bewust alleenstaande moeder worden?

• @Mj-VB digitale knuffel onderweg! Ik hoop met je mee.
  • Hoop voor jou dat het ene eitje het juiste is. Ik heb morgen terug inseminatie. Deze keer met 2 follikels. Hopelijk is het deze keer prijs.
  • Voor de inseminatie naar jan palfijn. Maar de echo's doe ik in sint Augustinus in Antwerpen
  • @Mj-VB Ik leef met je mee, ik had hoop voor deze poging, alles zat precies goed, maar sinds vandaag toch buikpijn, dus vrees dat ik toch mijn regels ga krijgen. Maar ik hoop van harte voor jou dat het goed gaat, straks positief nieuws!!
  • @Mj-VB ik duim voor je mee! Hopelijk eindelijk goed nieuws. Telkens die teleurstelling moet verschrikkelijk zijn.

Aan de andere dames ook veel succes!
  • Vierde inseminatie achter de rug. Ging vlotter dan vorige keer. Hopelijk ook met een goed resultaat
  • Succes met de wachtweken wink.gif
  • @Mj-VB Klinkt als een heftig weekje voor jou! Als ik zoiets lees krijg ik toch wel beetje schrik! Moest je ondertussen ook gaan werken of beetje kunnen bekomen? Mijn duimen doen alvast hun best voor jou!
    @Sofie1989 ook voor jou uiteraard, hopelijk positief nieuws over twee weekjes! Dan kan je deze intense periode verlaten en uitkijken naar een heel fijne periode!
    @Saartatin jij ondertussen al een nieuwe poging?

Voor mij helaas nix deze week, ik blijf (on)geduldig wachten.
  • @Mj-VB veel succes!!! Ik duim superhard mee
    @Anneleentje87 Hoe gaat het bij jou?
    @Sophie1989 ook superveel succes!

Ik heb zondag de eerste FM voor poging 3, ik ben benieuwd smile.gif
  • Succes met de wachtweken. Ik mag 30 november een zwangerschapstest doen. De dagen gaan nogal traag 😛
  • @Saartatin Sinds vandaag echt buikpijn, steken, maar als ik ga plassen iedere keer beter, maar vrees dat ik toch mijn regels ga krijgen, maar voorlopig heb ik ze nog niet, dus wie weet. Maar blijf toch realistisch.
  • Deze morgen mijn regels, dus terug negatief.
  • Hoe jammer. De hoeveelste poging was het bij jou.
  • Das idd spijtig @Anneleentje87
    Overweeg je niet om je te laten bijstaan door een gynaecoloog of doe je dit al? Al is het maar voor de timing?
    Wordt echt dringend nog eens tijd voor goed nieuws he. ‘t Is precies al lang geleden!!
  • @Anneleentje87 Oh nee. Ik had zo gehoopt dat je nu toch goed nieuws zou hebben...
  • @Anneleentje87 dat is echt k**
    Het wordt tijd dat er hier weer eens goed nieuws komt hoor.
    Vandaag speel ik alweer speldenkussen (bloedafname) en dan de volgende over een dikke week. Jeeej wat ben ik het beu! We blijven maar hopen zeker al vind ik het deze keer extra moeilijk. - heel moe van al die extra pillen
  • Ik ben bezig sinds november vorig jaar, maar was nu poging nr 5, ik doe niet iedere maand een poging omdat ik zelf mijn sperma bestel en dit duurder is, wordt ook bijgestaan door mijn gyneacoloog, hij heeft mij uitgebreid onderzocht en zo en liet mij in het begin ook weten dat er een follikel aan het groeien was, de laatste pogingen niet meer, omdat mijn cyclus steeds gelijk loopt. Weet nu niet of ik het nogmaals zelf ga proberen of toch doorga naar gent. Ik ben iets te zwaar, ik eet wel gezond maar sport niet, dus ben van plan na mijn regels wat te sporten en af te vallen, mss helpt dat ook é. Nu moet ik vooral de teleurstelling wat laten bezinken.
  • Ik ben ook iets zwaarder maar heb pcos en hierdoor is afvallen moeilijker.
    Merk wel dat ik gedurende de maanden dat ik probeer om zwanger te geraken al wel wat ben bijgekomen. Ik eet meer door de stress.
  • Poging 3 is ook gestart : vandaag FM 1 gehad, alles goed (vergeten te vragen hoeveel en hoe groot), dinsdag nog eens op controle & waarschijnlijk donderdag inseminatie.

Ik heb ook wel overgewicht, maar ook PCOS...
    Ik probeer nu wel op mijn voeding te letten, maar nu met de laatste pogingen heb ik ook wel meer stress en eet ik wel meer/ongezonder...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld