uitgerekend april/mei 2012?? wie nog meer??

• Hier ben ik vorige week een aantal dagen goed misselijk geweest, maar de laatste paar dagen valt het precies goed mee, ik voel mij beter, maar wel heel heel heel moe! Ik kan op een dag 2à3 dutjes doen tongue.gif . Nu ja, vandaag ben ik thuis, dus ik neem ook de rust die mijn lichaam nodig heeft.
    Vanaf morgen tot donderdag voor drie dagen op kamp met onze bewoners op't werk, kijk er langs één kant naar uit want is meestal heel tof en de tijd zal wel voorbij vliegen (3 dagen dichter bij de eerste echo in no time bigsmile.gif ), maar ik hoop dat ik het ga aankunnen, want ik vrees dat ik daar geen middagdutje zal kunnen doen tongue.gif . Ach ja, we zullen het wel overleven en daarna ben ik dan drie dagen thuis om uit te rusten tongue.gif en volgende week maandag is het al echo-tijd content.gif
  • Hey,

hier ben ik terug met het verslag van de gynea...
    Alles verloopt perfect zoals het moet, er is al een mooie dooierzak te zien met een heel klein wit puntje smile.gif Deze echo hangt voorlopig aan de koelkast.
    Zoals gedacht 5 weken ver en uitgerekend 30 april. Min of meer toch doordat ik met ivf zwanger geraakt ben.

So far so good!

Op naar de volgende echo binnen 2 weken.

Groetjes en veel succes aan diegene die ook voor een echo moeten.

Anne-Sofie
  • dag dames!! wat fijn dat het zo lekker gaat met de meesten.
    Ik voel me ook wel aardig.. vreselijk moe maar dat hoort erbij bij mij wisselen de dagen van honger en misselijkheid elkaar flink af!
    en de pijn in mijn buik.. bij mijn lies is er telkens op de zelfde dag.. bij zoveel weken en 5 dagen.. gisteren dus...
    heel vreemd.. maar dat was ook bij de 3 weken en ook bij de 4 weken...

ik zal een poos niet mee schrijven want internet gaat er een paar dagen uit... kom z.s.m. weer kijken hoe t met iedereen gaat!
    ik mag 15 sept pas naar de verloskundige en zal daarna pas de eerste echo afspraak.. vreselijk spannend!!

en Anne sofie!! gefeliciteerd!!! geweldig!!
  • anne sofie: wat goed! genieten maar!

Claire: raar hé: ik had gisteren ook plots die pijn in mijn rechtereierstok... een paar uur onophoudelijk, en dan was het weer weg...
    jij moet nog even geduld hebben voor je eerste echo dan...

tot gauw!
  • Hey hey,
    Ik heb dinsdag een test gedaan en jaaaa wij verwachten een 2de spruit rond begin mei...
    Sam zal dan 3 jaar en 7 maanden zijn...
    Nooit gedacht dat het zo rap zou gaan...

Ik ben eigenlijk bang. Hoop dat alles goed gaat met de baby.
    Ik ben ook vrij emo,lage rugpijn en pijn in buik,zo precies dat je regels gaat krijgen...

Volgende week bloed laten trekken en 22 sept gynae.

x
  • Proficiat Lolita!! Welkom bij de groep!

Morgen controle bij de gyn. Wordt weer spannend!

Groetjes Kiki
  • proficiat Lolita, je mag je ook altijd aansluiten in het mei-clubje he, daar zitten we al met een aantal samen.

Hier ook morgen controle bij de gyn, ben zo zo zo benieuwd!!!
  • een dikke proficiat aan iedereen!!

eindelijk kan ik me ook aansluiten, en hopelijk blijft het deze keer duren,
    maar we blijven positief!!
  • vandaag eens op internet rond gesnuffeld en wat vond ik op internet dat je tegenwoordig al een test kan doen voor een geslachtsbepaling vanaf 6 weken zwangerschap. Het ziet uit als een gewone zwangerschapstest alleen wijst deze dan uit of het een jongen of meisje zal worden. pff iemand hier ervaring mee? Het zou in de vs al een tijdje bestaan. voor de nieuwgierig hier de site [url=http://www.jongetjeofmeisje.nl">http://www.jongetjeofmeisje.nl]http://www.jongetjeofmeisje.nl">http://www.jongetjeofmeisje.nl[/url]

groetjes margo
  • Ik mag doderdag gelukkig voor een echo. Ik maak me zorgen enorme zorgen... Al kan ik niet zeggen waarom... Ik zit nu nog op menorca. Maar de dag na aankomst gelijk een echo. Ik voel me helemaal niet zwanger en datmaakt hetzo vreemd en onwerkelijk.. Hopelijk is alles goed! Spreek jullie snel weer groetjes.
  • Ben ook ongeveer voor eind april, begin mei uitgerekent. Zo gelukkig maar ook o zo ongerust. Ik probeer positief te blijven maar kan nie wachten om op 19 sept naar de gynae. te gaan en te horen dat alles ok is met de kleine spruit. Zijn nu ongeveer al 6 jaar aant proberen en dit is de eerste keer dat ik zwanger ben. Na 8 insiminatie's gingen we normaal na een pauze van 2 maanden beginnen met ivf en heel onverwacht geraken we dan toch op natuurlijke wijze zwanger tijdens de pauze (gelukkig maar) thumbup.gif . Ga zeker af en toe een kijkje komen nemen hoe het bij jullie verloopt ! Allemaal veel succes wave.gif
  • Hallo iedereen, ik ben nieuw hier vind jullie reactie wel leuk.. Ik weet zelf van dinsdag dat we ook eindelijk zwanger zijn.. Morgen vroeg naar de gyne kheb er echt zenuwen voor.. Ik vind het wel heel jammer dat m'n vriend niet mee kan.. Tis zowiezo leuk als je het als koppel kan doen e.. Maar ja kon geen verlof krijgen.. Volgens bloedonderzoek zouden we nu 4a5weken zijn.. Morgen weten we meer zeker e..
  • hey iedereen !
    Ik heb vrijdag positief getest en dan meteen een bloedonderzoek bij de dokter gaan doen en waaruit blijkt dat ik 4a5 weken zwanger ben !!

Voor ons een complete verassing omdat het onverwacht is maar het is zeker en vast van harte welkom hug.gif

Ik ben zo benieuwd naar de zwangerschap en wat mij allemaal nog staat te wachten !!
  • Welkom nieuwkomers, proficiat!

Hier net terug uit t zomerse menorca.. Helaas wel met obstipatie.... Wat een ellende.
    Vanmiddag mijn eerste echo en vanavond naar de verloskundige.
    Spannend allemaal hoor! Die obstipatie is echt naadje!! Ik heb er flinke krampen van maar naar t toilet? Homaar....dat is een kleine week geleden. Straks op advies vd verloskundige lactulose kopen. Dat kun je veilig gebruiken.
    En druk aan de ontbijkoek en bruine boterhammen, langleven t nederlandse voedsel!! Haha!
    Hoe gaat het met jullie?
  • Dag dames surprised.gif)

Ik heb vorige donderdag positief getest. Had al redelijk snel door dat het zo ver was aangezien ik zeer misselijk was, alles vergat, alles veel sterker rook enzovoort...

Ik ben nog niet ver maar ben wel al heel zwaar ziek (komt erbij zeker?)
    Hebben jullie trouwens ook zo veel last van buikpijn? (zowel precies menstruatiepijn als steken?)

Vandaag ben ik ook naar het ziekenhuis gegaan. Mijn huisarts was in paniek toen ik zei dat ik heel de ochtend heb moeten overgeven en zoveel pijn had. In het ziekenhuis dan mijn echo gekregen en ja hoor, mooi vructhzakje haha. Ik ben spontaan beginnen wenen (heb ik wel veel vaker nu!)Heb een zwangerschapsboekje/agenda gekregen en de foto's van de echo. Binnen 6 weken mag ik terug voor controle.

Nu moet ik straks terug naar mijn huisarts voor een bloedonderzoek.
    Ik weet echter niet wat ze juist gaan testen....

Ik ben uitgerekend op 14/05/2011 en ben 5 weken en 4 dagen zwanger net zoals Debby smile.gif

Dit was zo een beetje de uitleg maar zit met nog een zeer vervelende situatie en misschien kan iemand mij raad geven...

Ik zit in een scheiding en ben zwanger van mijn nieuwe vriend. De scheiding kan pas binnen 3 maand van start gaan (officieel dan 6 maand apart en dan gaat dat sneller).
    Mijn nieuwe vriend en ik wonen nog niet samen en dit maakt de situatie heel moeilijk.
    Weet iemand iets over wat de wet voorzegt hierover? Kan mijn nieuwe vriend herkend worden als vader of draait mijn ex hiervoor op?

Pfff... ben zo in de war

Sorry voor dit verhaal maar zou graag eens meningen willen horen.
  • Bij wie is het eigenlijk al zichtbaar?
    Mijn broeken passen al niet meer en je ziet al dat mijn buik dikker is.

Ik denk dat dit eerder door constipatie is ofzo....
  • hallo saartje, Proficiat! maar wel een rottige situatie waarin je verkeerd zeg!!

Nu heb ik geen idee wat de wet (NL) er over zegt, maar wanneer je over 3 maanden in scheiding ligt ben je ruim 4 maanden zwanger en heeft je nieuwe vriend nog voldoende tijd om de kleine te erkennen.

volgens mij kan t trouwens ook tijdens een huwelijk, maar dan kun je t als buitenechtelijk kind beschouwen... geen idee hoe je dit zou moeten oppakken.

en wat betreft de broeken... dat had ik in het begin ook, maar dat was mn obstipatie nu beginnen ze echt strakkig te zitten..
    nog 3 uurtjes en dan zal ik ook wenen.. of van opluchting dat alles goed zit of van verdriet dat t over is... want ik heb vorige week op mijn vakantie bestemming zoooooo'n buikpijn zo laag dat ik er wakker van ben geworden en ik heb 1,5 uur deze buikpijn gehad.. de dokter daar dacht aan obstipatie en dat zou kunnen kloppen.. maar ik voel mij in t geheel niet zwanger... en dat maakt mij bezorgt!!

ik vind t spannend heel spannend.. duimen jullie met mij mee??
  • Ik woon in Belgie en weet ook niet echt wat de wet voorschrijft maar ik ga vandaag of morgen juridisch advies inwinnen surprised.gif)
    Ik heb normaal gezien de ruime tijd om alles op orde te brengen hoor maar toch heb ik liever zekerheid wink.gif

Ik duim zeer hard met jou mee voor straks!!!
    Ik heb ook zeer veel pijn in mijn onderbuik maar geen bloedverlies en alles zit goed vast.

Laat gerust weten hoor!

Groetjes!
  • succes met t uitzoeken!!

Hier een mooie echo gehad, mooi kloppend hartje gezien, en gehoord!! ben super opgelucht!
    De kleine heeft ook nog een goed vruchtzakje met voldoende voedingsstoffen alles zag er sterk en goed uit.. jeetje wat is onze uk al groot!!
    ik ben zelfs al 3 dagen verder en uitgerekend voor 23 april!! zomaar ineens bijna 8,5 week zwanger ipv net aan 8!! voelt goed!!

hoe is t met de rest hier?
  • Super Claire !
    Ben blij dat je van de onzekerheid af bent. thumbup.gif
    Ben ook enkele dagen verder dan ik verwacht had, heb daarjuist een telefoontje gedaan naar de huisdokter die gisteren bloed had geprikt en zou nu 8 weken zijn.
    Alle waarden in mijn bloed zijn heel goed dus ben al een stukje meer op mijn gemak.
    Ga blij zijn als ik maandag eindelijk het kleintje zie.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld