uitgerekend april/mei 2012?? wie nog meer??

• Ooohhh, wat een leuk kado van de buurvrouw !!

Ik heb eigenlijk nog niks voor ons brusje gekocht, ik ga eerst het geslacht afwachten en dan volop kopen bigsmile.gif
  • Ohh das wel een attente buur.. Wel super natuurlijk.. Ja idd tgaat de goeie kant op. Vandaag alles binnen gehouden zelfs terug zin in eten.. Hopelijk blijft et zo vooruit gaan natuurlijk.. En L der is nog tijd genoeg voor e voor iets te kopen voor brusje.. smile.gif
  • Jaja ik weet het wel, maar 't is toch leuk om zo die eerste kleertjes al te hebben hè <3
  • hier ook nog niets gekocht..
    maar gewoon omdat ik nu echt nog niet weet wat ik wil kopen en omdat ik het eng vind voor t tweede trimester al spulletjes te halen..
    dus over een week of 3 als ik dan weet wat ik wil hebben (waarschijnlijk wordt t de wieg) ga ik helemaal los in de winkels haha

eerst maar volgende week een mooie echo afwachten... ik begin nu al wel weer een beetje zenuwen te krijgen..
    Maar mijn buikje die groeit mooi verder en verder... als ik nu anderen tegen kom is t echt niet mogelijk om t te verstoppen (tenzij t nu ineens gaat vriezen, dan komt t wel n orde,.. maar ik zie da niet gebeuren

Wel mooi geshopt hoor L!! al die aanbiedingen!! en mamalicious is zoooo leuk!!

en Nele wat fijn dat eten weer een beetje wil!
    Gisteren was ik echt heeel misselijk.. zo jammer want mijn mannetje had heel lekker mijn favoriete maal bereid, maar dat ik uit mijn werk kwam wilde ik niet eten, en alleen maar slapen.. ik vond t zelfs vreslijk stinken in huis.. hij was zo sip dat ik m zei dat ik misselijk was.. want dat eten lust hij zelf eigenlijk niet.. dus ik he b met veel moeite toch maar een paar hapjes naar binnen gewerkt voor m...
  • Men mama kwam gisteren met een trainingkje af een blauw natuurlijk mn vriend is supporter van brugge e. Ik wil ook nog niks kopen.. Beetje afwachten nog ik krijg regelmatig van die steken in mn onderbuik maar weet niet of dat dat normaal is. Die zijn echt pijnlijk gelukkig duren die maar enkele seconden.. Maar da zal binnen plaatsmaken zijn veronderstel ik.. Willen jullie weten wat he word? Ik tot hier toe niet.. Mn vriend wel.. Dus hoop stiekem dat het nooit goed gaat liggen.. smile.gif al hoewel het makkelijk is voor inkopen te doen..
  • goodmorning ladies,

Ik wil zelf ook nog niks kopen voor de kleine uk, maar vond het wel een superkado van de buren bigsmile.gif

Volgende week de echo en ik ben benieuwd hoe we er voor staan..zoooo spannend allemaal, kan haast niet meer wachten.

Pff, nou die steken in buik heb ik ook, ik had eergisteren al last van een harde buik...echt niet fijn...moet het toch echt wat rustiger aan gaan doen. En ik vrees dat ik weer bekkeninstabiliteit ga krijgen...voel het nu al allemaal wringen... sad.gif

Ach ja, we krijgen er wel iets moois voor terug <3

Hier heeft mama eens gependeld om het geslacht te raden...en als ik de andere bakerpraatjes mag geloven...dan krijgen we een meisje.
    Ze komen allemaal op hetzelfde uit...ben benieuwd... content.gif

Zolang het maar gezond is zijn wij gelukkig wave.gif
  • Oke bij een eerste heb je meer vragen denk ik.. En ik ben zo al onzelfzeker.. Mn schoonma heeft 2 miskramen gehad heb er wel beetje schrik voor.. Maarja je bent altijd pas echt zeker als je het in je handen hebt e.. Kaaiyomar heb je een voorkeur? Of je partner of u andere kindjes..
  • Ik wil het enerzijds wel weten.. ben te nieuwsgierig.. anderzijds ook niet... We wisten t bij Yelina ook niet en dat was eigenlijk ook wel heel erg leuk.

Mijn mannetje wil het echt niet weten, die vind dat echt bij de bevalling horen, dat je t dan pas weet.

we zien t wel..

Vorige keer had ik een sterk gevoel voor een meisje en dat is uitgekomen,...
    nu weet ik het nog niet, als ik op mijn gevoel op dit moment af ga wordt t weer een dametje..

en die steken, ja die heb ik ook geregeld.. evenals krampen (waarschijnlijk mijn darmen die t niet eens zijn met de verminderde ruimte wink.gif
    ook zo nu en dan flinke pijn in de onderrug. maar dat is af en toe..
    Gelukkig voel ik mij vandaag 100% beter dan gisteren

alleen wat zenuwen voor de echo van 6 oktober. content.gif
  • Kheb vandaag terug slechte dag sad.gif terug niks binnen houden.. En gisteren veel kunnen eten mss te veel.. Twas nog maar den helft van mn normaal eten maja blijkbaar teveel.. Wel grappig hoe onze hond mij komt steunen.. smile.gif doe wel deugd, mn vriend komt pas om 3.20 thuis ben wel beetje bang om flauw te vallen.. dus zal blij zijn da hij thuis is..
  • Ja Claire dat had ik nu ook, ik wil het weten en weer niet, maar mijn man wil het supergraag weten en ik ben dan toch te nieuwsgierig, maar ik denk dat we het voor de rest een verrassing houden. bigsmile.gif

Nee hoor Nele, ik heb geen voorkeur, heb al een jongen en een meisje..maakt me niks uit, ben al blij dat we nog een wondertje verwachten, we hopen alleen dat het gezond is.

De broer en zus willen allebei dolgraag een zusje.

hahaha, want de broer wil de kleine prins blijven! <3

Jammer om te horen dat je zo beroerd voelt Nele, veel rusten en niet te snel recht staan! We duimen dat het snel beter gaat met je candle.gif
  • Nee durf ni eens recht staan heb water en cracotten bij mij staan dus moet ni echt uit de zetel.. En zijn de kindjes dan geen namen aant kiezen? Vin da 1 van de moeilijkste dingen e die naam..
  • wij hebben onze top 3 voor beide geslachten al wel zo'n beetje.

we vonden Yelina erg leuk, maar hadden nog een tal van namen die we echt te gek vonden en die nemen we voor alsnog mee voor deze uk:
    meisjes:

Sydney
    Jayda
    Chiara

jongens

Julan
    Noah
    Milan

Hopelijk komen jullie er ook goed uit. Wij zullen waarschijnlijk wel een van deze namen kiezen.
    Al hoop ik echt dat alles goed is daarbinnen... ik zou willen dat ik de kleine uk kon voelen of t hartje kon horen of iets...
  • Mn vriend hoort graag chelsea voor een meisje ik liever caitlin en onze jongen word waarschijnlijk julian.. Maar ja eens het geboren is hak je pas de knoop door denk ik..
  • Ja die namen, dat is nog een gepuzzel...

We maken beiden een lijstje met namen die we leuk vinden en schrappen dan degene die we echt niet mooi vinden en proberen zo uit te komen op een leuke naam.
    Voor de jongen hebben we onze keuze al, voor een meisje nog niet...maar we hebben nog tijd.

Bij mijn vorige twee (die zijn van mijn ex) was het anders, daar had de papa bij onze oudste zijn zinnen gezet op Aisha (van het liedje) en ik op Indira, dus nu heeft ze allebei, ze heeft nu Aisha Indira, waarbij we de volgorde ook hebben laten bepalen door de afkorting A.I. tegen I.A.
    Bij mijn zoontje had de papa geen interesse en heb ik alles alleen gekozen. Ik mocht alles zowat alleen doen...zo ook de naam kiezen..voordeel was wel dat we daar snel uit waren wink.gif

Pfff, zijn jullie nu ook zo draaierig?
    Als ik tien stappen zet heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen en verder ben ik zooooo ongelooflijk moe...pfff, het is gewoon niet leuk meer...maar die duizeligheid neemt alleen maar toe.
    Was net een stukje gaan wandelen met Yoran...naar het kleine speeltuintje maar moest ons bezoekje, tot zijn ergernis, snel afbreken. Dacht even dat ik zou flauwvallen.
    En nu nog eigenlijk. Het is dat ik al zit upset.gif
  • Ja idd maja bij mij zal het zijn van niet te kunnen eten.. Khoop da jij wel kan eten.. Maar tzijn wel mooie namen da je hebt gekozen.. En ik vind het ook wel leuk met 2namen..
  • Wij willen graag terug een zoontje, dus we zullen moeten afwachten wat de natuur ons geeft bigsmile.gif

Onze jongensnaam staat al vast, en voor een meisje hebben we 3 namen, dus dat worden nog zware beslissingen !
  • 2 van het zelfde geslacht is wel leuk en makkelijk denk ik.. Ach mij maakt et ni veel uit alst maar gezond is ..
  • Ja tuurlijk, een dochter is even welkom, maar als we dan toch zouden kunnen kiezen wink.gif
  • een meisje lijkt me super een zus voor Yelina..
    maar een jongen ook, het heeft ook beide wel wat..

en de namen... na de 20 weken echo is dat voor onze zorg! nu nog even niet.. wij vinden namen niet zo heel moeilijk, bij Yelina waren we er ook zo uit

onze achternaam begint met een S dus we kunnen een paar namen slecht gebruiken ivm de initialen..
    zo alle namen beginnend met een S is een heel slecht idee.. SS (WO II slechte keuze dus)

verder... de duizeligheid heb ik ook.. en met warm weer erger.. zorg dat je voldoende drinkt en ook zouten binnen krijgt daarmee verminderen vaak de klachten (lage bloeddruk).

hier moe heeeel moe en net een eind gefietst.. nu last van onderbuik..
    en ik ben heel nerveus voor donderdag: echo!
  • ook bij ons wordt er een brusje verwacht eind april. volgens eigen berekening op 30/4/2012 maar vrijdag weten we meer als we de eerste keer naar de echo zijn geweest. wel spannend allemaal.
    of het een jongen of meisje is maakt niet veel uit. we hebben al een zoontje en een dochtertje dus spulletjes voor beide zijn aanwezig.
    alleen die namen he: bij ons beginnen alle namen met een j en de inspiratie begint toch op te geraken hoor. dus...suggesties? altijd welkom!
    onze kindjes heten jens(stiefzoon), jirka en jarno
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld