bewust alleenstaande moeder worden?

• Is de innesteling zo snel. Ik heb maandag mijn terugplaatsing gehad. Voel vrij veel steekjes maar zal het gedacht wel zijn
  • @Anneleentje87 en @Sofie1989 Succes beiden!
    Of de innesteling zo snel is heb ik geen idee van. Ik zou veronderstellen wel iets sneller aangezien het embryo al 3dagen ‘oud’ was? Ik denk dat je vanalles kan voelen, al dan niet door de medicatie.

Hier effectief een maand rust en dan hopelijk eens een succesverhaal!
  • Van mij een cryo van 5 dagen, dan gaat de innesteling normaal sneller. Ik voel soms iets maar kan ook zijn door er op te focussen.
  • Ik heb de innesteling de volgende ochtend gevoeld: was een blasto van 5 dagen. Het kan dus redelijk snel. Je gaat het ook wel vlug weten, he!
  • Goede verdubbeling bij jou @nien?
  • Ik zit in mijn tweede wachtweek. Woensdagavond mag ik bloed laten nemen. In tegenstelling tot vorige maand heb ik eigenlijk geen kwaaltjes. Toen voelde ik me vaak enorm misselijk en had ik geen eetlust. Ik ben alleen ZO ONTZETTEND moe, maar dat zal wel van de utrogestan zijn. Ik merk wel dat ik er veel minder mee bezig ben dan vorige maand. We zien wel...

@nien: hoe was je doktersbezoek?
    @anneleentje: ik duim! Wanneer mag je voor bloedafname gaan?
  • Ik duim met je mee!
    Ik mag volgende week maandag gaan! Ik heb er deze keer een goed gevoel bij! En probeer er niet te veel mee bezig zijn en voldoende rust te hebben!
  • Hcg verdrievoudigd, dus dat is heel goed.
    @droomsterOpQueeste woensda is niet meer ver. Het is soms beter om niet te veel te voelen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld