Zwanger voor april-clubje

• bedankt! bigsmile.gif
    ben super blij!
    ja helaas wel last van misselijkheid, pff, hele dag ellendig drunk.gif maar alles voor ons kleintje zeker wink.gif

ja hier is dat ook zo, brullen als ze in haar koets moet! eens erin geeft ze dat na een stukje wandelen meestal wel op maar echt graag zit ze daar niet meer in helaas
    nu vraag ik mij wel af in hoeverre ik nog een peuterdrager mag gebruiken nu ik zwanger ben...toch ook maar eerst even navragen wink.gif je kan die ook wel op je heup en rug dragen maar op de rug doe ik liever niet, dan heb ik er niet echt zicht op
    ik heb hier ook écht last van de warmte, ik krijg precies geen lucht, komt ook nog wel eens extra doordat ik zwanger ben denk ik want vorige zwangerschap liep ik zelfs in de winter in mijn t-shirt rond smile.gif
    en onze kleine meid kan er ook niet tegen, die slaapt nu in een fris body'tje zonder slaapzak of pyjama, al bij al slaapt ze wel redelijk goed gelukkig,
    ze is gisteren van ons bed afgevallen, buil op haar voorhoofd natuurlijk, ze heeft de laatste tijd het spelletje uitgevonden, ik gil (uitgelaten en blij, niet boos) en ga dan lopen en dan moeten jullie mij komen vangen smile.gif
    maar dat deed ze dus plots ook op bed en ze verraste mij er zo plots mee dat ik ze net niet meer kon pakken, baf daar ging ze, mijn hart stond even stil! horror.gif
    gelukkig valt het wel mee, ze heeft een minuutje hard geweend en toen was het over, meer van het verschieten denk ik
    geniet nog van de laatste daagjes vakantie met je kindjes!
    wave.gif
  • O hier eentje met 2 builen momenteel op zijn voorhoofd ondertussen al wat geel van kleur dus nog effe en ze zijn weg.
    Gevallen op de radiator tijdens een loopmoment (was ik bang voor een gaap in zijn hoofdje!) en ook van 't bed die zit daar zo graag op en is dan zo speels dat hij soms vergeet dat hij op de rand bezig is en hij een "verdiepje" naar beneden valt als hij mistrapt of zijn evenwicht verliest.
    Dat is juist dat kan je best eens naar je gynaecoloog vragen denk het zowiezo wel zwaarder zal zijn om te dragen en mss daarom ook last kan gaan geven aan je rug of heupen of buik.
    Ik hoop je niet al te veel misselijkheid gaat krijgen maar je moet maar denken het is daar allemaal goed binnen.
    Er veranderd weer veel voor je lichaam he zo een kleintje grootbrengen!
    O doet me toch nog altijd wat hoor zo een zwangerschap zo een babytje maar dat is voor mij hier uitgesloten moet ook niet meer maar ja ik blijf het iets moois vinden ben een grote kindervriend en zelf mama van 4 voor iets zeker he wink.gif
    Ja het is het laatste weekend en de laatste dagen ... wel fijn mijn ventje verlof gaat pakken 1 september en mee naar het school gaat zodat ik de eerste dag al niet overbeladen en druk moet doen.
    Leuk ook voor de kids maar die weten het nog niet want anders gaat het nog 5 dagen zeuren zijn vrees ik en wil nog effe niet te veel over school bezig zijn.
    Hoop al stiekem de eerste schooldag gaat meevallen want toen ze zeiden het is bijna terug school had onze Quinten al gezegd "en mama?" waarop ze zeiden "mama gaat met Siebe terug naar huis he" en was hij beginnen wenen.
    Sara is daar sterker in die mag ook terug bij haar eerste juf die kijkt er serieus naar uit!
    Quinten ook wel hoor bij de nieuwe juf maar zo 2 maanden elke dag bij de mama ... het is weer loslaten en terug het ritme vinden.
    wave.gif
  • oef ik voelde mij al best slecht dat ze gevallen was, maar toch blij te horen dat dat nu eenmaal kan gebeuren
    ja van die radiators hier ben ik ook echt bang, zijn nog van de oude dus als ze daar zou tegen vallen...mag er niet aan denken! horror.gif
    ga idd eens informeren bij de gyn wat mag of niet ivm draagdoek
    hihi ja je moet wel een grote kindervriend zijn met vier kindjes he l wink.gif ijkt mij een drukke maar super gezellige bedoening! happy.gif
    ik probeer die tijd dat ons meisje naar school moet nog wat uit mijn gedachten te bannen, mama gaat daar evenveel moeite mee hebben als dochter denk ik goofy.gif
    we gaan hier nog genieten van een weekje verlof, het doet deugd dat het weer terug wat minder warm is, het was mij écht effe te veel!
    nog veel plezier en een goede start voor de kindjes donderdag! thumbup.gif wave.gif
  • Dat zijn ongelukjes die kunnen en zullen gebeuren !
    Ze zeggen "met vallen en opstaan worden ze groot" maar dat klopt ergens wel !
    U niet schuldig of slecht voelen meid !
    En morgen is het dan zover se de eerste schooldag sta voor de deur !
    K ga ze weer missen 't ga stillekes zijn in huis gelukkig is morgen mijn ventje er en dat ik terug tijd heb met onze Siebe alleen dat ga voor zowel mij als hem goed doen !
    Dit schooljaar krijg ik papieren van 't school met de datum wanneer onze Siebe mag starten.
    Benieuwd !
    Ik hoop hem gemakkelijk kan laten gaan mijne jongste mijne laatste ...
    O hou die gedachten nog maar efkes achterwege meid tis nog efkes eer ze moet gaan !
    Ik denk daar al aan omdat ik weet hoe snel de dagen vliegen met schoolgaande kindjes denk dat een tikkeltje anders ligt dan als het je eerste is.
    Binnen een paar minuten vertrekken we naar de winkels voor de allerlaatste aankopen voor 't school (tenzij Timo nog met een lijstje afkomt maar dat was vorig jaar niet het geval)
    Boekentasjes van de kleintjes staan al klaar enkel nog fris water erin en hun boterhammen , heb hun outfits al bij elkaar gezocht zo heb ik morgenvroeg meer tijd voor andere dingen.
    Timo heeft 2 uurtjes school van 10 tot 12u.
    Fijne dag nog en nog een leuke deugdoende vakantieweek wave.gif
  • Hey Jessica,

zijn de kindjes goed gestart op school? Hopelijk niet te moeilijk als je weg ging? en valt het Timo wat mee in zijn nieuwe studierichting?
    Siebe zal idd wel genieten van de extra 1 op 1 aandacht nu, zal jullie beide deugd doen wink.gif
    idd, aan school ga ik nog niet al te veel denken, mijn mama hartje kan dat nog niet aan goofy.gif
    wauw,das wel snel dat je voor Siebe papieren krijgt, niet? moet ik mij daar hier ook al aan verwachten dan?
    Ze is hier ondertussen nog eens gevallen, ze kijkt graag in de reclame boekjes maar nadien liggen die dan natuurlijk overal door de living op de grond, is ze daarover uitgeschoven...niets aan de hand gelukkig, ze zal idd nog wel vaker vallen, het is en blijft een spookje,
    en oh ja gisteren, dat was best grappig, spurt ze keei snel rondom ons bed maar ze krijgt door de snelheid haar draai niet genomen, baf tegen de muur...ze had geen pijn, alleen een geschrokken snoetje maar ze krabbelde meteen terug overeind en mee verder dus vond het best grappig bigsmile.gif bigsmile.gif
    wave.gif
  • Hahaha dan mag je er eens mee lachen he wink.gif
    Siebe heeft ook juist een valletje gedaan hij stond op met een pruillipje pakte zijn hand vast en zei "pij mama" en kwam zijn handje tonen.
    Ja ik krijg daar een brief van omdat ik al kindjes school lopen heb en ze voorrang geven aan broers en zussen en dan word er meteen gezegd wanneer hij kan starten.
    Jij gaat buiten reclame voor inschrijvingen en scholen geen brief krijgen maar dat gaat het brusje wel krijgen wink.gif
    Hoe gaat het ondertussen met je buikje?
    Timo heeft lange dagen en dat begint hij al te voelen ocharme maar het gaat hij heeft al wel veel huistaken werkopdrachten zo kan hij vanavond ook weer achter de pc kruipen voor een taak.
    Hij zit in een kleine klas van 9 man 4 jongens 5 meisjes.
    Jammer maar het is zo de eerste zieken in Sara haar klas zijn gevallen (griep/buikgriep)
    Ook mijn kids zijn vandaag het half dagje thuis gebleven ze sloeg gisterenavond een paar keer wit uit had braakneigingen kloeg van buikpijn at niet zoals het hoort...ik wou ze vandaag in het oog houden maar het is vrij goed gegaan.
    Morgen gaan ze terug naar school en als het terug moest opsteken bellen ze mij wel dan ga ik hun halen.
    Siebe die ging de maandag op ontdekking in Quinten zijn klas en vond zijn ding in de boekjes.
    De juf zei " Siebe gaat graag naar 't klasje komen se" bigsmile.gif
    We zullen zien wink.gif maar zei ik "dat is nog een tijdje" tongue.gif
    Fijne warme dag gewenst ! drunk.gif wave.gif

• Oja en nee het begin was niet zo vlotjes verlopen het aanpassen het wennen was iets moeilijker voor onze Quinten mijn hartje brak maar gelukkig is dat nu over buiten een pruillipje en een snik van een minuut wink.gif thumbup.gif

Fijne nacht wave.gif ik mis een emoticon met een slaapmutsje goofy.gif
  • ooh zo zielig! sadhug.gif ik hoop dat die van mij graag gaat gaan, al heb ik daar voorlopig nog mijn twijfels over, mama's kindje goofy.gif
    Hier zegt ze 'auw' maar ze zegt dat dus ook als ze met iets komt slaan, zucht, ze weet best dat dat pijn doet maar ze komt toch vrolijk eens eerst langs om te slaan alsvorens ze zegt 'auw'...soms kunde ze toch achter het behang plakken he wink.gif tongue.gif
    hier vind ze het dus ook grappig als ik boos wordt, tsja daar sta ik dan schoon...en voor een 'strafstoeltje' in de hoek ofzo vind ik ze nog wat te klein want daar gaat ze nog niet op blijven zitten, hoe maak jij siebe dan duidelijk dat iets niet mag? ik neem ze dan wel vast en zeg 'nee mag niet' maar dan vind ze dat dus eens zo grappig! het enige wat wat helpt is ze aan haar arm vasthouden en niet laten weglopen, dan wordt ze boos maar ik weet niet of dat wel 'ok' is...?

ach ja das idd wel anders bij jou als je al kindjes op school hebt, wel leuk dat ze mekaar hebben op school, wel leuk voor Siebe dat hij nu al wat kan kennismaken met de juf en het klasje, das toch ietsje anders denk ik dan dat je ze ergens helemaal vreemd moet afzetten
    Timo al zoveel huiswerk, toch erg tegenwoordig, ze overvragen kinderen in mijn ogen toch wel vaak...
    die zieken in het kleuterklasje das zo moeilijk tegen te houden he, hier is ze niet zo vaak ziek maar ik verwacht dan wel dat ze vaak ziek gaat zijn, ze gaat nu niet naar de opvang dus nu valt dat heel goed mee (al had ze deze avond wel zieke oogjes en 38 temp, hopelijk gewoon van de warmte en moe zijn).
    hopelijk voelen ze zich snel weer beter!

pff voor mij mag de warmte ook minder hoor, ik word er zo ellendig van drunk.gif
    mijn maag wilt nog steeds niet echt mee maar met af en toe een pilletje lukt het gelukkig nog redelijk, hoop toch dat het na week 12 beter gaat gaan wink.gif kijk zo uit naar de eerste echo!
  • Hey Lien even snel voor ik mijn patékes moet klaarmaken voor school.
    Hij gaat wel graag naar school hoor hij heeft er plezier voelt zich daar goed maar het is zoals je zegt over je dochtertje "mama's kindje" het is dat afscheid wat het hem moeilijk maakte in begin 2 maanden thuis is echt best lang maar hij is er echt zo over nu de aanpassing is rond wink.gif
    Gisteren en vandaag lopen ze in hun onderbroek door de tuin zwembadjes in watertafel en waterspeelgoed uitproberen.
    De juffen hebben dat weer mooi geregeld bigsmile.gif
    Ja Timo is al druk in de weer voor school natuurlijk hij zit al in het 4e jaar maar toch het gaat een druk jaar worden denk ik.
    Fijn het weekend voor de deur staat!
    Hopelijk is het idd van de warmte dat ze zo wat verhoging heeft en word ze niet ziekjes.
    Goh ik zeg met een duidelijke stem en een duidelijke uitdrukking op mijn gezicht "nee! da mag niet!" en meestal lukt dat wel hij merkt ik dat meen soms huilt hij dan ocharme maar meestal gaat hij dan toch weg van wat hij doet ofzo.
    Lukt het niet pak ik hem zelf weg van daar en zeg kort "mag niet!"
    Een hoek of stoeltje nee dat gebruik ik ook niet.
    Soms helpt afleiding ook iets anders aanbieden dat de aandacht weggaat van "het foute"
    Ze moeten nog veel leren he wink.gif
    En nu moet ik echt in gang schieten wave.gif
  • Hier ben ik effe weer smile.gif
    Daarstraks gelachen met Quinten.
    Quinten weer zo fier tegen zijn juf "Kijk Siebe!"
    "Ja ik zie het! Siebe is wel ne flinke he?! Flinke broer!"
    Waarom Quinten antwoord "Mama ook!"
    goofy.gif
    "Ja je mama is ook flink! En jij bent ook flink he vriend!" zei ze.
    Dat lachske van Quinten toen goofy.gif love.gif
    Mijne dag is weer goed se met een compliment van mijn zoon wink.gif happy.gif bigsmile.gif
  • hihi daar mag je idd best fier op zijn!! wink.gif content.gif
    fijn dat quinten zich al aangepast heeft, idd die vertrek momentjes zullen wel wat moeilijk zijn ja maar als hij zich overdag goed amuseerd is het wel fijn he
    als kindjes toch maar met water mogen spelen zijn ze content he tongue.gif
    ze is hier niet echt ziek maar blijft wel wat hangerig en soms beetje verhoging maar niks ergs tot nu toe gelukkig, we zulle zien hoe het verder gaat...

hier vind ze het gewoon grappig als ik mij boos maak, eerst schrok ze wel eens maar nu lacht ze gewoon...zucht...afleiden helpt soms maar sommige dingen mogen echt niet en zijn gevaarlijk zoals over de zetel heen en weer lopen, ze zou haar hoofdje invallen! en dan zet ik ze op haar poep en hou haar eventjes vast zodat ze niet weg kan, gewoon rustig en zeg nee dat mag niet, en dat vind ze absoluut niet leuk als ze niet weg mag, doe haar geen pijn hoor! gewoon rustig op haar poep houden, een paar tellen maar, das vaak genoeg, ik weet het anders ook niet goed wat ik moet doen want ze begrijpen toch best veel en ze durft echt wel gevaarlijke dingen uit te steken, ze moeten idd nog hééél vééél leren! wink.gif

zie jij ook zo op tegen het warme weer de komende week? ik kijk er alvast ééécht niet naar uit sad.gif
    oh en deze morgen heb ik het hartje met zo een klein echo toestelletje voor thuis kunnen horen, helemaal happy!!!! bigsmile.gif pregnant.gif
    wave.gif
  • O zalig da's zo'n angelsound of hoe noemt dat ?!
    Geeft je toch een gerust gevoel he dat hartslagje !
    Wanneer heb je een echo bij de gynaecoloog ?
    Ben je al aan het nadenken over een naam ?
    Lukt het nog met de misselijkheid ?

Goh ik zie werkelijk op tegen die tropische warmte !!!
    Ik zit ook sinds vandaag met koppijn dus plezant morgen door de hitte met zo'n pijn !!!
    Wanneer koelt het terug wat af ?

Siebe heeft gisteren koorts gehad en had duidelijk pijn dus ik denk er weer een tandje doorkomt.
    Gelukkig heb ik maar 1x perdolan moeten geven.

Ik heb zijn haren vandaag voor zijn doucheke weer onderhanden genomen opzij lekker kort en vanboven wat langer zodat ik het lichtjes omhoog kan zetten ... hij ziet er toch weer zo leuk uit he hihi
    Ze verschieten er van dat ik met de tondeuse zijn haren mag doen en dat ook zonder problemen kan doen.
    Ons Sara die gaat niet meer buiten zonder staartjes of opgestoken haartjes YES!!!!!! hahaha

Zo we kruipen bedje in met een dvdke.
    Fijne nacht en sterkte morgen pffffffff !
  • ja idd met de angel sound, dat stelde mij weer eventjes gerust, nu effe tanden bijten om er een paar dagen tussen te laten voor ik nog eens opnieuw luister wink.gif
    volgende week woensdag mag ik gaan voor echo, dan doen ze ook meteen de nekplooimeting, dus weer effe spannend!
    we hebben zowel voor een meisje als een jongen al een paar namen,voor een meisje staat het zo goed als vast, voor een jongen zijn er nog 3 keuzes...toch weer moeilijk kiezen smile.gif
    met de misselijkheid gaat het wat op en af maar vandaag precies weer goed te doen, we gaan richting twaalf weken dus met een beetje geluk gaat het snel weer beter

pff die warmte is verschrikkelijk he! hebben jouw kindjes er ook zo'n last van? hier loopt ze gewoon in haar pampertje rond maar ze zweet zich nog een ongeluk
    ocharm, hopelijk voelt siebe zich snel weer beter, hier heeft ze ook last van een tandje, handjes weer in't mondje en maar zeveren
    leuk dat je bij een jongen de haartjes zelf kan knippen he, ons meisje krijgt al best lange haren, hier laat ze ze ook vrij goed in een klein staartje doen, fijn he als ze dat toelaten, opsteken dat lukt nog niet, nog een beetje voor sparen wink.gif

wat eet siebe zoal op een dag?
    hier is het meestal zo:
    - 's morgens een fles van 250ml groeimelk en een boterham, soms nog een yoghurtje
    - 's middags middag maar de laatste tijd doet ze daar vrij moeilijk over terwijl ze dat voordien zonder problemen allemaal at dus denk vaak maar een vier tal happen
    - namiddag fruit, meestal zo een twee a drie stukjes fruit
    - 's avonds een boterham en een yoghurtje
    - voor het slapen gaan 250ml groeimelk en soms nog een banaan

zou dat ok zijn zo? ik vraag mij soms af of ze wel genoeg heeft nu ze haar middag laat staan. eet siebe nog goed zijn middag? ze tuft hier vaak alles gewoon uit, terwijl ze het wel lust, haar zelf laten eten helpt wel wat maar vaak begint ze er dan ook mee te gooien, dus middag is een hapje of vier wat ze eet, thats it de laatste weken...zucht
    wave.gif
  • O hier ook eentje die sinds een paar dagen niet graag meer warm eet fruit lukt nog maar dan moet ik het hem uit het vuistje geven.

Hier word er 's morgens een 250ml groeimelk gegeven en 1 a 2 boterhammen met beleg.
    Soms gebeurd het dat hij cornflakes eet met zijn groeimelk.
    'Smiddags eet hij warm maar das dus een paar happen en hij begint te protesteren dus geef ik terug boterhammen/sandwiches met beleg.
    Namiddag een volledig stuk fruit.
    'Savonds eet hij mee van tafel maar hoeveel ??? dat is gewoon wat hij op krijgt wat hij wil eten en eet dan ook nog een pudding of yoghurt.
    Voor het slapen krijgt hij terug 250ml groeimelk.

Tussendoor krijgt hij soms eens een cakeje of koekje en drinkt niet bruisende icetea , frambozendrank (fristi achtig) , fruitsap.
    Water is niet zijn ding al krijgt hij dat wel.

Is dit in orde zo ik sta daar niet bij stil mijn kind eet groeit en komt gewicht bij is gezond dus ... niet te veel twijfelen !
  • Was te rap met verzenden !

Die hitte joh ze mag haar koffers pakken en vertrekken !
    Binnenkort komen de zonnekloppers naar hier op vakantie inplaats van wij naar daar !
    Ik kan daar toch zo slecht tegen he !
    Zou met mijn poep in de sneeuw willen zitten goofy.gif
    Gelukkig weten mijn kindjes daar niet zo van alhoewel te lang in de zon lopen bv dan klagen ze toch van hoofdpijn en zich niet goed voelen dus ik kruip in elk schaduwplekje dat ik vind.

Daarstraks kwam de juf van Sara mij iets leuks vertellen...
    Als de kindjes iemand moeten kiezen in de klas dan kiezen ze allemaal Sara ze vechten zelfs voor Sara een handje te mogen geven in de rij.
    Zo teruggetrokken en verlegen en nog niet goed uitdrukbaar in taal maar toch zo populair !
    Das echt leuk voor mij om te weten ze goed in groep ligt blijkbaar supergoed ! bigsmile.gif
    Donderdag mag ze met Quinten gaan spelen bij Gabriel (kindje uit haar klas) die is al lang de oren van zijn mama haar lijf aan het zagen wanneer ze komen spelen dat het er nu toch eens van moet komen wink.gif

Ik zal hier eens wat gaan spelen met Duplo tongue.gif
    Veel plezier met de aankomende belangrijke echo !
    Das echt de leukste echo vind ik en dan natuurlijk als je baby echt groot is te groot om hem/haar volledig op echo te zien maar dan is die zo volmaakt en kan je al leuke dingen waarnemen soms!
    wave.gif
  • haha is dat de leeftijd ofzo, oh nu moet ik plots geen middag meer wat ik anders zo graag at tongue.gif
    oh dat komt toch beetje overeen, ik ben wel gestopt met iets anders als middag te geven als ze die weigert omdat ik de indruk had dat ze het juist om die boterham of stuk fruit te krijgen deed...of ben ik mis, is dat nog wat vroeg?
    ze gaat dan slapen en als ze opstaat krijgt ze wel meteen haar fruit
    water is hier ook niet echt haar ding maar ik probeer het toch nog steeds maar ze krijgt hier ook aangelengde appelsap, dat van die ice tea is ook wel slim, zou daar minder suiker in zitten als in appelsap?
    fruitsap werkt hier nogal in op haar maagje dus dat geef ik op het moment eventjes niet meer
    idd ze komt hier goed bij, groeit goed, ontwikkeld goed, dan zal het wel in orde zijn zeker smile.gif

haha ja van mij mag de hitte ook vertrekken tongue.gif
    de sneeuw das ook weer nie mijn ding (enkel met kerst, dan mag het wit zijn xmasblink.gif) maar zo warm...pff nee,
    deze avond met de zand/water bak en nog wat emmers water buiten gespeeld, zalig, gewoon in haar pampertje en daar ging ze gillend door de tuin haha love.gif
    oooh zo lief dat ze sara zo graag hebben, dat zal je wel deugd doen te weten dat ze zo goed in het groepje ligt, ik heb altijd zo bang dat ons kindjes gepest of buitengesloten zouden worden, dan zou mijn hart breken

ik kijk enorm uit naar de echo! ik hoop dat alles in orde is, en idd das een van de mooiste echo's he, vorige zwangerschap liet ze toen ook eventjes het baby'tje in 3d zien maar heb nu een andere voor de eerste echo, kon voor die afspraak niet bij mijn gyn meer bij dus weet niet of die dat doet, we zullen zien

morgen nog een dagje puffen en dan zou het toch gaan minderen gelukkig, morgen zijn we samen thuis, ben aan het denken om iets te gaan doen maar weet niet goed wat te doen gaat zijn met deze temperaturen en gaan zwemmen, daar zal het wel over de koppen lopen zijn denk ik, nog eens eventjes over nadenken se wink.gif
    wave.gif
  • Hey Lien wij nemen wel van het huismerk Delhaize maar ik kan zeggen dat in die icetea 7.5g per 100ml suiker zit , in appelsap 11g en in hun sinaasappelsap 9.5g dus ja 't is toch beter qua suikers.
    Ik geef fruitsap van Olvarit lijkt me toch beter aangezien ze staan voor babyvoeding.
    Ze weten natuurlijk nu al goed wat ze willen en niet dus het kan dat ze denkt ik wil dit niet ik wil een boterham bv maar het kan gewoon ook een fase zijn ik heb het met mijn andere kids ook meegemaakt.
    Een vriendin van mij haar zoontje is 3maand ouder dan Siebe en Julie en die heeft het ook dus ...
    Ja ik heb het gehoord dat het hierboven gaat mindere vanaf donderdagnamiddag ... ben ik niet treurig om !!!!
    Geniet van jullie dagje samen aangezien het woensdag is halve dag school en die temperaturen kan het overal druk zijn.

• Oja en grenadine durf ik ook geven wave.gif
  • hey jessica,

ik ga ook eens proberen of ze ice tea zonder prik lust, vind dat een goed idee wink.gif
    de appelsap van olvarit wilt ze hier absoluut niet bored.gif
    pff 't is nog best warm vandaag he, van mij mag de regen komen, effe verkoeling!
    gisteren een tuin dagje gehouden, zwembadje gevuld, zand water bak gevuld, waterplezier dus bigsmile.gif
    het was veel te warm voor iets anders
    wave.gif
  • Ik ben ongeduldig aan het wachten op die eerste regendruppels want het mag echt wel komen die afkoeling !
    Juist met Siebe naar de dierenwinkel geweest achter konijneneten das altijd een topuitstapje hahaha kijken naar de diertjes.
    Hopelijk lust ze icetea en kan ze het verdragen.
    Ik ga even brainstormen wat vanavond de pot schaft ... morgen start ik met een dieet en wil er ook echt voor gaan mijn lichaam vraagt er precies achter zo ga ik wel met een goede start beginnen en zal ik het ook wel volhouden dus da's heel positief van mezelf ! hihi
    Fijn dagje gehad dan gisteren ... is toch ook zo leuk in je eigen tuin spelen het moet niet altijd op een ander zijn he.
    Nog efkes se en we hebben aangenamer weer !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld