Babbelbox

• willen we een nieuw topic starten?
    Gewoon samen praten over onze april kids, ons gezinneke, huishouden, .... beetje vanalles ...

veel liefs,
    x
  • hoi kelliemieke,

ik heb tijdens mijn zwangerschap hier regelmatig meegelezen en heel af en toe gereageert.ik ben de trotse mama van 2dochters en 1 zoon, de jongste was uitgerekent 29 april, maar onverwachts werd ze 7 weken tevroeg geboren,(9maart). ze woog 1k820 . ze heeft toen 3 weken op neo gelegen, maar nu doet ze het uitstekend. ze is nu 9 maand, maar in principe zou ze 7 maanden, denk van gewicht, lengte en motoriek zit ze op 7 maand denk ik.
    ze weegt nu 7k700 en lengt weet ik niet juist zal ze eens moeten meten,is al een heel tijdje geleden.

sedert een 3tal weken kan ze zitten en ze vind dat heel leuk, want ze werd het een beetje beu om altijd te liggen en wanneer ze op haar buik ligt kon ze niet terug draaien en eigenlijkn nog steeds niet.

wanneer was jij bevallen ?

groetjes lieke mama van esmée
  • Dag Lieke,
    Ik ben bevallen op 11 april, en mijn dochter Fien, nu 8 maanden, kan sinds verleden week ook alleen zit, en dat vind ze ook super!
    Deze morgen nog ... ik was me aan het klaarmaken en zet ze even op haar poep in de living met wat speelgoed, en die haar kwebbeltje heeft niet stil gestaan <3 maar kwateren en gieberen.
    Voor mij fijn én ook voor de broers, want daar zaten ze dan ineens met hun 3-tjes op de grond samen te spelen, met een baby bal <3

Draaien lukt aardig, van rug naar buik volter dan van buik naar rug, maar hoe dat zij soms draait in haar park ... ik wou dat ik ook nog zo lenig was wink.gif

Verschillen jouw kindjes veel in leeftijd?
  • Een nieuw forum, da's wel fijn.
    Ik ben op 07/04 bevallen van een tweede dochter.

Intussen een hele dame al. smile.gif
    Ze is wel een beetje gefrustreerd omdat ze nog niet kan stappen.
    Aan 2 vingers intussen al wel, maar ze wilt haar grote zus kunnen volgen.

Hier ook al 2 tandjes, een flinke eter (ziet ze ook van grote zus) een flinke slaper en behalve de typische RSV en luchtwegeninfecties door de crèche een gezonde brok.

Ze is wel een klein pateeke. 68cm, begin van deze maand.
  • Oef, het is me gelukt om opnieuw in te loggen.
    Ik heb regelmatig meegekeken op het forum toen we nog zwanger waren, maar al bij al kwam er maar weinig reactie, in tegenstelling tot andere groepen, vond ik zo...

Iemand die al denkt aan een volgende zwangerschap? smile.gif
  • Hoi Bloeme, inderdaad ... sommige topics vallen gewoon stil eh.
    Ik heb hier ook dikwijls gezet tijdens zwangerschap, en daarmee dat ik deze topic ik ben gestart.

Onze meid is geboren om 11 april, wij hebben van maandag een inieminie tandje, hij begint er door te komen. Heeft er wel vanaf gezien hoor! Rode kaken, rode billen, en koorts.
    Had echt met haar te doen ...

Voor de rest doet zij het ook heel goed, flinke slaper, flinke eter, ... ze doet het goed!

Een volgende zwangerschap komt er bij ons, smile.gif
    2 jongens en 1 meisje, wij zijn super gelukkig!

Deze zomer trouwen we!!

Veel liefs,
    kelly
  • Het geraakt hier precies toch niet goed van grond..
    We vallen altijd stil sad.gif

Pff, voor mij mag de winter echt gaan stoppen.
    De kids hebben nood aan buiten spelen en aan zon !
    aan een beetje warmte (niet tè veel, gewone zonnige dagen zijn perfect)
    Hebben jullie hetzelfde gevoel?

Verder alles in orde hoor. 'k ben zo gelukkig met die kleine wondertjes... al worden ze veel te snel groot.

Tot snel?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld