Kindboekje Kind & Gezin

• Kindboekje Kind & Gezin

Piep,

In het Kindboekje van Kind & Gezin kan je vanaf blz. 53 zelf noteren vanaf welke leeftijd je kindje dingen kan...

Ik wou even informeren of jullie daar al iets genoteerd hadden content.gif
  • En misschien verkeerd geplaatst, maar hoe verander ik een banner? Of hoe voeg ik er eentje toe? FRUSTREREND, ik kom altijd op hetzelfde uit, en het lukt me dus niet. sad.gif

Het is inmiddels gelukt, dus negeer deze vraag maar. content.gif blush.gif Aangepast door me-time op 12/05/2014 10:08
  • ok├ę, ik hoop dat ik het goed genoteerd heb, vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar jullie reacties want misschien heb ik het wel helemaal verkeerd ge├»nterpreteerd.
    kijkt naar je gelaat : ? (Bij onze oudste dochter was dat duidelijk vanaf het eerste moment, maar deze keer leek ze in het begin zo wazig te kijken..., dus ik weet niet goed wat hier in te vullen, shame on me sad.gif )
    volgt je blik : 4 weken
    glimlacht : 5 weken

Verder is het een heel actief boeleke. Ze draait met momenten al, maar volgens mij is dat louter toevallig smile.gif. Ze ligt graag op haar buikje en zwiert dan gewoon zo hard van de ene naar de andere kant waardoor haar hoofdje eens toevallig over die 'middenlijn' gaat en de rest van haar lijfje volgt.

Ik ben zo gelukkig! content.gif
  • Me-time, wat een flinke dochter, al omdraaien.
    Hier was het deze keer ook duidelijk dat ze in begin nog niet gefocust keek. Ondertussen wel al. Rond 4/5 weken.
    En lachen onbewust rond 4 weken en bewust 5 weken.

Hier ook een heel fiere en gelukkige mama smile.gif
  • Hey Ellabella,

amaai, dat is hier serieus veranderd. Ik ben hier al een hele tijd niet geweest content.gif .
    Juist terug van Kind en gezin, ons meisje is afgevallen... Paniek...

om verder te gaan op het boekje.

huilt wanneer je weggaat, dat doet ze niet echt, maar wel als ze mij niet ziet, dus bijna hetzelfde, toch? goofy.gif

ze blijft wel al naar haar handjes kijken. Is er echt heel de dag mee aan het spelen. (sinds 10 weken)
    en haar hoofdje heft ze ook al heel fel op. Maar dat is nog maar sinds eergisteren (dus ongeveer 12 weken)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld