar zouden we nog telefoon voor krijgen, maar hoe dan ook,als het een handicap zou hebben dan is het heel erg maar dan houden we het kindje ook, maar daar hopen we natuurlijk niet op wink.gif
    oh was zo zalig ons kleintje te zien bewegen op dat schermpje bigsmile.gif
    lukt je dieet een beetje? zal nu wel moeilijk zijn als je zo moe bent ocharm, verzorg je maar goed en veel beterschap voor Siebe!
    wave.gif
  • O fijn je een goeie echo hebt gehad super !!! das genieten he en ben je weer even gerustgesteld ook allee dat had ik toch ik was erg ongerust en elke echo deed me erg goed !
    Ik snap die redenering en beslissing heel goed voor ons was dat ook elke keer duidelijk ook al was er iets mis hij of zij zou geboren worden het was ons kindje en wegdoen was geen optie we zouden er evenveel van houden en goed voor zorgen !
    Reageert Julie al op je buik of weet ze het nog niet?
    Dank je wel ondertussen is hij al terug genezen enkel de blaasjes / korstjes moeten nog weggaan.
    Juist een paar uur strijk gehad nu effe lekker niksen voor we gaan winkelen en koken.
    Fijne avond en geniet nog lekker na van je echo je babytje wave.gif
  • ja ik ben ook altijd zo ongerust, ik zal blij zijn als we onze kleine spruit in onze armen mogen sluiten happy.gif
    idd elk kindje is hier in ons gezin welkom, laten weghalen is voor ons echt geen optie, we zien elk kindje even graag
    Julie vind mijn buik wel bijzonder interessant maar het echt beseffen daar is ze te klein voor natuurlijk, ben eens benieuwd of ze jaloers gaat zijn, hoop van niet
    gelukkig is Siebe genezen, hopelijk zijn de korstjes ook snel weg want dat zal ook nog wel wat vervelend voor hem zijn
    strijken moet ik hier helaas ook nog eens dringend doen...pff...dat doe ik toch zo graag ponder.gif
    wave.gif
  • Hey Lien
    Sara was 5 dagen na mijn bevalling 1j geworden normaal lag ik nog in het ziekenhuis maar ik heb er op aangedrongen om mij vroeger te laten gaan omdat ze jarig was en ik die dag niet wou missen en ze hebben mij daarom heel uitzonderlijk op een zondag ontslagen maar zij was er toch wel van bewust dat er een babytje in mijn buik zat ze ging mee naar de echo's en dat harttoontje herkende ze zelfs nog gynaecoloog zei dat en zag je ook hard aan haar gezicht en haar manier van doen zo stil ze werd !
    Als ik vroeg waar is de baby dan wreef ze een beetje over mijn buik en luisterde met haar oor op mijn buik.
    Goh ze gaat dat heel leuk vinden een brusje (als ik zo naar die van mij kijk toch)
    Als ze wat ouder word komt het helpen erbij te kijken ... heel leuk !
    Fijn ze zo kort op elkaar komen het is soms een geregel en druk maar ik wil het niet meer anders !
    Fijne dag wave.gif
  • hey jessica,
    ja dat kloppend hartje dat herkennen ze precies echt nog wel he, die indruk had ik ook wel happy.gif zo lief
    ze begint ook stilaan met een pop te spelen en dan moet popje tutje, popje eten, popje flesje,...tot ze het beu is, dan gaat popje vliegen bigsmile.gif
    ach ja, ze zal er wel aan wennen, zal even moeilijk zijn de aandacht moeten delen maar dat gaat wel lukken denk ik, 't is gelukkig een flinke meid, ze vind andere baby'tjes wel interessant dus zal wel goed komen
    zijn Siebe zijn blaasjes al wat beter?
    en op school met de andere kindjes nog alles ok?
    fijne avond nog,hier is ze net flink gaan slapen
    wave.gif
  • Hey Lien
    Snipverkouden zijn we hier !!!
    Net zoals zovele mensen vermoed ik.
    Onze huisdokter zit volgeboekt dus wij kunnen morgen pas op raadpleging.
    Bah kun je je zo ellendig door voelen he !
    Onze Siebe zijn korstjes zijn volledig weg hij heeft ook totaal geen last meer of van zijn tandje dat er nu goed doorstaat.
    Hij draagt eindelijk schoentjes yes !!!!
    We hebben er van British knights gaan halen lekker stoer !
    Julie al ice tea laten proberen drinken?
    Ik kruip wat bedje in wave.gif
  • Ik las hier "vroege sinterklaasstress"
    Jullie al aan het kopen of ideetjes aan het opdoen voor Julie?
  • hey jessica,

ai das minder, hier gelukkig (nog) geen zieken maar met de winter in aantocht zullen die verkoudheden niet meer veraf zijn vrees ik
    hopelijk zijn jullie snel wat beter
    goed dat Siebe beter is!
    super dat hij schoentjes aan wilt! daar zal hij wel super stoer mee zijn!! smile.gif
    hier vind ze schoenen geweldig, als ze ze ziet staan moet ze ze per se aan, al staat ze in haar pyjama, dan moeten die schoenen aan, dus we gaan eens op zoek naar slofjes voor 's morgens en 's avonds want 't is echt geen zicht als ze zo rondloopt tongue.gif
    ice tea laten proeven is er nog niet van gekomen maar dit weekend eens van de winkel meebrengen se smile.gif
    wel al eens zelfgemaakte ice tea laten proeven maar dat vond ze maar niks, was ook wat aan de zurige kant, ze verslikte zich en schudde zich ervan wink.gif
    haha sinterklaasstress, bestaat dat ook al, we zijn er niet echt intensief mee bezig maar we kijken wel eens rond als we ergens zijn en er is mij ter oren gekomen dat er dit weekend in genk een tweede hands beurs is dus denk dat we daar wel eens gaan kijken, ze krijgt ook wel wat nieuw maar daar zijn toch ook ooit wel eens leuke dingetjes te vinden
    ik weet zelf niet goed wat we nog voor Julie moeten kopen...jij ideetjes? ze heeft al zoveel...misschien blokken ofzo, das altijd leuk, ook voor het brusje dat eraan komt maar verder ben ik vrij inspiratieloos op het moment?
    ben jij er al mee bezig?
  • Hahaha onze Quinten en ons Sara die moeten ook meteen hun schoenen aan en lopen ermee rond tot ze gaan slapen maar ze hebben ook sloffen voor binnen.
    Wat een tegenpolen van mij ik liep als kind altijd blootvoets en nu nog loop ik liever op blote voeten dan op schoenen.
    Stress heb ik niet ik vind dat juist heel leuk dat kiezen dat shoppen.
    We hebben voor ons Sara ideetjes namelijk little petshop , een pluche frozen pop Elsa , insteekparels (speelt ze heel erg graag mee op school) en een dekbedovertrek van paw patrol met het meisjehondje Sky op.
    Onze Quinten krijgt ook een dekbedovertrek van paw patrol , wil een grote Playmobil vrachtwagen en graafmachine , kleine auto's en brommers (in het blauw want is zijn lievelingskleur).
    Onze Timo krijgt ne Playstation 3 met games , dvdbox , strips en herlaadkaarten voor zijn gsm en een kaart voor zijn online game.
    Siebe die krijgt sets van Playmobil 123 , kleren , little people.
    Voor sinterklaas krijgen ze tesamen Duplo.
    Misschien komt er nog wat bij maar dit is onze lijst voor nu.
  • haha grappig he dat ze zo op hun schoentjes gefixeerd zijn, ze loopt hier ook wel op blote voeten hoor maar 't is vooral als ze de schoenen ziet dan moeten ze per se aan tongue.gif
    ik loop eigenlijk ook veel liever gewoon op mijn blote voeten wink.gif
    ik vind shoppen voor de kindjes ook heel fijn eigenlijk!!
    ik kende playmobil 123 niet, ben meteen eens gaan googelen, das super leuk! dat komt hier ook bij op haar lijstje thumbup.gif
    voor de verdere cadeau's voor kerst dan, heb ik wel wat frisse tegengoesting moet ik toegeven...het wordt zoveel, we moeten op veel plaatsen zijn, ouders zijn gescheiden dus das al twee feesten, ouders van mijn partner nog, familie aan twee kanten, beide grootouders leven nog dus ook feest, en ze trekken bijna overal namen, maar de kleinste zitten dan ook mee in de pot dus ik heb eens uitgeteld,
    enkel aan cadeau's voor de familie zitten we al aan een 700euro als we ons aan het budget houden van 25euro/persoon...en dan hebben we voor mekaar of de kinderen nog niks...das zo goed als een van ons hun eindejaarspremie!
    dus ik vind dat serieus overdreven, voor mij moet dat allemaal niet zoveel en groots te zijn, een lekkere cake of een tas met chocolaatjes in, een tekening van de kinderen ingekaderd of een foto, die cadeau's tellen voor mij meer dan heel dat gedoe van grote cadeau's die op de lijsjes staan van de familie....maar ja....kan daar moeilijk als enige gaan zeggen...sorry vind het nogal veel worden...doe niet meer mee surprised.gif
    sorry zal eens stoppen met mijn geklaag wink.gif
    nog een fijne dag, en dan weer aan het weekend beginnen, fijn weekend! wave.gif
  • Hey klagen doe je niet begrijp dat heel goed dat is veel geld en dan heb je je eigen gezin nog niks gegeven wat toch (in mijn ogen) net ietsje belangrijker is.
    Wij geven alleen aan ons gezin wij vieren dat ook alleen kerst en nieuwjaar niet alleen voor budgetredenen maar ook omdat we die dagen graag met ons gezin zijn.
    Natuurlijk wij hebben geen ouders of grootouders meer om dan naartoe te moeten maar er zijn nog broers en zussen met kindjes.
    Wij alleen al zijn met zen 6e ... voor ons is 't goed zo! hahaha die drukte willen wij niet op die dagen en het kost ons nu al handen vol geld.
    Bij jou is het een beetje traditie en gewoonte tja als je dan opeens moet zeggen ik doe niet meer mee begrijp dat ook wat moeilijk ligt !

Ik heb Playmobil 123 leren kennen dankzij Steven zijn werk die hebben ooit voor de kindjes hun sinterklaas setjes cadeau gedaan en ik was er meteen fan van !
    Ondertussen hebben ze al een grote collectie maar er blijven sets uitkomen en het blijft leuk spelen dat we er nog gaan bijkopen.
    Voor de gewone Playmobil begint Sara nu pas groot genoeg te zijn daar zitten zoveel kleine stukjes in dat verdwijnt zo direct in Siebe zijn mond.
    Playmobil 123 is veilig voor onze kleintjes en voor jou is het ook nog intressant erbij omdat het brusje ermee kan meespelen.

Mijn ventje is bijna thuis klaar om te gaan shoppen voor vanavond heb zin in saté met frit en een slaatje (niet goed voor mijn dieet he !!! maar ik zal flink mijn slaatje opeten hahaha)
  • oh zalig, zo zou ik de feestdagen ook graag doorbrengen, lekker gezellig en rustig met ons gezinnetje bigsmile.gif
    ach ja...zo'n feest is ook wel eens gezellig hoor maar voor mij is dat samen zijn dan al meer als genoeg, dat moet voor mij allemaal niet zo groots en duur te zijn
    ja die playmobil 123 lijkt mij echt wel leuk, kan idd nog wel een tijdje meegaan met het brusje in zicht smile.gif
    van gewone playmobil heb ik zelf nog een hele collectie op zolder staan, dat kan later nog dienen wink.gif
    hopelijk hebben de frietjes gesmaakt en het slaatje tongue.gif
    kan maar gesmaak hebben he
    ik heb daar ook een seieuze voorkeur voor nu ik zwanger ben, ai ai mijn kilo's! astonished.gif
    hier heeft Julie echt last van tandjes, kiezzen die doorkomen, ze zevert zich een ongeluk en is ook echt niet in haar gewone doen, heel kriekelig, moe, hangerig, ocharm, hoop dat ze er snel door zijn die tandjes
  • Hoe dan ook Lien het mag al zover zijn van mij !!! xmasblink.gif xmascandy.gif
    O daar heeft Siebe ook zoveel last van gehad van zijn eerste kies net toen hij het herpesvirus had.
    Zielig altijd weer he maar ze moeten er door willen of niet !
    Het is herfstbraderie in 't stad bij ons.
    De kindjes hebben op de kermis gezeten en ojee ze hebben in Bart Smit op loopbrommers gezeten van Paw Patrol en Frozen en het was efkes drama want ze wilden ze mee naar huis nemen horror.gif
    Nu moest ik nog even langs de Delhaize kwam thuis en vroegen ze direct "mama je bent terug !!!! heb je brommer mee?"
    Nu zijn we aan het denken om ze cadeau te geven maar moeten we andere cadeautjes schrappen.
    Ik kreeg het op mijn heupen van een ouder koppel met hun commentaar "ja dat komt ervan als je met kinderen naar een speelgoedwinkel gaat he!"
    Ik heb het aanhoort maar gedaan alsof ik het niet gehoord heb.
    Effe diep in en uitademen tot 10 tellen en met opgeheven hoofd naar buiten wandelen smug.gif
  • strange...ik had hier gisteren gereageerd maar nu is't weg...hmm dan maar opnieuw wink.gif
    oh ja ik kijk ook wel echt uit naar de feestdagen hoor, vind dat echt een fijne periode, zo gezellig! xmascandy.gif xmasblink.gif
    oh leuk braderie! haha ja als ze eenmaal iets gezien hebben dat ze écht graag willlen goofy.gif
    idd wel een leuk idee om ze er dan met sinterklaas of kerst mee te verrassen
    oh jeeee, zoooo irritant als mensen commentaar hebben!!! grrr daar kan ik van kapot vallen! idd het beste gewoon te negeren maar das niet altijd even gemakkelijk he, heb toch ook al ooit op mijn tanden moeten bijten hoor,
    zo een oud vrouwtje dat Julie wou kalmeren omdat ze serieus aan het brullen en schreeuwen was omdat ze iets niet kreeg, ja geef ze maar wat aandacht net als ze even genegeerd moet worden...ben ook zonder iets te zeggen met een brullende kleine de winkel uitgegaan
    best genant maar het hoort erbij he
    of een oud dametje met zo een regenkapje op dat ging winkelen terwijl wij de auto aan de collect and go aan het inladen waren (doen we zelden maar soms is dat toch wel eens gemakkelijk als we in tijdsnood zitten) 'pfuh nog zo jong en das al te lui om hun boodschappen zelf te doen, schandalig da ze da door een ander laten doen'....ik dacht dat ik ging ontploffen
    ach ja...er zullen altijd zo mensen zijn zeker

hier heeft ze vandaag geslapen tot tien uur! alleen wilt ze nu geen middag dutje gaan doen, haar meest gebruikte woordje de laatste tijd is 'nee!' zullen we een dutje gaan doen schat? 'NEE!' en dan loopt ze weg, wil je wat fruit? 'NEE!' Boterham? 'NEE' drinken 'NEE'...wat dan wel? 'aardbei' goofy.gif tongue.gif
    ik moet mij toch vaak inhouden om niet te lachen als ze zo van die kuren heeft hoor bigsmile.gif
  • Hahaha zo leuk he die kids tongue.gif ze weet wat lekker is wink.gif
    Hier een vrije dag voor mijn kinderen maar jammer van het weer het was binnenblijfdag!
    Och ge voelt al die blikken in je rug prikken maar dat kan al eens gebeuren he (liefst niet te veel !)
    Ik moet zeggen dat ik zoals ze nu waren het nog nooit heb meegemaakt ons Sara is wel een koppige maar nu staken ze elkaar aan met hun "ik wil die bommer!"
    Ik heb zelf nooit commentaar gehad of zelfs geen gedachten als ik zoiets zie en hoor dat zijn kinderen he wat moet je dan doen ze altijd thuis laten !?
    Of moet je dan meteen ja zeggen en ze geven al wat ze zien om maar geen scene te hebben !?
    Ik had ook niet gedacht dat ze zo fel gingen reageren anders had ik mss de winkel vermeden maar ja kijk tis nu zo ...
    Och er zijn toch jonge mensen genoeg die daar gebruik van maken ?
    Vrienden van ons (27 en 30) die doen dat elke keer omdat ze laat werken nog naar de creche moeten voor hun dochtertje en dus bijna geen tijd hebben om te gaan winkelen.
    Niks van aantrekken zeggen ze dan maar het steekt toch he op zo'n moment ik kan daar dan ook nog lang aan terugdenken.
    De cadeautjes worden hier al goed en vlot gekozen en gekocht denk we bijna alles hebben buiten de grotere aankopen.
    Ik heb al eens rondgekeken voor Siebe want die krijgt nog kleertjes als cadeau maar ik vind precies mijn goesting niet.
    Welke maat draagt Julie al?
    Ik heb juist mijne vloer gedweild ga eens piepen of die al droog is want wil nog wat strijk wegwerken voor ik ga koken.
  • haha ja das echt, ik zal haar "aadbei" seffens eens gaan snijden want ze ligt dan toch in haar bedje maar ik hoor alweer vanalles door de babyfoon dus lang is ze vandaag nie van plan om te slapen denk ik!
    ach ja, niks van aantrekken eigenlijk maar het raakt je toch soms zo'n opmerkingen en reacties...
    en idd ik neem haar ook overal mee naartoe, ze moeten het ook leren ergens leren he
    hier gisteren ook al wat leuke dingen gevonden, tweedehands dan wel maar niks aan te zien! de echte nieuwe cadeaus dat zal ergens tussendoor moeten want partner moet vaak werken en dus vaak geen auto en de winkels liggen hier niet echt op wandelafstand wink.gif
    hier draagt Julie al 86, 92 soms zelfs al,vooral van broek dan, ligt er een beetje aan wat, 80 past soms ook nog maar vaak ook al niet meer, 't is echt een grote
    ik vind ook niet echt mijn goesting op het moment, ik ga denk ik wel nog eens in de primark neuzen voor pyjama's enzo, dus een uitstapje naar hasselt op mijn lijstje zetten, kunnen we ook meteen cadeautjes shoppen tongue.gif
    en voilla ze is wakker! pff, ze mocht van mij vandaag iets langer slapen eigenlijk blush.gif
    seffens nog naar de winkel en nog koken, de vloer en de was das hier voor morge
    zo blijven we bezig he wink.gif
    wave.gif
  • Hier draagt hij van bovenkleding 92 is best ruim maar vind dat juist leuk bij een jongen happy.gif
    Broek 92 mits ik het kan aanspannen met knopjes ofzo staat leuk maar is nog zo lang !
    Met schoentjes onder blijft de broek wel redelijk zitten maar ik neem dus nog meestal ne 86 van broek.
    Ik geraak spijtig genoeg niet tot aan ne primark vind je nogthans leuke stuks voor weinig geld !
    Ik heb nog wat maandjes om iets leuks te vinden wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld