bewust alleenstaande moeder worden?

• @Anneleentje87 veel succes!

Hier aan het wachten tot mijn maandstonden beginnen... vorige ronde gestopt met de utrogestan op woensdag en zondagmiddag kwamen ze door. Nu zondag gestopt, dus ik verwachte ze vandaag, maar nog niets...
    Wel al sinds zindag (nu dus al 5 dagen constant) enorme krampen, net zoals bij maandstonden... echt enorm pijnlijk met momenten sad.gif
    En dan begin ik me soms wel af te vragen of alles wel in orde is...
  • Deze ochtend zijn mijn maandstonden 'eindelijk' doorgekomen. Straks bellen voor FM 1.
    Wel nog steeds enorme buikpijn, echt echt pijnlijk sad.gif
  • Ik heb ook meer buikpijn als anders. Maar op echo was niets speciaal te zien. Waarschijnlijk van stress.
  • Hier zijn ze al weer achter de rug, hoera!
    Deze namiddag onderzoek en dan weet ik hopelijk of ik volgende week een nieuwe poging kan hebben..
  • @Saartatin Dankje, hopelijk voor jou ondertussen je regels, en geen buikpijn meer!
  • Mijn pakketje is aangekomen. Nu nog wachten op een positieve ovulatietest.
  • Onderzoek bracht geen duidelijkheid, kijkoperatie volgende stap 😟
    Eind november pas dus nu enkele weken ‘rust’. Ik vind het echt lang want zoiets zet ik niet zomaar uit m’n hoofd.

@Mj-VB Jij al opnieuw begonnen ondertussen? Veel last gehad van de kijkoperatie? Ik kijk daar echt niet naar uit!
    Moet je daarna wachten voor je weer kan starten?
  • @SV8 de kijkoperatie valt best mee
    Dag 1 en 2 zijn lastig en 1 week ongemakkelijk maar nadien weer helemaal ok. Ik kon de maand nadien onmiddellijk starten met ivf. Op dag 10 moeten de draadjes verwijderd worden en dat was bij mij ook dag 1 van mijn maandstonden. Zowel de dokter als verpleging wouden dat ik onmiddellijk startte maar ik heb bewust gekozen om toch e maandje te herstellen.
    Nu intussen bezig met stimuleren - morgen echo op dag 8 en nadien verder stimuleren tot pick up...
    het voelt vreemd. Hoop en wanhoop ... durf niet hopen na 5 mislukte pogingen. Maar op zich met dichte eileiders kon het ook gewoon niet lukken...
  • Het gaat hier snel... Vandaag 8 follikels - nog een extra boost om ze te doen rijpen en maandag pick-up.
    Spannend - angstig - vermoeiend... Maandag is pas dag 10 van mijn cyclus... Is dit wel ok? Is dit niet heel erg snel... Pfieuw veel vragen
  • @Mj-VB Wow gaat inderdaad snel! Veel succes verder!
  • @Mj-VB Zal een pittig weekje worden dan voor jou! Succes alleszins!
    @Sara_1987 al een positieve test in handen ondertussen?
  • @SV8 Geen positieve ovulatietest, wel twee strootjes aangekocht, dus nu maar in het wilde weg aan het insemineren...

Gisteren een keer, en morgen nog eens, misschien zit ik er per toeval toch bovenop.
  • Is er eigenlijk al iemand van hier zwanger geworden zonder het gebruik van Pregnyl?
  • @Elien90 ik ben gestart zonder maar bij de succesvolle poging heb ik voor het eerst pregnyl en utrogestan gebruikt. Ik was 1 van de weinige als niet de enige die vooraf geen pregnyl gebruikte
  • @Hb87 Had jij dan ook zoveel last van de pregnyl? Ik ben al twee dagen misselijk en moet zelfs overgeven. Kan ook zijn dat ik gewoon een infectie heb opgelopen op vakantie.
  • Bij mij was de eerste poging met pregnyl, pijnlijke eisprong en ook de eerste week zeer vaak misselijk geweest. Ik had dat eens vermeld bij de gyn maar ze zei dat ze dat nog niet gehoord had..
    Volgende drie pogingen waren zonder iets, helaas ook zonder resultaat. Ik sta wel volledig achter het idee dat als het niet hoeft die hormonen of medicatie dat ik het dan ook niet gebruik.
  • @Elien90 ik had er geen last van. Ik moest vrijdag avond 1x pregnyl 5000 inspuiten zondag ochtend inseminatie en starten met de utrogestan. Geen enkele bijwerking buiten mjn gedachten die op volle toeren gingen. Bij deze poging was ik ervan overtuigd dat het niets zou worden. Mijn vaste gyn was met vakantie. Men eitje groeide niet goed. En dan na de meting van donderdag nog zo lang wachten. Ik was ervan overtuigd dat de inseminatie te laat was. Die zondag zei de vervang gyn dat ik aan het ovuleren was tijdens de inseminatie maar ik geloofde haar niet. Geen eisprong gevoeld of niets. Zelfs na de positieve test kon ik het niet geloven. De vorige pogingen was ik 1 week na de inseminatie steeds misselijk, pijnlijke borsten. Maar niets was waar want ik denk dat het mijn gedachte waren die me voor de gek hielden.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld