bewust alleenstaande moeder worden?

• Hier ongeveer zelfde loon en duurdere afbetaling + vier dagen crèche. Lukt perfect!
  • Jan Palfijnziekenhuis gent

2 jaar geleden was ik reeds hier op het forum actief omdat ik toen de stap gezet had om alleenstaande mama te worden. Ik heb toen na het psychologische traject in Antwerpen te horen gekregen dat ze me niet konden helpen omdat ik maagd was. We zijn ondertussen 2 jaar verder en mijn wens is er nog steeds. Ik ben nog steeds alleen en heb in tussentijd ook geen relatie meer gehad. Er was me hier op het forum gezegd dat ik in jan Palfijnziekenhuis te Gent meer kans zou maken omdat ze daar wel open staan voor vrouwen die nog maagd zijn. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Denken ze er momenteel in Gent nog steeds zo over? Ik word dit jaar 35 en voel mijn klok nog meer tikken dan 2 jaar geleden. Ik vraag me af of ik gewoon een afspraak kan maken in het jan Palfijnziekenhuis of dat ik eerst beter contact opneem om te vragen of ik wel in aanmerking kom owv het feit dat ik maagd ben. Ik zou het heel erg vinden als ik de trip naar Gent maak en daar ook koudweg te horen krijg dat ze me niet willen helpen.
  • #V85 heb je pb gestuurd.
  • Jan Palfijn Ziekenhuis

Zou er iemand mij wat meer informatie willen geven over de werking van het Jan Palfijn Ziekenhuis in Gent? In juni heb ik mijn eerste afspraak en ik zou graag weten waaraan ik mij kan verwachten. Alle tips en info zijn welkom via pb.
  • Heb je een pb gestuurd.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld