uitgerekend april/mei 2012?? wie nog meer??

• ach, zolang je er van geniet zal het zeker helpen bigsmile.gif

Poeh, ben moe...ben al van kwart na 2 uit bed...werd wakker met een volle blaas en pijn in de rug, maar toen ik boven kwam werd het alleen maar erger...pfff...
    Maagkramp, gedurende een tweetal uur...gelijk wakker voor de rest van de nacht.
    Kan nu wel omver vallen van vermoeidheid maar moet werken.
    drunk.gif

Nog iemand last van maagkramp? Enig idee wat ik kan doen om het te verlichten want ik vrees dat het niet de laatste keer was sad.gif
  • Vandaag hele slechte dag.. Al 2u bezig voor 1beschuitje te eten. Vanmorgen voor de 1ste keer moete overgeven sad.gif en emotioneel.. Pfff heb echt nen down-dag
  • dames toch...
    wat jammer dat u zich niet lekker voelt!!

maagkrampen... mmm nee nooit last van gehad dus weet niet wat te doen..
    en 2 uur voor een beschuitje..
    tegen de misselijkheid hielp bij mij de eerste keer om een cracker of liga te eten in bed, voordat ik opstond.. en dan over de dag kleine beetjes eten zodat de maag niet helemaal leeg wordt.. dan was de misselijkheid veeeeeeeeel minder

verder geen tips op dit moment
  • Kaaiyomar,
    ik heb ook vreselijke last van maagkrampen, in combinatie met het zuur...
    Ik mag van de gynaecoloog primperan pakken.
    Gewoon vrij te verkrijgen in de apotheek thumbup.gif
    3x/dag voor elke maaltijd een pilletje.

Hier ben ik ziek vandaag.
    En dat net op men verjaardag sad.gif
    Griep denk ik...
    Ben thuis gekomen met 39.2° koorts.
    Naar de dokter gegaan en toen was de koorts al gestegen tot 39.6°.
    Hij heeft dan bloed getrokken, en om 7u mag ik bellen voor de uitslag, ik ben benieuwd !
    Hij ging mijn hcg gelijk ook nog eens controleren, dus da 's mooi meegenomen hè content.gif
  • Wij verwachten ons kindje ook halverwege mei party.gif
  • L bedankt voor de tip, ga dat morgen maar eens halen denk ik.

Ik zie ook dat we voor dezelfde dag zijn uitgerekend thumbup.gif

Heb je ondertussen al wat gehoord van je HA? hoe gaat het nu?
  • vandaag iets minder goed nieuws gehad we konden juist aan het idee wennen dat we twee kindjes in plaats van eentje verwachten. maar kreeg vandaag te horen dat het kleinste het waarschijnlijk gaat opgeven was maar twee mm gegroeid sinds vorige week cry.gif
  • Daisy, dat is niet zo mooi nieuws zeg!! wat vervelend!!

L wat vervelend dat je ziek bent!! en dat op je B-day... in elk geval wel gefeliciteerd!
    hoop dat je snel op knapt

@ kaayomar, ik hoop dat de primperan je zal helpen!! dat je je wat beter zult voelen

hier begint mijn lijf t ook te snappen.... mijn borsten gaan langzaam aan meer gevoelig worden..
    Vooral tepels worden groter en gevoeliger.

Lindsey, gefeliciteerd! welkom bij de groep

groetjes
  • Gisteren dus naar de huisarts gebeld, en er broeden geen infecties in mijn lichaam, dus dat is positief nieuws thumbup.gif
    Wel is het hem opgevallen wat een ontzettend ijzertekort ik heb, niet moeilijk dat ik zo vatbaar ben voor ziektes !
    De normale waarden liggen tussen 37 en 145µg/dl , en mijn waarde is slecht 3µg/dl...

Ik neem al ijzertabletten, van het begin van mijn zwangerschap, maar blijkbaar doen deze niks af, en de huisarts heeft dus besloten dat ik morgennamiddag aan het ijzerinfuus moet...
    Het is compleet schadeloos voor mezelf en de foetus, dus ik hoop dat ik me daarna een stuk beter ga voelen !! thumbup.gif

Lindsay,
    welkom hier !!

Claire,
    hier heb ik énorm veel last van pijnlijke borsten, amai! Ik kan zelfs niet op mijn buik slapen daardoor...

Kaaiyomar,
    ik hoop dat de primperan zijn werk bij jou ook doet !

Daisy,
    vreselijk, ik hoop dat het alleszinds toch nog anders gaat uitdraaien!

wave.gif
  • Pfff we gaan beginnen aan de 2de dag slecht zijn.. Amai nog erger dan gisteren.. Dokter had me gisteren thuis geschreven maar zal vandaag nog ies moeten gaan vrees ik.. Ik voel mij echt ellendig ben ik alleen of hebben er da nog? Mn baas vroeg al wnr ik terug kwam maar ik weet toch niet wnr ik beter ga zijn.. Gisteren is het pas overgegaan om 15u..
  • Goedemorgen dames,

we hebben in ieder geval een rustige nacht achter de rug...en ik weet nu ook dat ik tomaten moet mijden...had ze gisterenmiddag ook gegeten en weer maagkramp...dus tomaten zijn geschrapt!

@Daisy: ik hoop voor je dat het nog goedkomt! Alvast veel sterkte gewenst!

L fijn te horen dat je geen ontsteking hebt en hopelijk voel je je nu snel wat beter

Nele...is inderdaad moeilijk in te schatten wanneer je je beter gaan voelen, het is zo verschillend van persoon tot persoon

Pfff, nog een week wachten en dan mag ik EINDELIJK op controle...ben zoooo benieuwd, mijn buik wil ook al flink groeien...

Claire, die gevoelige borsten heb ik al geruime tijd, en grotere tepels...en de borsten zelf zijn ook al aardig gegroeid...maakt het alleen moeilijk om bh's in mijn maat te vinden...heb een G en ga nu al naar de H...pfff nervous.gif
  • Slecht nieuws gekregen vanmorgen.. Nog enkele kilos afvallen en mag aant infuus gaan liggen.. Ben al bijna 3kilo af.. En hou echt niks binnen... Heb echt schrik mag ni eens gaan werken.. Moet rusten en aan sterken.. Ik ben nooit een dikke geweest 1.82 en nu 61,6kg.. Pff gisteren wast nog 62,7kg.. Iemand nog gehad? Komt er betering na enkele weken??
  • Nele,
    kan je niks nemen tegen de misselijkheid?
    Zo'n infuus is echt niet alles hoor !
    Postafene mag je zonder problemen nemen en dat helpt wel ! thumbup.gif
  • Dokter zei enkel gaviscon nemen.. Ma das tegen tzuur e en voor de rest mocht ikniks nemen.. Echt beu..
  • Postafene mag je echt nemen, vreemd van je gyn dat hij daar niks van zegt.
    Gaviscon is inderdaad niet voor misselijkheid.
    Postafene is trouwens vrij te verkrijgen, dus ik zou het zeker gaan halen! thumbup.gif
    Je mag max. 50mg/dag nemen.Aangepast door L op 28/09/2011 19:06
  • ik heb echt heel weinig last van alles... ik hoop dus maar dat alles goed gaat
    ik ben nog steeds heeel erg moe en in de loop van de dag wat minder trek in eten..
    en tepels gevoelig en groter maar verder geen symptomen.. behalve al een hele grote buik..
    Op mijn werk weet iedereen t nu ook, omdat ik t gewoon niet meer kan verbergen..
    ik draaf ook al echt mijn positiebroeken, omdat eigen kleding niet meer past.. morgen maar eens even een foto maken..

groetjes
  • Heb gisteren eens naar de foto's gekeken van de bolle buikjes, zoveel verschil bij sommige op 12weken zie je nog niks en bij andere kunnen ze het niet meer wegsteken. Ben eens benieuwd bij mij.. Khoop dat et ni te snel gaat zijn aangezien ik het pas tegen iedereen na de volgende controle wil zeggen.. En dat is 24/10 dan zijn we 11w5d. En er is vordering kheb eergisteren 1beschuit binnen gehouden en gisteren 2soepjes. Woehoe vandaag op naar meer.
  • Hoi dames !

Hier een productief dagje achter de rug !

Mijn schoonvader is hier al 3 dagen het huis aan't schilderen, omdat we de muren wit moeten achterlaten als we verhuizen. (En we hadden ene gans zwarte muur, dus ge kunt u al voorstellen wat een werk wink.gif )
    Vandaag de laatste laag verf gelegd, en 't is klaar !
    De living en keuken was natuurlijk een stort dus die heb ik grondig gepoetst.

En daarna gaan winkelen!
    En amai seg, ik heb nogal koopjes gedaan bigsmile.gif

- 2 Truien en 2 t-shirts van Jack & Jones voor mijne vriend. (Normaal 106, nu 53!)
    - een kleedje en een bloesje voor mij van de L&L. (Normaal 63, maar ik had ne bon van 45, dus maar 18 moeten betalen!)
    - 5 stuks zwangerschapskledij (tweedehands) waaronder een kleedje van mamalicious voor 30.
    - de boerderij van fisher price (tweedehands) voor 10.

Als dat geen koopjes zijn bigsmile.gif

En over die buikjes wegsteken,
    hier is het moeilijk, maar ik wil het toch nog 4 weken proberen.
    Maandag begin ik met mijn stage, en daar weten ze nog van niks.
    En dat wil ik ook graag zo houden...
    Na die 4 weken zal ik mijn buikje niet meer verstoppen bigsmile.gif
  • @L ja idd je hebt zeer goeie koopjes gedaan wel leuk natuurlijk als je denkt da je voor het zelfde geld anders veel minder kon kopen smile.gif
  • hoi dames,

nou L je hebt inderdaad leuke koopjes gedaan! thumbup.gif

Nele, je gaat de goede kant uit, laten we hopen dat het zo beter blijft gaan content.gif

Wij hebben mijn ouders twee daagjes op bezoek gehad...gisteren zijn ze overgekomen en blijven slapen, nu zijn ze weer naar huis...jammer disappointed.gif

Was leuk om ze nog even te zien, nog eens lekker verwend te worden.
    Mama heeft mijn strijk gedaan...hoe lief blush.gif
    En ik mocht nog eventjes uitrusten...ben zo vreselijk moe...val bijna om.

En wat de buikjes betreft, ik kan het toch echt niet meer verbergen hoor, die van mij is prompt aanwezig.

Ooooh, en we hebben zoiets leuks gekregen van de buren...
    onze allereerste slaapzak...supermooi...sneeuwwit...baby overal op geborduurd...prachtig...blijkt de buurvrouw het zelf gemaakt te hebben. Je zou denken dat het uit een boetiekje kwam... <3

Supermooi en superleuk kado bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld