bewust alleenstaande moeder worden?

• Ik ben begonnen met de spuitjes vandaag. Ging toch iets vlotter dan ik dacht.
    Hopelijk niet te veel last van... maandag eerste controle.

Hoe was jullie eerste echo @nien, @DroomsterOpQueeste, @Anneleentje87 ?
    Alles in orde met de mini’s?
  • @SV8: mijn eerste echo was goed. Decleer was al in verlof en het was bij Dr Kaan. Hij was supervriendelijk. Veel was er nog niet te zien op de echo. Gewoon een zwart vlekje met dooierzak. So far so good, zei hij. Ik heb hem wel uitdrukkelijk gevraagd te kijken of het er geen twee waren, maar gelukkig maar eentje. Volgende week dinsdag moet ik voor nog een echo gaan bij Dr Kaan. Dan moeten ze een hart zien. Echo's brengen toch altijd wat stress met zich mee. Ik duim superhard voor jou. Dat het snel prijs mag zijn. Ik gun het je zo! Veel liefs!
  • @SV8 Mijn echo was ook goed. Op 7 welen een kloppend hartje en een goed groeiend vruchtje. Toch blijft de angst. Vrijdag mag ik alweer terug, dus dan hoop ik dat het nog steeds goed is. Ik ben dan 8w2d, exact de termijn waarop mijn vorige zwangerschap is gestopt. Ik duim voor jou dat je niet te veel last hebt van de hormonen.
  • Ik nog vol spanning aan het wachten op die eerste echo. Dinsdag om 8u gaat hij door ook bij dr kaan. Hoop zo dat het deze keer allemaal goed is!
  • @Anneleentje87 dat is nog maar enkele dagen. Ik duim voor een goede echo!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld