Uitgerekend in april 2012!!!

• even weggedaanAangepast door knuffelmama op 08/01/2012 13:10
  • @mrs X: spannend!
    Inderdaad, hier bij ons gaan je ongeveer rond de 4 weken naar de gyn, maar heb er ook al gehoord, die pas rond de 7 - 8 weken mogen langsgaan bij de gyn, hangt een beetje van de gyn af. Maar meestal rond de 4 weken, en deze gyn kan je vrij kiezen ...

Je zal wel vlug nieuwe mensen leren kennen, jullie nieuwe buren én wij hug.gif

Zijn jullie dan nu een woning aan het zoeken, of is het via zijn werk?
    en krijgen jullie een woning aangeboden?

wave.gif
  • Wij zijn inderdaad opzoek naar een huurwoning in omgeving Zeebrugge, dus zeg maar vanaf knokke tot Bruggen en oostende denk ik qua regio. Waarschijnlijk zitten we in februari in een vakantiewoning omdat het te kort dag is om nu nog een huurwoning te vinden voor februari.
  • Oh ja knuffelmama, heb je gisteren gevonden op facebook en uitgenodigd om mijn vriend te worden. Groetjes mrs x
  • @mrs X: ik doe net de omgekeerde beweging, van België naar Amsterdam. Misschien kunnen we wat tips uitwisselen, want ik zit ook met heel wat vragen wink.gif

Hoe kan je trouwens die facebook groep vinden?

groetjes,
    Joke
  • Hey Ella, als je me een prive-berichtje stuurt, dan kan ik je vriend maken op FB en je zo toevoegen. Het groepje is prive, dus je zult het anders niet vinden.
  • Ha Ella, wat grappig, wanneer verhuis jij naar Amsterdam??
    Groetjes Mrs x
  • Hallo iedereen,

Mag ik me hier ook toevoegen?
    Ik heb een zoontje van bijna één jaar en ben nu terug zwanger en uitgerekend voor 9 april.

Groetjes Natie
  • welkom alle nieuwe april mama's thumbup.gif
  • Helaba dames,

Iedereen weer fanatiek op facebook zeker want het is hier stilletjes wink.gif .
    Aangezien ik niet zoveel tijd heb kan ik er maar af en toe eens gaan piepen, maar ik volg het wel een beetje.
    Tot wanneer werken jullie? Ik probeer tot de laatste week, als alles goed blijft gaan. Ik popel al om terug naar de gyn te gaan. 5 weken ertussen vind ik toch lang duren hoor.
    Dinsdag mag ik terug en daarna zal ik wel wat vroeger mogen komen aangezien we dan de 30 weken voorbij zijn. thumbup.gif

Liefs,
    Nezke
  • Dag Nezke ...

Ja die FB eh goofy.gif heeft goed te doen eh goofy.gif
    Bij mij lukt het ook niet altijd om daar verder te volgen, hier op het werk kunnen wij niet op FB. Maar kan wel op deze site, dus ook wel leuk goofy.gif

's avonds ga ik ook eens piepen en af en toe laat ik een fijne reactie achter, maar tegenwoordig 's avonds zo moe, dat ik alleen in mijn zeteltje wil liggen ... tired.gif

Ik ga ook proberen lang te werken, ik ben voorzien voor 11 april en ik zou graag werken tot eind maart. Zou fijn zijn natuurlijk content.gif en als de planning goed verloopt eh content.gif

Ik volgende week ook 30 weken, en ik mag de 14de feb terug naar de gyn, bij mij telkens om de 4 weken, vanaf dan is het bij om de 3 weken, en tegen het einde aan om de 2 weken en dan nog korten dacht ik ... is de eerste keer dat ik bij hem ga,... de andere keren telkens een andere gyn / ander ziekenhuis.

Volgende week donderdag 2 feb, mogen wij langsgaan in het ziekenhuis.
    Eens gaan kijken, naar de kamers, bevallingskwartier, ...
    Spannend eh wink.gif en toch zo fijn ... content.gif

wave.gif
  • een leuke tip:
    [url=www.bol.com/nl/p...00401154569…">www.bol.com/nl/p...00401154569…]www.bol.com/nl/p...00401154569…">www.bol.com/nl/p...00401154569…[/url]

ik heb gisteren een boek gekocht
    een baby'tje op komst, een leuk voorleesboek voor de broertje(s) of zusje(s). kijk er al naar uit dat ik er morgen uit kan voorlezen ...
    blijven vandaag een dagje slapen bij de grootouders.

Info:

Een nieuwe baby betekent een hele verandering voor de andere kinderen in het gezin. Dit leuke voorleesboek helpt oudere broertjes en zusjes de grote gebeurtenis beter te begrijpen. Het bereidt uw kind op een speelse manier voor op de komst van de nieuwe baby en legt duidelijk uit wat die allemaal nodig heeft om groot te worden. De auteurs leggen de nadruk op het feit dat uw kind de 'grote helper' van uw baby kan zijn en er al gauw een hechte band mee kan smeden. Met andere woorden, het benadrukt de positieve aspecten van 'grote broer of grote zus' zijn. Een hartverwarmend boek dus, dat het hele gezin zal helpen om de nieuwkomer blij te verwelkomen! Met voorleestips achterin

wave.gif
  • belogen en bedrogen door iemand die ook hier schreef

Bij deze wil ik mijn ei hier ook wel eens kwijt:

2,5 jaar geleden leerden wij hier Lieff kennen, een lieve dame die in dezelfde maand als ons beviel, feb 2010

Hier altijd contact mee gehad en verder gegaan op een fbgroep.

Lief en leed gedeeld gedurende al die tijd.

Tot plots vorige het noodlot voor haar toesloeg en via een spijtige zaak haar dochter overleed, vol ongeloof volgenden wij de laatste dagen van Lola haar leven, en steunden we haar de dag van de dood.

Gehuild, gebeden, alles hebben wij gedaan...
    Het pakketje met een cadeautje, brieven ed lag al klaar...

Vandaag zijn wij er spijtig genoeg achtergekomen door goede indtuitei van een van ons dat dit een klucht is.
    Er bestaat geen lola, het bleken foto's te zijn van een ander kindje uit een fbgroep...

Zo aangeslagen, zo belogen, zo bedrogen...

2,5 jaar lang

Lieve, lieve dames, pas op!!!
    Er zijn blijkbaar nog echte bedriegers op het internet, wij zijn geen geld verloren, maar wel onze tijd en emoties die we in haar stoken, jullie kunnen begrijpen hoe wij hier de laatste dagen hebben rondgelopen met het verdriet van het overlijden van een toch wel "vriendin"

Lieve lola: ben blij dat je niet dood bent, maar je mama moet ik toch niet tegenkomen.... >sad.gif
  • Hoe is dit nu toch mogelijk?
    Wie haalt er in hemelsnaam plezier uit liegen over leven en dood. en dan nog van een kind???
    Ziekelijk.
    Jammer genoeg lopen er zo veel mensen rond. dit is op korte tijd al de DERDE keer dat ik hiermee geconfronteerd wordt.

degoutant.
  • @lieff: je bent ziek in je kop, laat je onderzoeken.
    Iedereen die hier meepraat: lieff is FAKE !!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld