Samen aftellen?

• ja, de tijd vliegt idd!
    ondertussen zijn we aan het overschakelen op flesjes. hij was voldaan als hij lang genoeg had gegeten en vaak genoeg (om de 2u), maar met nog drie andere kids kan ik het me niet permitteren om van 18 tot 19 rustig in de zetel te zitten om hem te voeden é. flesjes gaan vlot binnen enhet manneke is nu nog vele rustiger smile.gif
    Vanmorgen ook voorhet eerst de kids keurig en op tijd op school gekregen, hoera!

Eigenlijk is het echt wel leuk smile.gif
    groetjes
    sarah
  • Hey sarah

Ik was je verhaal aan het lezen en zag dat je zoontje De Schutter heet met zijn achternaam, het toeval wilt nu dat mijn kindjes ook De Schutter heten met hun achternaam smile.gif

groetjes
    wendy
  • Zitten er nog april-mama's hier op het forum? Misschien is het leuk om samen weer over onze kindjes te kletsen, die intussen toch bijna een half jaar oud zijn.
  • piep!

Hoi Sterre, toevallig vandaag terug op dit forum gekomen, alles nog eens gelezen, wauw zég ...
    Die momenten toen, ik voel de spanning en vreugde zo weer content.gif

Ik kwam hier niet veel meer, maar begin jullie toch wel wat te missen hoor! We hadden op FB ook een klein groepje en daar lees ik meeste, maar op het werk kan ik niet op FB maar wel op dit Forum.
    Dus ga ik nu hier af en toe eens terug meer komen piepen eh.

Met Fien alles goed, ik ben dus van oktober terug aan het werken, in het begin was het terug wat zoeken naar ons ritme, maar nu ... het verloopt gewoon PERFECT. Soms kan ik het niet geloeven, maar het gaat echt wel goed. De jongens zijn zo braaf en lief voor hun zus, en Fien, daar kom je mee thuis na een werkendag en die weet, nu moet mama even bezig zijn met de broers hun huiswerk, ze moet eten maken, ... dus ik zal maar flink spelen in mijn park <3

En als ze haar dan even laat horen, dan gaan de broers haar entertainen, echt ... ik wil hier ronduit alleen maar over ons schrijven, maar ... hoe gaat het met jullie??

Tot snel dames?

x wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld