uitgerekend april/mei 2012?? wie nog meer??

• Hallo iedereen,

ben de eerste keer zwanger!! Gisteren naar de huisarts geweest, 'k zou nu in de 6de week zijn. Zou normaal voor de 15e april zijn!
    Heb een beetje alle mogelijke klachten: enorm moe, enorm duizelig, zeer pijnlijke borsten, pijn in de buik (zoals maandstonden), bloedend tandvlees, vaker plassen,... De duizeligheid komt en gaat, dus we proberen te genieten van de betere momenten en hopen dat het betert. wink.gif
  • Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer 4,5 week zwanger, maar ben ontzettend moe.
    Ik kan zo de hele dag slapen.
    Zijn we meerdere die hier last van hebben?
    Is hier wat aan te doen?
  • Halloooo iedereen !

Hier nog iemand die sinds gisteren weet dat ze zwanger is van een tweede wondertje smile.gif

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook énorm last van moeheid, maar nu eigenlijk niet!
    Integendeel zelfs, ik voel me precies alsof ik de hele wereld aankan bigsmile.gif

Straks naar de dokter om bloed te laten prikken !

wave.gif
  • Proficiat dames pregnant.gif !!!

probeer ondanks de kwaaltjes ook de mooie dingen te zien, er zijn er veel die ervoor zouden willen tekenen terug misselijk en moe te zijn!

Ik heb dat ook gehad bij m'n 1ste, maar 't is echt maar tijdelijk, na de 3de maand was de moeheid al veel beter.

Liefs,
    Nesie
  • ik had het inderdaad ook bij de eerste, maar daar had ik wel minder buikpijn bij..en ik was niet duizelig.. wel had ik toen ook veel hoofdpijn en was ik echt ENORM misselijk.. ik zat meer voor t toilet als op de bank...We zien wel..
    Ik ben wel nog steeds super bang dit kindje te verliezen.. maar ook dat had ik bij de eerste heeeel erg...
    dat ging pas over toen ik de uk voelde trappelen..
    Ik heb t nu weer.. bang voor BBZ en ook voor een MK... hopelijk is t allemaal natuurlijke angst en wordt deze niet de waarheid...
    nu heb ik lekker 3,5 week vakantie en op t einde van de vakantie de eerste controle met de verloskundige.
    Hopelijk dan ook snel de eerste echo want ik wil dolgraag maar dan ook echt DOLgraag weten of alles goed is daarbinnen..
    Wel heb ik nogmaals getest omdat ik t nogmaals wilde zien.. en de streep is nu zo ongeveer donkerpaars!!
    haha dus de hormonen doen nog wat ze moeten doen!1
  • Hey Lievie,

is heel normaal dat je moe bent. Er groeit immers een klein wezentje in je dat al je energie opslorpt om te kunnen groeien. De enige remedie tegen die vermoeidheid is te rusten wanneer je kan. Als je kan een middagdutje inlassen, op tijd je bed in. Weet dat dit niet altijd even simpel is. Misschien 1 troost, na 12 à 13 weken verdwijnt dit en heb je terug energie voor 2.

Groetjes Kiki
  • Wel, hier heb ik dat dus nu, energie voor twee !
    En dat had ik bij Noah absoluut niet !
    Ik hoop dat dat niet overgaat, want binnen een weekje moet ik terug op school zijn, na 2 maanden vakantie te hebben gehad content.gif
  • Ik was bij Yelina ook kapot... maar heb dat toen 37 weken lang gehad.. en na de geboorte had ik ijzer te kort en was ik weer moe.. upset.gif
    nu ben ik weer doodop... gelukkig heb ik nu 3 weken vakantie dus kan ik slapen zodra de kleine meid ook op bed ligt...

hoe gaat het met jullie allemaal??

ik vind het heel leuk dat we met zoveel zijn..
    Zullen we eens een lijstje maken met de uitgerekende data

Claire 25 april 2012 2e kindje
  • Leuk idee !

Claire: 25 april 2012 - 2e kindje
    L: 25 april 2012 - 2e kindje
  • hoop dat ik me hier snel mag toevoegen thumbup.gif
    heb een test gedaan en deze was licht positief het streepje was alleen dunner dan normaal maar wel gekleurd dus nu maar candle.gif
  • hoikes,
    eerst een dikke proficiat aan de pregnant.gif
    ik heb eens een vraagje zou nu een paar dagen overtijd zijn en heb een testje gedaan (kruidvat met +)nu kwam daar een heel dun lijntje dus je ziet wel een + maar verticale lijn is echt wel dun maar zichtbaar.
    iemand hier ervaring mee?
    groetjes en alvast bedankt wave.gif
  • Caroline en Natacha,
    volgens mij is jullie zwangerschap nog héél pril, en misschien dus maar héél weinig HCG hormoon in de urine?
    Morgen misschien nog eens testen, dan zou het hcg moeten gestegen zijn en de streep dus donker worden !
    Succes
    thumbup.gif
  • uitgerekend voor 15 april 2012

Hey iedereen,

Wij verwachten ons tweede kindje rond 15 april 2012. Ons eerste kindje is net 4 jaar en was vergeten hoe zalig ( maar soms ook hoe lastig) het is om zwanger te zijn. Veel misselijk en geen energie te over voor het moment. Maa
  • ik sluit me hier ook maar aan, net sinds gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben van het 5de...

En verder kan ik er nog niet veel over kwijt,want het moet nog doordringen, hahaha!

Claire: (denk ik), ik heb ook rechts die pijn in lies (eierstokken?)
  • @ bieke,

ja had ik ook heeel erg, nu is t over.. misselijkheid komt een beetje op nu... bah.
    nu voel ik wel af en toe wat banden trekken.. maar dat is alleen maar leuk.. goed teken zullen we maar denken

Groetjes
  • Hey dames,

Proficiat aan alle nieuwe pregnant.gif !!

Hier ook enorm moe, met moment heel licht gevoel in mijn hoofd. Maar blijkbaar heb ik voor de moment ook last van lage bloeddrukken. Het ergste van al vind ik mijn darmen, die liggen helemaal in de knoop.
    Maar we zullen maar denken dat het voor het goede doel is zeker.

Groetjes Kiki
  • Morgen de eerste echo, het wordt spannend nu.
    Hopelijk een beetje meer zekerheid want heel erg veel voel ik toch niet hoor. Ook de symptomen zijn een beetje verminderd, hopelijk betekent dit niets negatiefs.

grts Anne-Sofie
  • veel succes vandaag met je echo, ik duim voor iedereen op positief nieuws! Ik mag volgende vrijdag naar de gyn, nog even geduld dus...
  • @ Anne-Sophie: veel succes vandaag met je echo!!

groetjes Kiki
  • Kiki, heb nu ook veel last van mijn darmen (en misselijk), ik heb het 4 keer niet gehad, dus ik twijfel een beetje of het wel door de zwangerschap is, ofdat ik gewoon ziek ben (wat al 15 jaar geleden zou zijn dat ik zoiets nog had.)
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld