uitgerekend april/mei 2012?? wie nog meer??

• nou hier net 3 dagen migraine achter de rug... en dat allemaal omdat we een nieuwe vloer gelegd hebben in de woonkamer... dat was dus even te druk voor me, naast een week vol overwerk.
    pff.t gaat eindelijk beter.. hopelijk voel ik me morgen goed genoeg om gewoon weer even naar buiten te kunnen en dan volgende week weer fris en fruitig aan t werk.
    Wel is de verloskundige geweest omdat ze bang was dat mijn bloeddruk was gaan stijgen terwijl ik alleen maar belde om te vragen wat ik allemaal mocht nemen tegen de koppijn..

hoe is t met jullie voelen jullie je al beter?
  • hey meiden

hier uitgerekend voor 28/05/2012.
    volgens echo en gyne.
    vandaag net geweest en alles gaat goed kleintje is al 2.49cm groot en hartje klopt als een goed geolied mootortje hihihihi bigsmile.gif
  • van harte en welkom bij de groep!!
  • Hartelijk welkom hug.gif

Ik had eigenlijk ook een vraagje.
    Kan het dat je op 11 -12w al last hebt van harde buiken?

Mijn werk is zeer stresserend en echt mega - zwaar. Als het super druk wordt en ik dus stresseer krijg ik echt buikpijn.. Het is enkel indien ik mij stresseer eigenlijk of als ik hele lange wandelingen doe... Ik dacht dat het te vroeg daarvoor was maar dacht het toch eens te vragen smile.gif
  • Trouwens, hoe zet je een foto bij je naam op het forum???
  • 1. harde buiken heb je vanaf t moment dat je zwanger bent, maar vaak voel je dat pas wat verder in de zwangerschap... je buik word dan echt KEIHARD.. wat je nu omschrijft is denk ik met name bandenpijn... dat is heeeeel normaal in deze fase en je kunt daar goed last van hebben.
    Zeker na wandelen en / of inspanning.

2. een foto zetten kun je doen bij mijn foruminstellingen avatar aanpassen. let op moeten kleine plaatjes zijn!!

Succes!
  • Hey dames,

Mag ik mij aansluiten in jullie groep.
    Wij zijn uitgerekend voor 10 mei!!! Dus wij zijn 12w4d ver in deze nieuwe zwangerschap.
    Het in ons derde kindje, hebben al een dochtertje van 3jaar en in juni is onze 2de dochter geboren na een zwangerschap van 7 maand maar ze is jammer genoeg overleden!!! Deze zwangerschap kwam dan ook heel onverwacht maar is wel zeer gewenst hoor!!!
    Het is dan ook met een heel bang hartje, woensdag bij de gyn geweest en alles was tiptop inorde. En vanaf december ook controle in UZ Leuven.

Groetjes dames, en alvast bedankt als ik mij mag aansluiten
  • hoi Hoi
    Tuurlijk mag je je aansluiten!

welkom en gefeliciteerd met deze zwangerschap!
    Wat erg om je dochter te verliezen!! doordat ze zo jong was of wiegendood oid??
    Ik zal voor je duimen dat deze zwangerschap voldragen zal worden!!
  • Hallo,

Bedankt.
    Ze zou geen leven gehad hebben in deze maatschappelijk en het noodlot heeft daar veel vroeger of beslist dan wie dan ook!!!
    Maar ik hoop van harte dat het nu allemaal goed mag verlopen!

Groetjes
  • Hallo dames,

Mag ik mezelf ook bij jullie aansluiten? Ik ben 36 jaar en zwanger van de 2de. Mijn dochtertje is al 6 jaar oud. Vandaag heb ik de termijn echo gehad en ik ben uitgerekend op 27 mei.

Gezien mijn leeftijd mag en laat ik een vruchtwaterpunctie doen. Ik vond de keuze alleen al, echt heel, heel zwaar, maar uiteindelijk toch de keuze gemaakt, het lijkt ons het beste gezien onze omstandigheden (vertel ik later nog wel meer over, anders wordt het meteen zo''n lang verhaal).

Verder verbaast het me best dat deze 2de zwangerschap zo totaal anders verloopt dan bij de eerste. bij de zwangerschap van mijn dochtertje totaal nergens last van gehad. maar met deze zwangerschap veel kwaaltjes...heeeeel misselijk, bandenpijn en heb erg veel last van hartoverslagen, en hartkloppingen (heb ik al vanaf mijn 21ste, maar nu zoooooooooo veel meer...)

Maar goed, in ieder geval vind ik het erg leuk om hier mee te kletsen en ervaringen uit te delen. smile.gif
  • Hallo iedereen,

Ik ga me ook aansluiten bij het groepje!

Eerst aan iedereen een dikke proficiat met jullie zwangerschap!

Hier is nr 3 op komst, een verassing voor ons want we gingen het bij 2 houden
    content.gif !

Ik moet ook wel zeggen dat deze zwangerschap compleet anders is dan de eerste 2!
    Ik heb nooit last gehad van misselijkheid ea en nu ben ik de eerste maanden een zombie geweest. Nu begint alles wel beter te gaan en kan ik genieten van mijn zwangerschap!

Alles verloopt zoals het hoort en mijn 2 jongens zijn zo blij dat er een broertje of zusje
    gaat bijkomen. Ze kunnen niet wachten en zitten constant te voelen aan mijn buikje als de baby al stampt. Ze helpen me met de stomste dingen want de baby moet goed rusten volgens hun, zalig om hun zo in de weer te zien! <3

Groetjes
  • hahaha ja Crazy dat zou je zomaar kunnen uitbuiten haha
    gefeliciteerd ook!!

Hier vandaag 16 weken behaald.. volgende week donderdag weer controle.. en wederom begin ik er weer spanning voor te voelen... t wordt tijd dat de kleine uk van zich laat voelen!! want dat weet ik nog steeds niet zeker!!
    Af en toe denk ik t wel... maar ik heb zulke onrustige darmen dat ik er niets van durf te zeggen..
    nog een paar weekjes en dan is de 20 weken echo al aan de beurt!! ik heb er zin in!!

Hoe is t met de rest??
    L en nele en ALLE anderen??
    Groetjes
  • Hey dames,

ik heb in het begin van dit forum meegeschreven, maar dan gestopt omwille van vlokkentest en de grote kans dat het resultaat niet goed ging zijn (1 kans op 2). Maar alles is goed afgelopen en ondertussen zijn we al 19 weken ver.

Leuk dat het bij iedereen redelijk vlot verloopt.

Proficiat aan alle nieuwe pregnant.gif . Met al die kwaaltjes is het misschien wat moeilijker maar geniet er maar van.

Groetjes Kiki
  • Tof dat er nieuwe mensen bij gekomen zijn en profifiat aan diegene.. Hier na mijn opname nu 3weken geleden was het beter na 5baxters en 4dagen kliniek khad echt geen zin om binnen te gaan maar ik kon fisiek nemeer.. Kben kapster dus hele dagen staan babbelen nee ging niet meer. Vorige week 1ste week gaan werken dikwijls wenend naar huis gereden da ik zo moe was.. Nu vant weekend vrij rustig gehouden en lig terug slecht. Kweet ni wa ik best zou doen terug bellen naar gyn of dokter maar kvrees da die mij dan heel mn zwangerschap gaan thuis zetten.. En eerlijk das ies leuk voor 1week maar kzou echt zot worden na 3weken denk ik.
  • je moet natuurlijk wel aan jezelf en je beebje denken natuurlijk. Misschien een oplossing als je kan navragen of je halftijds kan werken. Is maar een idee?

Groetjes
  • Heb ik ook al zitten aan denken maar financieel is da echt wel nen domper e. En na mn bevalling wil ik er toch weg kwou er net voor al weggaan maja da in ene keer test gedaan en was positief dus kben maar gebleven e. Kwerk daar ook echt ni graag meer. En kwil ook een 9to 5 job ik weet nu ook nooit wnr ik thuis ben ik klop meestal dagen van 10 a12u.. Khad nog gezegt dak mn 1ste week terug rustig aan moest doen maar nee hoor geen rekening mee gehouden bazen zeker e..
  • ik zou er weg gaan en wat anders zoeken... jij en je buikbaby gaan voor alles.. en als de kleine er is WIL je echt nie 10 uur werken.. dan is 8 uur al lang!! geloof me..

neem je rust en geniet van je zwangerschap!! dit is een mooie tijd!!

Groetjes
  • hier de controle bij de vlk weer goed!!
    bloeddruk nog steeds netjes laag (100/65) gewicht nog niets bijgekomen!
    en baby groeit geweldig en t grootste wonder was, we hoorden een keurig mooi kloppend hartje en!!! thuis voelden we beide de baby schoppen
    hoe gaaf!! ik wist t zeker, want ik voelde iets, dus manlief ook meteen voelen! en hij voelde t ook!!

t wonder is daar, we mogen weer samen genieten!!
    geweldig!
  • Ma nu mn ontslag geven doe ik ni ze. We kunnen de centen maar al te goe gebruiken.. Wie ni. Maar kmoet het echt wel rustig aan doen.. Kheb heel veel zeer in mn rug echt steken als ik een verkeerde houding aan neem ist echt pijnlijk.. Maar kheb ook zo steken in mn onderbuik.. Baarmoeder zeker da aant zetten is.. Soms als ik in bed lig krijg ik echt pijn in mn bekken word er zelfs soms wakker van snachts, das echt wel minder leuk. Khad het mij volledig anders voorgesteld ze pff mn schoonzus heeft er nooit iets van geweten.. Kben echt jaloers op haar!! Wel leuk da je het al voelt.. Moet idd een zalig gevoel zijn.. Kijk daar ook enorm naar uit..
  • hoi dames ,

ik ben uitgerekend voor 13 mei smile.gif
    ik heb al een dochtertje van bijna 1 jaar. De kindjes zullen maar 1.5 jaar verschillen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld