bewust alleenstaande moeder worden?

• @Hb87 Proficiat met je dochtertje!! Geniet van de eerste momentjes samen, hopelijk compenseert haar geluk jouw pijn een beetje!
    Hopelijk spoedig fysiek weer op de been zodat je goed vr haar kan zorgen!
    β€˜t Is trouwens geen kleintje he 😊
  • @SV8 nee amai tis al een hele madam πŸ™ˆ
  • @Hb87 Proficiat met je dochtertje en een spoedig herstel!
  • @Hb87 proficiat geniet van je klein wondertje! en een spoedig herstel hopelijk ben je de horror bevalling snel vergeten !!!
  • @Hb87 dikke proficiat, geniet ervan ☺️
  • Vruchtzakje zit in de baarmoeder maar is veel te klein. Hormonen komen overeen met de echo en blijven veel te laag. Maandag controle. Als het zo blijft en ik spontaan geen bloeding krijg moet ik pillen nemen om miskraam op te wekken
    Pff altijd wachten . Ze rekken het allemaal en weten bijna voor 100% dat het slecht gaat aflopen
  • @Sofie1989 Veel sterkte, hopelijk dat je snel meer weet en ik ken het gevoel. Mij werd ook nog steeds een klein beetje hoop gegeven en dan heb je nog hoop. Duidelijkheid maakt alles wat makkelijker om te plaatsen!

Ik moest dinsdag terug op controle en mag nu bij mijn volgende regels al starten maar nu direct ivf en geen escape ivf meer, vanaf ik mijn regels heb moet ik bellen. Ik dacht dat ik een paar maanden moest tussenlaten maar is l'ik nu toch niet meer nodig. Best allemaal wat verwarrend, maar voor mijn gevoel zal ik toch 1 maal mijn regels laten komen en dan pas de volgende maand bellen.
  • Ik hoop dat ik zo snel mogelijk mag starten eens de miskraam achter de rug is.
    Mijn doel ligt dat ik dit jaar nog zwanger wil worden. Hopelijk lukt dit
  • Amai, jij geeft het echt nog lang tijd! Ik hoop tegen september zwanger te zijn! Dat zou ik mooi vinden!
  • Ik hoop al jaar zwanger te zijn. Elke maand die teleurstelling is niet gemakkelijk. Daarom leg ik mijn doel toch zeker haalbaar. Maar hoop natuurlijk dat het de volgende keer terug direct lukt en dat het dan wel een goede zwangerschap is.
  • @Hb87 proficiat!!

Vandaag echo gehad. Et waren er 2 te zien. Eentje van 11mm en ander 15 mm. Dinsdag terug echo. De verpleegster vond baarmoederslijmvlies niet... Maak me natuurlijk wel zorgen... Hopelijk kan poging vier doorgaan... Dat maar vlug dinsdag is ...
  • Morgen pilletjes opsteken om zwangerschap te stoppen. Voelt toch heel raar aan.
    Emotioneel heel moeilijk
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld