uitgerekend april/mei 2012?? wie nog meer??

• Hier is de naam deze keer niet zo simpel...

Bij Noah waren we er direct uit.

Op 12 weken wisten we al dat het een jongen ging worden, en mijn man wou niks anders dan Noah, dus 't was rap gekozen goofy.gif

Maar nu...

Mijn man zijn achternaam begint met een B., dus de voornaam van ons brusje mag al niet met een B. beginnen. (Vind het enorm stom klinken dan blush.gif )

Noah begint met een N., dus ik wil niet dat broer of zus haar naam ook met een N. begint.
    Moeilijk !!

Peggietje,
    succes met de echo ! thumbup.gif
  • inderdaad succes met de echo vast.

L ik ken t zelfde probleem..

Geen D, R, Y of S de eerste 3 zijn de beginletters van mij, mijn man en onze dochter.
    S is onze achternaam..
    Vreselijk moeilijk dus... maar ach we hebben al een mooie top drie.

Groetjes
  • goedemorgen dames,

alles goed met jullie?
    Hier gaat het redelijk al blijven de harde buiken me wel parten spelen...maar gelukkig hebben we donderdag onze echo. Ben benieuwd hoe het met ons ukkie gaat daarbinnen.

Ik begin al aardig uit te zetten, de buik is prominent aanwezig en ook de borsten zijn al flink gegroeid...pfff...het is een en al borst als ik naar beneden kijk.

Kopen jullie meegroeibh's? en zoja vanaf wanneer?
  • net zwanger

hey

ben sinds vrijdag teweten gekomen dat ik terug pregnant.gif ben van mijn zesde.
    heb dit jaar al 2 MK gehad dus wel beetje ongerust.
    maar donderdag mag ik gelukkig al bij gyne gaan.
    heb gelezen dat er veel misselijk zijn enzo.
    heb dit deze keer ook maar tegen de middag houd het gelukkig op bij mijn 2 vorige had ik niets geen enkel symptoom dus nu wel candle.gif dat het goed is maar ja is wel nog altijd afwachten é wink.gif wink.gif
  • Proficiat marijke amai u 6de pfff zou het niet zien zitten denk ik smile.gif na 12weken durf je iets of wat zekerder zijn e.. Achja je bent pas blij als je het in je armen hebt e.. Je andere kindjes blij dat er nog eentje bij komt?
  • ja ze zeker blij dat er nog 1 komt.
    mijn andere zijn al wat van leeftijd dat ze meer met vrienden willen doen of al een liefje hebben hé. Bryan-Ray is 13j Mike is 12j Seth is 9j Beckham is 8j en Levi is er bijna 2j. oudste 4 zijn van mijn eerste huwelijk laatste spruit is van mijn nieuwe vriend.
    maar hebben hier geen problemen in huis hoor kids zijn door het dolle heen alleen zeggen ze nu wel dat het tijd word voor een zusje want heb alleen jongens.
    maar veel last heb ik niet ze spelen veel buiten en het liefst voetbal dus ja lekker rustig en zeker met dit weer zijn ze van 7u tot 21u buiten
  • leuk hoor marijke zo'n groot gezin!

Als je nu een meisje krijgt zal ze wat te stellen hebben met al die grote broers...
    wanneer ben je uitgerekend?

ik heb vandaag met de verloskundige gebeld en ben toch een beetje gerustgesteld over die harde buiken...oef...
    morgen maar eens urine binnenbrengen bij de HA om blaasontsteking uit te sluiten...
  • goh MArijke wat spannend!!
    de 6e al!! poeh ik weet ook niet of ik t zo trekken hoor.. en 2x een miskraam.. lijkt me ook niet makkelijk..

hier steeds zenuwachtiger voor de echo.. al tekent mijn buikje er ook goed voor!!

Hopelijk alles goed.

en Kaayomar... Jouw buik is echt al flink... dan valt die van mij nog heel erg mee.. maar oke voor jou is t nummer 3.Aangepast door Claire27 op 03/10/2011 17:37
  • ben normaal uitgerekend tegen 28 mei 2012.
    ja veel mensen zeggen dat ze het niet zouden trekken met 5 of meer maar eigenlijk is er niet veel verschil met 3 of 4 hoor.
    gewoon goed rekenen met alles en kijken naar de hobby's van de kids maar met de jongens is dat nog vrij makkelijk.
    zoals elke jongen (ook mannen) is het voetbal bij mijn 5.
    ja hopelijk een meisje dan heb ik eens iets anders en als ze groter is heft ze 5 grote knapen die voor haar zorgen wink.gif
    wink.gif
  • Hallo iedereen,

ik ben voorzien voor 25 april 2012 volgende week (13 okt) 2de echo kan al niet meer wachten om ons kleintje te bewonderen...hoop dat alles ok is met ons kleintje en dat de nekplooimeting goed zal zijn.
    alvast proficiat aan alle mama's in spe!
  • proficiat de prez!

Pfff...heb het eventjes zwaar...alle kwaaltjes beginnen zijn tol te eisen en om het af te maken kreeg ik gisterenavond nog aambeien horror.gif
    Ik kan wel janken van de pijn...en mijn maag zit op het moment ook dichtgeklapt...dus eten gaat nu ook niet lekker...

hoop dat ik me morgen wat beter voel drunk.gif
  • de prez! gefeliciteerd!!

en Kaayomar... BAH wat vervelend allemaal... hopen dat de 3 leuke maanden zich snel aandienen!!

Groetjes
  • veel beterschap zou ik zeggen. hopelijk zijn de klachten snel weer verdwenen.
    momenteel hier enkel misselijk s'morgen en maagzuur heel de dag door enorm moe en toch ook al de laatste paar dagen hoofdpijn en mijn borsten die staan op springen van de pijn.
  • En claire hoe was je echo?
    Hoe gaat met de andere dames? nog zoveel misselijk nele?

Bij mij gaat het redelijk met de maag...de aambeien zijn nog pijnlijk aanwezig...jammer genoeg.
    En vandaag hadden we onze eerste echo bij de verloskundige.

WIIIII, spannend momentje hoor...maar ik zag al snel wat verschijnen op de monitor. het beeld was niet heel duidelijk, maar de hartslag des te duidelijker...zo wat ging die goed zeg <3

om een beter beeld te krijgen dan maar een vaginale echo..maar helaas...ons prutske had nog geen goesting om zich te laten zien...en speelde verstoppertje. Zat helemaal bovenin de baarmoeder verstopt, we kregen enkel de bovenkant van het hoofdje te zien goofy.gif

MAAR positieve nieuws is dan weer wel dat ik binnen twee weken een nieuwe echo krijg...
    bigsmile.gif

Maar niet alleen om te zien of ons prutske dan zich wil laten zien spijtig genoeg..ook om te controleren of ze echt een vleesboom hebben zien zitten of niet down.gif
    het leek op een vleesboom, maar kon ook een kramp van de baarmoeder zijn...afwachten. Binnen twee weken weten we meer.
    Ondertussen zeg ik maar even niks tegen mijn ouders, die zouden zich nodeloos zorgen maken.
    Volgens de verloskundige kan het geen kwaad een vleesboom maar moeten ze de groei wel goed volgen en kan die harder groeien in een zwangerschap door de hormonen upset.gif
    Pfff, was wel even schrikken, was even van mijne a propos, ma goe...da komt wel in orde...positief blijven

en ondertussen krijg ik ons dutske binnen twee weekjes lekker nog eens te zien blush.gif
  • echo was SUPER!!! alles erop en eraan, en t schedeltje is gesloten, en een super goed kloppend hartje!.
    erg van genoten, maar ik was ook wel super nerveus, dus weer enorm gerust gesteld..
    wel is mijn uitgerekende datum bijgesteld..: van 23 april naar 20 april.. en dat betekend ook ineens dat ik morgen de 12 weken gehaald heb... raar idee hoor!! thumbup.gif

Wat fijn dat je echo ook goed was!! en wat naar dat er misschien een vleesboom zit,maar wel leuk dat je de kleine tuttel nog een keertje mag bekijken over 2 weekjes!! daar krijg je nooit genoeg van!! wink.gif

Gelukkig is je maag ook wel weer een beetje kalm..
    Ik had voor t eerst sinds weken trek in mijn avondeten..
    en gisteren viel mij op dat mijn borsten groeien.. ik voel er niets van, maar mijn bh zat ineens wel erg vol bigsmile.gif
  • Tis bij mij 2u voor ik moet gaan werken opstaan voor toch een beetje deftig op mn werk te staan..misselijk nog altijd gelukkig nu al gevonden dat ik smorgen chocomelk moet drinken dan kan ik er goe tegen.. Eten lukt smorgens spijtig genoeg niet.. Maar de cracotjes liggen opt werk bij de hand alle als ik een koffie ofzo kan gaan halen voor de klanten dan kan ik iets eten e.
  • ik heb gisteren tegen de misselijkheid geleerd van een huisarts in opleiding: VEEL VITAMINE B dat helpt heel goed..
    zij is zelf moeder van 3 en heeft stage gelopen op gyne, haar heeft het goed geholpen!
  • zijn dus bij de gynaecoloog geweest en wat blijkt, zijn geen 10 weken maar 17 weken zwanger. dus sorry dames...bij ons is het brusje voor maart en niet voor eind april, begin mei pregnant.gif
  • WOW!! ik vond t bij mij al tof dat ik al 5 dagen verder was in totaal dan dat ik had verwacht... maar jij bent gewoon 8 weken verder dan gedacht... ook maf.. had je niets door die eerste weken??

in elk geval GEFELICITEERD!!! je bent al bijna op de helft!!
  • Ik leef ook nog bigsmile.gif

Deze week begonnen met mijn stage, en 't is super leuk, maar ook super druk!
    Ik vergeet soms zelfs dat ik zwanger ben bigsmile.gif

Peggietje,
    wauw, leuk dat je al zo ver bent!
    Had je zo'n onregelmatige cyclus dan?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld