bewust alleenstaande moeder worden?

• Proficiat @Saartatin Hopelijk niet snel last van kwaaltjes maar een genietbare zwangerschap! Je mag idd zeer gelukkig zijn dat het zo snel gelukt is, er zijn er met minder geluk.
    Uiteraard hoop ik ook altijd dat ik de volgende ben, maar geduld schijnt een mooie deugd te zijn. Hopelijk wordt dat binnenkort beloond. Als ik na de operatie onmiddellijk verder mag/kan doen dan krijg ik rond Kert&Nieuw misschien goed nieuws.
  • Bedankt allemaal!
    Voorlopig vallen de kwaaltjes nog mee: extreem moe, misselijk 's morgens en 's avonds & wel honger maar nergens zin in en niets smaakt.
    Maar dat heb ik er wel voor over!
  • @Saartatin Waaw een dikke proficiat eindelijk nog eens positief nieuws !!

Voor alle andere dames hoer wordt super hard meegeduimd hopelijk krijgen jullie binnenkort ook goed nieuws 👍
  • @Jenthe hoe gaat het met u intussen? Je kan al bijna beginnen aftellen? Zenuwen?
  • @Hb87 Hier alles momenteel wel oké maar het begint wel spannend te worden , vorige dinsdag heb ik een bloeding gehad maar de kleine spruit is nog helemaal oké ! Maar helemaal de zwangerschap uitdoen wordt een uitdaging zei de gynaecoloog 😉 En nu al regelmatig last van harde buiken maar we bekijken het hier van dag tot dag we zullen wel merken wanneer de kleine ukki zich komt voorstellen 😍 En hoe gaat het bij jou ? Je zit ook al ik de helft !
  • @Jenthe zal ook wel even schrikken zijn geweest. Zolang je kleintje gezond is, is het belangrijkste. Hier loopt alles heel vlot. Heel wat is al in orde dus ik begin eindelijk wat te ontspannen en te genieten. Vanaf deze week voel ik ze ook regelmatig bewegen, dat is een zalig gevoel (voorlopig toch) heel veel succes alvast!! Maar hopelijk blijft je kleintje nog even zitten.
  • @Hb87 super dat alles vlot gaat , ik heb ook echt een makkelijke zwangerschap dus ik moet niet klagen 😉 Geniet er maar van want voor je het weet zijn de 40 w voorbij ...
  • Vandaag vijfde inseminatie gehad. Hopelijk lukt het deze keer.
  • @Sofie1989 veel succes! Ik duim dat dit jouw poging mag worden!

Hier alles redelijk goed. Nog steeds ongelooflijk moe, af en toe misselijk en deze morgen voor het eerst ook moeten overgeven. Donderdag 23/11 heb ik mijn eerste echo bij dr. D, dan ben ik net 6 weken.
  • Al snel een echo
    Hopelijk zie je al iets.
  • Succes @Sofie1989 ! Ik ben volop aan het twijfelen om morgen te testen met een vroege test. 2 dagen voor NOD dan..
  • @Sofie1989 ja, nu al een eerste echo bij dr. D om te controleren of het vruchtje op de juiste plaats zit (en eigenlijk ook nog het aantal, maar ben redelijk zeker dat het er maar 1tje zal zijn).
    Daarna nog 1 echo bij dr. D om de hart activiteit te controleren. Op 18/12 een echo bij mijn eigen gyneacoloog smile.gif dan ben ik 9w4d
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld