bewust alleenstaande moeder worden?

• @Jenthe ooooh dikke proficiat! Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet ervan
  • @Sofie1989 Jij al nieuws?
    Ik wacht op m’n ms, hoop dat ze er snel zijn. De test was negatief en ik geloof ook niet dat die uitslag nog kan wijzigen. Ik voel ze ook komen.
  • Hier na 3 jaar en 3 maand en 22 ICSI-pogingen nog een alleenstaande mama in spé wink.gif
  • Decleer

@Hb87
    Ik heb je een berichtje gestuurd. smile.gif
    Ik ben ook van de Kempen, maar Gent is ook niet bij de deur.

• @zonnebloempje wauw proficiat! Wat een lange weg heb jij moeten afleggen.

@IV1985 heb je een berichtje teruggestuurd
  • Ik wou wachten tot ik ik mijn maandstonden moet krijgen. Dit is normaal morgen maar heb daarnet wat roos verlies gehad. Zal weer niks worden. Had nochtans echt hoop. Had eind vorige week ook een streep bloedverlies en hoopte dat dit van de innesteling was.
    Ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Dit was poging 6.
  • @Jenthe Proficiat met je zoontje, direct je mooiste nieuwjaarsgeschenk in je handen!

@SV8 jammer veel sterkte en hopelijk mag in 2018 je droom uitkomen!
  • @zonnebloempje Super en dat na zo een lange weg, dikke proficiat en je bent uitgerekend op een fantastische dag, mijn verjaardag wink.gif !

@Sofie1989 Hopelijk volgende poging meer succes! Moet je nu overstappen naar ivf?
  • Zal in de week meer weten.
  • Gynaecoloog wil nog 2 tot 3 keer inseminatie proberen. Mijn hormonen staan altijd zo goed dat de kans zo groot is dat ik toch zo zwanger kan worden. Hopelijk brengt dit jaar wat geluk.
  • Aan iedereen een super 2018 gewenst!
    Ik ben eigenlijk niet meer mee met de berichtjes... Ik ben hier al eventjes niet meer geweest, door de zwangerschap echt te moe.

@Sofie1989 ik hoop dat 2018 jouw jaar mag zijn!
  • @DroomsterOp Veel succes morgen bij Decleer, laat zeker weten hoe het is geweest! En hopelijk dan volgende maand je eerste inseminatie!
  • @Anneleen: ik heb deze middag mijn afspraak voor vanavond afgezegd. Mijn hond had een acute baarmoederontsteking en ik heb ze vanavond moeten laten inslapen en ben zodanig overstuur dat ik daar echt niet wou gaan zitten met een betraand gezicht. Ik heb nu eind februari een nieuwe afspraak. Ik duim voor je!
  • @Droomsterop Pff, veel sterkte! Moest er iets gebeuren met mijn kat zou ik ook de consultatie even uitstellen!
    Dank je, ik kijk er helemaal naar uit!, nu reeds mijn regels dus kan ik hopelijk snel beginnen!
  • @Jenthe hoe gaat het intussen met u en uw zoontje? Valt het allemaal wat mee?
  • Vandaag 6de poging.. als het weer nix wordt dan ga ik wss overschakelen op ivf. Het mag dan eens gaan komen..
    Terug twee lange weken wachten en hopen! thumbup.gif
  • Bij mij nog 3 dagen tot NOD. Sinds 16u buikkrampen. Vrees dat ik het weer kan vergeten...
  • Vandaag weer inseminatie gepland. De zevende keer. Als het nu niet lukt gaan ze toch overwegen om ivf te proberen.
  • @Sofie1989 Ik duim voor je.

Voor mij zit het er op. Regels zijn doorgekomen, 2 dagen voor NOD. Verschrikkelijk veel pijn momenteel. Ik ga eerst wat onderzoeken laten doen voor ik verder ga.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld