Zwanger voor april-clubje

• Zwanger voor april-clubje

heey

Ik heb vandaag net positief getest, vijf dagen voor mijn NOD, dus nog even afwachten en hertesten deze week om te zien of het positief blijft, maar ik hoop het beste en hoop dat er gauw dit clubje mogen uitbreiden!

• wow!! Das super!! En zo snel positief da kan alleen iets goed betekenen!!!

Hoop dat ik ook dit groepje kan komen meeschrijven.. (zou wel pas voor 21/4 zijn dus nog effe geduld tongue.gif )
  • Ik heb wel een test gedaan met early predictor en nu veel slechte dingen daar over gelezen...over 'vals positieve' uitslagen...
    Dus nu toch nog enkele daagjes (bang) afwachten...
  • @mama_x Ik ga mij hier ook alvast toevoegen. Liever blij zijn met een kort positief resultaat, teleurgesteld zou ik sowieso zijn met of zonder pos resultaat.

Zaterdag NOD en deze ochtend licht pos. getest na 10 min met sensitest. Deze middag duidelijke streep met 2v5 van Kruidvet na 10à15 min. Iets buiten afleestijd.

Morgen clearblue digi gebruiken en indien ook positief afspraak maken bij huisarts.

Nu hopen dat het blijft plakken!
  • @Tess: alvast proficiat! Ik ga niet meer blijven meeschrijven hier wss, heb al licht rozig en bruin verlies.. sad.gif
  • @mama_x: jammer, ik had je hier graag gezien.

Hier is het ook nog voorzichtig hoor, zal pas echt gerust zijn als streepje de komende dagen toeneemt.
  • ik duim voor jou! bedankt!
  • Dag toekomstige mama's
    ik ga me ook voorzichtig toevoegen.
    ik ben,Linda, heb een zoontje van 2 jaar.
    het was een lange weg voor we hem in onze armen hadden (2,5j geduurd incl 2 miskramen en 4 rondes clomid).
    ik was sinds januari gestopt met de pil. 2 cyclussen van 50 dagen gehad en nu met de eerste ronde clomid een positieve test (4d voor NOD)
    groetjes
  • Proficiat!

Ik heb vandaag een bloedtest laten doen, morgen het resultaat spannend.
    Bloedprikken ging niet goed en voor het eerst in mijn leven bijna flauw gevallen.
    Er zullen nog wel wat genante momenten volgen tijdens mijn zwangerschap.

We hebben onze ouders al wel op de hoogte gebracht omdat we ook met hen willen praten als het misloopt. Morgen zullen we echt gerust zijn en dan aftellen tot de eerste echo.

• @mama_x heeft het bloedverlies doorgezet? Ik had dat bij men,laatste zwangerschap ook 2 dagen maar toch was alles goed..

@Tess ja die bloedprikken zullen helaas nog regelmatig Komen smile.gif spannend vr je

ik had maandag toevallig een controle opstaan bij de gyn. Komt dat op een goed moment. thumbup.gif
    al,blijft de schrik er hier erg inzitten down.gif hopelijk geen bloedverlies omdat ik nog enkele dagen voor nod zit.
    enige voordeel is dat ik dit weekend werk en het zo snel maandag is..
    nu weet ik weer hoelang een dag/week kan duren!! wink.gif
  • @Tess we zitten echt samen op alle vlakken precies. Ik heb vandaag ook de bloedtest gedaan en heb morgen ook de resultaten
    ik zou bijna 4 weken zijn. En jij? Ik moest gisteren mijn maandstonden gehad hebben. Ik heb wel last van menstruatie pijn die komt en gaat maar fat is normaal.
  • @linda1988 ja hoor, eerst twee dagen heel licht en weinig, nu helderrood en veel stolsels cry.gif
  • @bren: Ik heb morgen NOD dus dat is weer belangrijke stap. Maar de waarden waren goed voor het moment. Ik moet niet meer terug voor bloed te laten prikken, jij wel?

@linda1988: ik ken dat gevoel paar dagen voor NOD maar 3d achter elkaar getest en streepje steeds duidelijker dus we gaan er maar vanuit dat het goed is.

Vandaag al een eerste kruippakje, bavet en tut gekregen... allemaal nog wel heel surealistisch. Maar proberen er van te genieten.

Als het slecht afloopt is het toch teken dat we vruchtbaar zijn hé... moet nu alleen nog blijven plakken.
  • @mama_x ooh ponder.gif sadhug.gif jammer dat t zo vaak moet mislopen. Dat weegt toch altijd erg op je en elke dag van je nieuwe cyclus is een dag Te Lang he.

ik heb een hsg gedaan deze keer, eileiders gespoeld , en nu meteen zwanger. Ik heb dat laten doen omdat gyn dacht dat ze verstopt zaten. Hoop voor je dat je snel een blijvende positieve test in handen hebt.

@Tess ja geniet er maar van hoor. Ik heb de vorige 3x ook altijd meteen gezegd maar ma de 2 miskramen vond ik t wel echt zwaar altijd opnieuw het verhaal Te doen. Maar langs de andere Kant krijg je ook veel steun natuurlijk. Als t nu goed blijft gaan gaan we zwijgen tot ik 13w ben Dan is mijn man net jarig en vertellen we het Dan.

mijn gyn deed ook altijd 1 bloedafname en Dan moest ik gewoon rond 6-7 weken langskomen voor een echo
  • @linda1988 ik snap dat je niet snel iets wil zeggen. Ik weet niet goed vanaf wanneer iets te zeggen.
    Ik hoop dat alles voor jou ook goed blijft gaan!
    @tess ik heb een tweede bloed afname ja omdat mijn huisarts wil zien of hcg goed stijgt. Ik mag maar pas op 6/8 terug naar gyne bellen want ze is in verlof. Ik wil pas gaan bij haar vanaf 8 weken omdat ik niet wil gaan voor ik zeker het hartje kan horen.
  • Huisarts gaf aan dat ik mij niet te veel zorgen moest maken, vandaag NOD dag dus toch nog een beetje spannend.

Ik denk dat je een goed HGC niveau hebt bij mij staat op blad:

- Week 3: 6-71
    - Week 4: 10-750

Ik zat paar dagen korter dan jou he met dat ik nu pas NOD heb dus moet wel kloppen ik 46 en jij in week 4

Proficiat, geniet er maar van!
  • Hallo dames, ik kom mee babbelen smile.gif Vanmorgen positief getest met een KV 2v5, maandag of dinsdag laat ik bloed prikken.
  • @Tweety ; welkom thumbup.gif

laat het clubje maar flink uitbreiden en dat iedereen mag blijven uiteraard!
    Had nog 1 test liggen is exact hetzelfde als eergisteren. Zal me maar niet teveel in mijn hoofd steken want je kan er toch niets aan veranderen.
    Maandag eerst nog werken pas om 4u daar zijn, gaat lange dag worden smile.gif
  • @Tess ik heb bloed laten trekken op 3weken en 5 dagen en zat aan 148. Ik hoop dat dit goed is.
    Ik ben super bang dat het nog zou foutlopen.
    @linda1988 we hopen mee voor jou!
    @Tweety proficiat!
  • @Bren: zal wel goed zitten dacht dat het elke 2 dagen verdubbelde
    @Tweety: proficiat
    @linda1988 : dubbelt het niet maar elke 2 dagen? Bij mij op dag na ook maar licht verschil.

Vandaag geen RD te zien dus van 50% kans op miskraam morgen hop naar 15% kans. We blijven toch nog voorzichtig hoor maar de mensen die ons het dichts aan ons hart liggen zijn op de hoogte en super blij. Kadootjes inclusief.

Wel grappig hoe wanneer je zegt dat je zwanger bent plots iedereen je lang aanstaart tongue.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld