Geboren

• Anneke sadhug.gif . Veel sterkte meid!
  • Anneke heel veel sterkte toegewenst.
    Dikke knuffel
  • Anneke, heel veel sterkte. Verschrikkelijk wat jullie moeten meemaken. sadhug.gif
  • Sterkte Anneke sadhug.gif
  • Anneke,

Ik wil je heel graag bij deze heel veel sterkte wensen de komende tijd! Wat ontzettend verdrietig wat jullie nu mee moeten maken, ik snap een beetje wat je doormaakt, wij maakten begin van dit jaar hetzelfde mee.
    Ik ben blij om te lezen dat je jullie zoontje nog wel gezien hebben, want het is een mooi en prachtig wonder hoe klein dan ook! Alles dr op en dr aan he?! En dan zo verdrietig, waarom heeft het niet zo mogen zijn...
    Ik hoop dat je veel mensen om je heen hebt die je kunnen helpen en steunen de komende tijd. Ook eventuele beslissingen die nog volgen... volg je eigen hart!!
    Sterkte!
    liefs maria
  • Geboren:
    Nelle* 13/11/2011- dochtertje van Petra
    Vlindertje* 25/11/2011 - zoontje van Anneke
    Arne (1540 gr) & Aure (1300gr)13/02/2012 - zoontje en dochtertje van Sterretje.
  • Gefeliciteerd lieve S, hopelijk zijn jullie snel wat op krachten! Veel moed de komende tijd x
  • Welkom Arne en Aure!! Proficiat Sterretje!
    En dat we jullie hier snel mogen terug zien ...

wave.gif
  • Proficiat sterretje!!!!!
  • Hoi,
    Aure woog maar 1k100 bij geboorte kan iemand dat voor me aanpassen??

Hopelijk wordt het lijstje na half maart wat langer
    wave.gif
  • Geboren:
    Arne (1540 gr) & Aure (1100gr)13/02/2012 - zoontje en dochtertje van Sterretje.
  • Nogmaals proficiat Sterretje !
    Hopelijk doen je schatjes het iedere dag beter en beter !
    hug.gif
  • Sterretje, proficiat met je kindjes! Hopelijk doen ze het elke dag een beetje beter en mogen ze snel mee naar huis!
  • na een paar maanden hier niet geweest te zijn, toch weer op het forum beland.
    En toch jullie een update geven van hoe het nu met ons gaat. De laatste maanden waren enorm zwaar, we zijn nu ook te weten gekomen dat Nelle* waarschijnlijk niet levensvatbaar was geweest, maar dat was niet de reden van haar vroeggeboorte. Ze is geboren door een infectie die ik opliep door een vruchtwaterpunctie.
    Ondertussen zijn we nu bezig met een ivf + pgd proceduren, en we hopen tegen de zomer te kunnen starten hiermee

Anneke, ook jullie maakten dit dus mee, heel veel sterkte
    Sterretje, een dikke proficiat met je kindjes
  • Lieve Petra

Ik vraag me nog vaak af hoe het met jullie gaat. Ik wil jullie alvast veel moed wensen de komende tijd en hopelijk zijn jullie dit jaar nog zwanger van een gezond brusje voor Liene en je twee engeltjes.
    Ik wens het je zo hard toe.
    Oprechte groetjes!
  • Geboren:
    Arne (1540 gr) & Aure (1100gr)13/02/2012 - zoontje en dochtertje van Sterretje.
    Billie 23/02/2012 - 1720ge & 41cm - dochtertje van LieffAangepast door lies op 24/02/2012 09:11
  • Lies zoek de fout wink.gif
  • 1+1= wel 2 ja content.gif
  • goeike goofy.gif
  • bigsmile.gif lies!

Proficiat lieff! Hoe doen jullie het?

Groetjes,
    Nele
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld