Samen aftellen?

• Hoi dames, hier ook nog volop aan het aftellen. Toch een beetje blij dat ik niet de enige ben die op hete kolen zit precies. Gisteren voor het eerst richting materniteit vertrokken, de weeën waren er voor het eerst om middernacht en al vier uur heel regelmatig. Maar eens in de arbeidskamer: alles weer stil. Vanmorgen dus terug naar huis gekomen en een hele dag harde buiken en lage rugpijn gehad. Heb alleen maar in de zetel gelegen. Nu in bed met de laptop en het begint weer: veel voorweeën en harde buiken. Kan het nu echt nog twee weken duren? Nee toch, hé?

Eigenlijk zou ik ervan moeten genieten, gezien het wellicht mijn laatste zwangerschap is, maar ik ben het echt wel beu nu. Maar zo is even zeuren, dat lucht op. wink.gif

Aan iedereen die ook aftelt: dat het snel en pijnloos mag zijn! Succes!
  • Hey Great, kom af en toe hier maar es zagen en klagen, doen wij allemaal ... Langs de ene kant zijn we het zo beu en verlangen we zo naar ons beebje, en langs de andere kant moeten we ook genieten eh.
    hier ook de laatste zwangerschap ...

wave.gif
  • Hallo allemaal

Graag kom ik er ook nog even bij wave.gif

Heb vrijdag m'n laatste werkdagje achter de rug, nu paasvakantie en dan heerlijk tot in september thuis (het leuke aan het onderwijs wink.gif )

Hier nog een kleine 3 weekjes te gaan. Allez, je weet nooit natuurlijk, want de 2 grote broers houden me natuurlijk flink bezig! Ben nog niet echt aan het aftellen, want voel me nog heel goed en waarschijnlijk is het mijn 1ste en laatste zwangerschap (vriendin is 2 keer zwanger geweest van de jongens), dus ik probeer er nog superhard van te genieten!!

Heel veel succes met de laatste loodjes iedereen, en natuurlijk een prachtige gezonde baby gewenst!

Tot gauw! hug.gif
  • hey iedereen

gek, maar eigenlijk tel ik helemaal nog niet af. er moet gewoon thuis nog veel te veel gebeuren, dus onze kerel mag nog niet komen smile.gif Hoewel ik het fysiek zwaar vind hoor, tel ik dus eigenlijk precies helemaal nog niet af. we beseffen nog niet goed deze keer dat er binnen max. 3wkn zo'n klein ventje ligt hier.

kellemieke en great, voor jullie komt het al heel dicht. blijkbaar toch al voortekenenen daar...

julie, welkom!

ik moet morgen ook opnieuw op controle, en nadien aan de monitor. Dan weer 2wkn wachten want dan is de gyn op verlof
    groetjes
    sarah
  • Sarah, voel me net zo... Ik besef precies niet dat het voor alle momenten kan zijn. Totaal anders als bij grote broer!
  • hey iedereen

hier ziet het er voorlopig alvast naaruit dat meneertje nog wel een tijdje blijft waar hij zit. Vanmorgen op controle zat hij nog hoog en alles nog dicht, wel al half verstreken BMhals, maar dta is blijkbaar normaal bij "meerbarende" vrouwen (zoals de gyn het zo mooi omschreef smile.gif).
    Kereltje blijkt wel aan de kleine kant, want onderaan de groeicurve. Doppleronderzoek wees echter uit dat hij nog perfect genoeg te eten krijgt, dus mag hij gerust nog blijven zitten en hoef ik volgende week (tijdens vakantie van de gyn) niet naar een andere gyn. Volgende afspraak op 17 april (verjaardag van mijn man).
    vanmorgen nog maar even wat gaan babyshoppen, om te vieren dat ons minimannetje het zo goed doet smile.gif

Ben benieuwd wie hier de volgende is die bevalt...
    groetjes
    sarah
  • Nog geen nieuws van Kellemieke vandaag? Ik gok dat zij de volgende is die zal bevallen, als dat al niet het geval was smile.gif

Sarah, jouw ventje vindt het daarbinnen wel héél fijn precies! Goed dat hij de tijd neemt om nog wat te groeien. smile.gif

Julie, welkom!

Hier is het één en al genieten <3 Basiel is een heerlijk ventje en een supergoede slaper. Vandaag moest het ventje weer werken, maar mijn moeder was hier om alles een beetje in goede banen te leiden. Morgen wordt mijn eerste dagje echt alleen met vier kindjes, spannend!
  • Hihi, ik hoop stiekem de volgende te mogen zijn, al gun ik het iedereen!! maar toch ... content.gif

Vandaag een rustig vm gehad en in de namiddag zijn we een beetje gaan rondrijden voor onze verbouwingen. Nadien dacht ik dat we richting ziekenhuis konden vertrekken, moesten ook de kids in Mechelen ophalen bij mijn ouders, en terug thuis ... alles ... stil ... thumbdown.gif
    Douche genomen en nu in de zetel, en nog steeds ... alles ... stil ...

Dus ja ... niets aan te doen zéker!
    Subiet m'n bedje in, morgen ook een druk dagske, in de vm kan ik nog wel wat rustig want oudste zoon mag gaan spelen bij een vriendje en de jongste gaat de papa een beetje helpen met de werken.
    En dan in de namiddag is er hier de Scheldeprijs, dus mag ik zéker niet bevallen ... bigsmile.gif

We geraken onze straat dan amper uit, zéker richting ziekenhuis. Want die route is deel van het parcour, dus moeten we rondrijden.
    En ik zou indien het lukt ook graag gaan kijken, en dan hopelijk dat Tom Boonen wint... dan zijn mijn jongens hier ten huize weer gelukkig bigsmile.gif

wave.gif
  • kellemieke, ik hoop het voor jou mee dat jij de volgende bent hoor! maar idd, best niet vandaag, of je moet wachten tot na de winst van Tom Boonen smile.gif
    Geniet van de koers en het uitzicht (van Tommeke smile.gif)

groetjes
    sarah
  • Ik was voor gisteren uitgerekend. Misschien een paaskindje?
  • en ja .. ikke ... ik loop nog altijd rond ...

goofy.gif
  • kellemieke, daar verschiet ik van eigenlijk. Had gedacht dat je nu wel al in palfijn zou liggen.
    succes aan de volgende in elk geval! bibber, jij misschien?
  • Ik loop ook nog altijd zwanger rond. 11 april moet ik binnen als het niet spontaan gebeurt. Ik hoop dat ik vroeger beval, dan weet ik zeker dat mijn kindje er ook klaar voor is. wink.gif
  • neen hoor Sarah
    Hier nog steeds niet, ik dacht ook dat ik al lang bevallen ging zijn, heb dikwijls op het punt gestaan om te vertrekken, maar altijd viel alles na een tijdje terug stil ... dus ja ...

Nu terug eh ... drukke dag gehad, veel rugpijn, maar het is te verdragen. Dus ik ga me nestelen in de zetel en sebiet in m'n bedje, en dan weet ik nu al... dat alles terug rustig wordt in het buikje content.gif

Ik laat het maar komen, we zullen wel zien.
    Ik hou mezelf voor ... nog max 13 dagen goofy.gif

Ik zeg 11 april, volgens de gyn is het voor 16 april, dus mocht ik in die week nog niet bevallen zijn, zal hij me voor vrijdag toch wel inleiden (hoop ik stiekem) dus ... dan zijn we 20 april goofy.gif

Hihi, grappig eh ... zo tellen, maar ja ... het komt dicher en dichter <3 , daarstraks nog een nieuw kleedje en t-shirt gekocht in de Hema, super eh <3

Zég en Bibber, hoe is het met jou?? Spannend, bij jou nog dichter dan bij mij, ben zo blij voor je! Doe dat goed eh meid!

En Sarah, met jou alles goed?

wave.gif
  • En, zijn er Paasbaby'tjes geboren vandaag? smile.gif
    Kellemieke en Bibber, lopen jullie nog steeds rond?
    easterbunny2.gif
  • Neen Sterre, hier toch niet ...
    en hopelijk vandaag ook nog niet, vanaf morgen ...
    morgen om 17u mag ik terug op controle gaan bij de gyn, en mijn gyn is vanaf morgen ook terug aan het werken.
    Dus houden we ons rustig, en vanaf morgenvroeg mag ze komen eh <3

wave.gif
  • 40 w + 6 d...wie nog meer??

Dag dames,

Ik wens iedereen een voorspoedige bevalling thumbup.gif

Morgen ben ik precies 41 w zwanger.
    Mijn eerste kindje en heel erg spannend.

Afgelopen vrijdag op het zkh geweest aan de ctg. Alles oké.
    Nu vrijdag, de 13e tongue.gif , weer aan de ctg.
    Als er dan geen actie is, dan zal ik maandag hoogstwaarschijnlijk ingeleid gaan worden. Nog 5 dagen, inclusief vandaag, te gaan!

Wie heeft dezelfde ervaring??

Wish me luck!!

Groetjes,
    medezwangere
  • Ik loop hier ook nog altijd rond. Ik dacht altijd dat ik voor de uitgerekende datum ging bevallen, maar nee hoor.
    Het is nu vandaag, morgen of overmorgen. Ik sta er wel soms bij stil en denk dan: help!!
  • het is hier stil...Wil dat wat zeggen, Kellemieke, Bibber,faatje?
  • Amai, inderdaad heel stilletjes, Sarah...

Hier nog niks, maar ik denk precies ook dat we wel wat nieuws van de anderen mogen verwachten wink.gif

Succes allemaal!

hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld