uitgerekend april/mei 2012?? wie nog meer??

• Hoi hoi

Vanmorgen naar spoed geweest nadat ik opeens bloedverlies had. Gelukkig was er niets aan de hand maar aangezien mijn voorgeschiedenis vonden ze dat ik er goed aan had gedaan om te laten controleren.
    Alles is nog steeds picobello in orde, ik ben zelfs een week verder gezet, nog 1 dag en ik ben aan de langverwachte 12 weken!
    Bouli was goed aan het bewegen in de tummy smile.gif Ben zo opgelucht smile.gif

Anne-Sofie
  • jeetje dat is schrikken!!
    gelukkig alles oke!!

bijna 12 weken!! gefeliciteerd!!
    hier schiet het alweer op.. bijna het eerste trimester afgerond (duurt tm 12 weken.. vrijdag is t 13 weken.. Ben druk alles aan t regelen: kraamhulp, verlof van mijn werk.. huisarts inluchten, verzekering inlichten etc etc.
    mannie begin nesteldrang te ontwikkelen haha wil ineens het huis verbouwen enzo..

L hoe is t met stage! ben je niet heeeeeel moe aan t einde van de dag?
    heb ik na werk wel
  • Gelukkig is alles oké Anne-Sofie ! thumbup.gif

Claire,
    vorige week heb ik een ganse week de vroege gehad, en ik was vrijdag echt kapot !
    Een hele week opgestaan om half 5, en pas thuis om 16u...
    Dan Noah gaan halen, eten maken, huishoudelijke taken wat doen, en om 20u ging ik samen met Noah slapen.
    Ik had dus eigenlijk niks van mijn dag...
    Deze week heb ik de hele week de late en dat gaat me precies beter af thumbup.gif
  • Ik heb zenuwen voor binnen 2weken.. Pfff kheb tegen woordig redelijk veel steken zou ik de gyne bellen? tis ni da da blijft duren maar zo die steken as ge u regels heb.. En maak mij ni echt zorgen maar ben ook ni 100% gerust..
  • Nele: Bellen kan nooit geen kwaad hé wink.gif
    En je gaat nog meer geruster zijn! Doen zou ik zeggen wink.gif
  • en nele,

Heb je nog gebeld??
    ik heb momenteel ook weer steken en krampen in mijn buik.. bij mij zijn t zeeeeeer waarschijnlijk mijn darmen en gewoon groeipijntjes...
    ze horen er een beetje bij, weet ik nog van de vorige zwangerschap..
  • Nee kheb ni gebelt.. Kheb er ook geen last meer van.. Dusja we zullen 24/10 wel zien..
  • ik geloof dat alles gewoon in orde zal zijn!!
    Ik heb morgen de mega mijlpaal van 13 weken bereikt!! spannend.
    Vanavond controle verloskundige en hopelijk heeft ze een goed advies tegen de obstipatie, want dat is echt niet leuk meer.. wat een krampen drunk.gif
    Verder gaat het hier goed.. volgens mij voel ik echt af en toe al een trapje of draaitje van onze uk..

Spannend, vanavond hartje luisteren
  • Super claire das alt wel leuk e. En idd geruststellend.
  • en toen hoorden we geen hartje bij de verloskundige... ze heeft t wel een half uur geprobeerd... wat was t spannend zeg..
    ik dacht gewoon teleurstelling wat t kan nog best onder de 14 weken dat je niets hoort, maar toch...

vannacht bijna niet geslapen wat t bleef door mijn hoofd gaan... vanmorgen de verloskundige gebeld dat ik graag nog een controle wilde oid.

vanmorgen is ze langs geweest en na een klein kwartiertje zoeken hoorde we t hartje duidelijk, ook hoorde we gelukkig t kindje lekker bewegen. PFFF opgelucht!!

deze spanning gun ik niemand!!
  • Amai das serieus verschieten.. Pff kzou ook ni slapen ze. Zou er de hele dag op denken.. Maar zo zie je da het wel nog kan e. En dat het er nog zit en leefd maar graag eens weg steekt.
  • Wow Claire, dat zal inderdaad schrikken geweest zijn !
    Gelukkig is alles oké ! thumbup.gif
  • nu wel weer goed bijgekomen van de schrik hoor!! alles nu goed..
    Enige wat raar is is dat ik een paar dagen mocht laxeren wat erg prettig was maar de buik lijkt nu wel weer minder (tja alle ellende en gassen zijn weg haha)

ach nu heeft mijn ukje goed de ruimte om lekker te groeien!
  • Wij weten het geslacht bigsmile.gif

De echo was prima hier,
    1/91.000 op syndroom van down en 1/100.000 op trisometrie 18.
    Allemaal super dus thumbup.gif

Een weekje verder dan gedacht, dus uitgerekend voor 22 april 2012 !
  • L proficiat!!

Wilde je t zo graag weten??
    Zowel de risicofactoren als t geslacht??

Wij wilden beide niet weten! het een veranderd niets aan onze mening over t krijgen van een kindje en het geslacht wil mijn man pas weten bij de geboorte en daarmee ik dus ook, want als ik t eerder zou weten, weet hij t ook!
    haha

hoe voelen jullie je allemaal nu?? met t einde van t eerste trimester in zicht??

ik voel me goed, mijn rugpijn is alleen wel al instabiliteit van t bekken en ik ben ook nog heel moe. maar dat had ik bij Yelina ook.. dat ik de hele zwangerschap moe was..
  • Jaja, wij wilden beiden graag weten !
    Als we een groot risico hadden op syndroom van down of trisometrie zouden we de zwangerschap beeïndigen.
    Maar dat is iets wat ieder voor zich moet uitmaken.

Ook het geslacht wilden we weten.
    Ik zou niet kunnen wachten tot met de geboorte bigsmile.gif
  • inderdaad dat is een keuze per persoon.
    Bij mij gebaseerd op ervaring uit t verleden, ik ben mijn broertje verloren aan een stofwisselingsziekte en mijn ouders werden daarna niet opnieuw zwanger.. candle.gif
    ik heb altijd gezegd dat ik elk kind met elke kracht en liefde zou groot brengen net als mijn ouders hebben gedaan, en niet een leven zou beëindigen in de wetenschap dat t kind een kans heeft.. terwijl mijn ouders geen kinderen meer konden krijgen. en ik sta er nog steeds achter.. dat besluit nam ik toen ik een jaar of 15 was.. en nu zijn we 15 jaar verder. smug.gif

t geslacht ben ik wel reuze benieuwd naar, maar ik kan t niet voor mezelf houden... dus dan weet ik t niet.. dat gun ik mijn mannetje..
    maar zodra hij twijfelt dan ga ik ervoor hoor haha bigsmile.gif blush.gif
  • hey mama's

Hoe is t hier?
    hier goed.. heb net alle spullen uit de kasten van de woonkamer naar boven verhuist... morgen gaan we een nieuwe vloer leggen in de woonkamer..
    dus zoveel mogelijk zooi naar boven gebracht pffff nu ben ik total loss
    en ik moet straks nog uiteten... nah geen zin in..
    met mijn schoonvader en zijn collegas ivm jubileum...
  • Hey meiden super da sommige hun echo's goed waren en het geslacht al weten wij mogen eindelijk maandag op controle.. Kben vande week wel opgenomen geweest.. Dus moest effe moeite doen ol bij te benen.. Heb 5baxters gehad was minder leuk maar kben toch nog voor het weekend naar huis mogen gaan.. Kan nog ni veel natuurlijk aangezien je daar bijna aan je bed gekluisterd bent maar ja was nodig zag het ni meer zitten zo en nu heb ik alle vocht en vitaminen terug binnen nu nog afwachte of denkleine er ni onder geleden heeft. Gyne zei van niet omda het nog vroeg was maar toch zal pas maandag na echo gerust zijn..
  • L ik zie dat je het geslacht kon zien, op 14 weken dan al?
    Wow zo vroeg, ik hoop het ook snel te kunnen zien.
    hier ook bijna 12 weken en dan ben je toch dat ietsje meer op je gemak hé
    smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld