Gezellige babbels doorheen de zwangerschap

• Spannend!! Ik duim hier met jullie mee. Ben heel benieuwd.

Succes allemaal.

Femke en Evi proficiat. Geniet van jullie kleintjes.
    Zonder epi, super gedaan. Ik ben de eerste keer zonder dan met epi(ookal was ze eigenlijk niet meer nodig omdat het snel ging, dus op moment dat ik moest persen voelde ik niets meer) en nu terug zonder bevallen, ik ben ook voorstander om zonder epi te bevallen. Voelde me achteraf altijd heel goed.
    Deze keer was wel hels; van water breken tot babytje in mijn armen op 25 minuten, dus van 4.5 cm opening naar 10 cm ook op 25 minuten, ik wist aan de hevigheid dat ik deze keer zelfs geen epi ging krijgen.

Groetjes iedereen hug.gif
  • Update:

dinsdag
    Gynea: 2cm, gestript + controle bloed voor jeuk is OK
    Slijmverlies enkele uren na strippen

Woe
    Nog slijmverlies
    Snachts veel ongi krampen

Dond
    Man blijft thuis want ik denk dat het zover is.
    Rond de middag valt alles stil upset.gif

Vrij
    Gynea: monitor OK, 3cm, weer gestript
    En nu wachten...

Spannend!!!
  • Krisjep, spannend, het zal wel één van de dagen volledig doorzetten.

Jipenjanneke, jij hebt waarschijnlijk je kleintje ondertussen al in je armen. Want al even geleden dat we je hoorden.

Prinsesje, Nathalie, al enige verandering bij jullie?

Groetjes
  • @Krisjep, hier hetzelfde verhaal geweest ook 3cm opening en gestript de dag erop bevallen content.gif misschien ben je nu aant persen hihi veel succes thumbup.gif
  • Hier nog steeds niets, gisteren naar spoed geweest met een bloeddruk van 20/10, eens een half uur aan de monitor was deze gedaald, ik mocht weer naar huis want alles was goed, maandag terug komen op mijn uitgerekende datum voor controle. Wel wat last van buikpijn omdat die zo hevig is maar voor de rest schoet het hier niet op.

Groetjes
  • Deze ochtend vroeg vliezen gebroken, daarna stilgevallen, wachten ...

Nathalie, nog veel succes!
  • Spannend, veel succes!
  • Bijna baby tijd, veel succes Krisjep!!
  • veel succes voor de nog wachtende
  • Hallo iedereen!ik ben op 24/04 bevallen v ons dochter Elonie! Om half 11 ih ziekenhuis (had scheurtje in vliezen) en om half 1 geboren dus op twee uurtjes was ze er zonder knip of scheur, echt een droombevalling!vandaag gaan we naar huis baar grote zus,spannend!
  • proficiat prinsesje !
  • Dikke proficiat prinsesje

Krisjep, bij jou zal het wel doorgezet hebben, geniet van je kleintje
  • Proficiat, Prinsesje!

Hier bevallen op 27/4. Nadat we de natuur 24u lieten werken na het breken van de vliezen en er niet veel gebeurde... Nog altijd 3cm opening...

Hebben ze (rest)vlies voor het hoofdje gebroken, epidurale verdoving toegediend en was ons Lieselot er na drie uurtjes. Uiteindelijk nog droombevalling bigsmile.gif heel klein inwendig scheurtje, vijf persweeen en ze was er <3
  • Hele dikke proficiat Prinsesje en Krisjep!!
  • Dikke proficiat aan de dames die ondertussen nog bevallen zijn. Hier is het even mega-druk met 3 kids dus ik kom niet zoveel bijlezen. Succes aan de dames die nog moeten bevallen, de maand is bijna om dus jullie zijn ook snel aan de beurt bigsmile.gif
  • Hey

Vanmorgen om 4 uur opgenomen met 5 cm ontsluiting, op 7 cm een epi genomen omdat de weeen echt fel waren. En om half 11 had ik onze dochter alexa in men armen. <3 totaal onverwacht want ik dacht overtijd te gaan, maar toch op mijn uitgerekende datum bevallen. Ze weeg 2800gr en is 48 cm.
  • Proficiat krisjep en nathalie!dat onze baby's allemaal mogen slapen als roosjes vanacht smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld