6 weekjes te vroeg geboren: Victor

• Hoi hoi,

Ik was uitgerekend op 30 april maar onze kleine Victor heeft er anders over beslist.
    Op 17 maart zijn mijn vliezen gebroken en op 22 maart ben ik uiteindeljk bevallen. Het was een moeilijke bevalling maar gelukkig is alles goed nu. Met een gewicht van 2,810 gram en een lengte van 49 cm was het al een flinke baby voor zijn 34 weken.

Hij ligt nu nog in het ziekenhuis omwille van zijn jonge 'leeftijd'. Hopelijk mag hij tegen pasen naar huis...

Vele groetjes

Anne-Sofie
  • Proficiat! Ja, dat gewichtje en die lengte vallen nog heel goed mee! Gelukkig maar! Ben jij dan ondertussen al thuis?

Groetjes,
    Nele
  • ja, ik ben ondertussen al een paar daagjes thuis. Wel lastig als je bedenkt dat ik om de 3u terug in het ziekenhuis moet zijn voor de verzorging van onze kapoen. En intussen ook nog afkolven tongue.gif
    Het is niet eenvoudig hoor, kdenk dat ik na deze periode een cursus in time-management ga kunnen geven smile.gif

grts
  • Gefeliciteerd met jullie kleine Victor! Hele mooie naam heeft hij gekregen!
    Ik duim dat hij snel naar huis mag! thumbup.gif
  • Is wel lastig als je je kindje moet achterlaten in het ziekenhuis. Ik moest ook mijn kindjes achterlaten in het ziekenhuis maar ze waren maar 3 weken te vroeg geboren. Wat ik vervelend vond was dat weg en weer rijden en toen ik thuis kwam en eindelijk van mijn kindjes wilde genieten, zonder dat er iemand op mijn handen stond te kijken, stond de familie hier al om de kindjes te bewonderen. Dan kwam er ieder weekend bezoek. Dat vond ik wel zwaar.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld