bewust alleenstaande moeder worden?

• @nien heel veel sterkte
  • @'Jonge bam' veel succes met je keuze van ziekenhuis! En je kan niet verkeerd kiezen é, als je de klik niet hebt kan je altijd nog veranderen, aan jou de keuze!
  • Bedankt! Ik denk erover om naar Jan Palfijn te gaan en dan een gynaecoloog te zoeken in het UZ als ik ooit zwanger ben. Kan dat?
  • @'Jonge bam' bij mij was dit geen probleem. Maar ik moest telkens 1,5u rijden om tot in gent te geraken. Ik ben wel niet bij dr decleer geweest. De meeste hier wel dus ik weet niet of hij hier ook voor openstaat.
  • @nien heel veel sterkte. Hopelijk vinden ze wat er mis is gegaan. Ik hoop dat je het een plaatsje gaat kunnen geven. En opnieuw met volle moed er aan kunt beginnen.
  • @'Jonge bam' Ik woon niet ver van Gent en heb dus ook tussen UZ en JP getwijfeld. Een kennis van me was eerst naar UZ gegaan maar daar mocht ze meteen 500 Euro administratieve kosten betalen alvorens ze wist of ze kon starten. Daar heeft ze vriendelijk voor bedankt en is dan naar JP gegaan.
    Die verplichte gesprekken bij een psycholoog schrikten mij niet zo af, integendeel, dat kan zeker ook een meerwaarde hebben. Maar zomaar 500 Euro extra betalen deed me beslissen om naar JP te gaan. Het is sowieso al niet goedkoop, afhankelijk hoeveel pogingen je nodig hebt natuurlijk.
    Voor ik een afspraak maakte had ik eens gebeld nr de inlichtingen van IVF centrum met enkele vraagjes. Daar wisten ze me oa. te vertellen dat eens je zwanger bent er geen verplichting is om je zwangerschap daar te laten opvolgen.
    In mijn geval zal dat dan in een ziekenhuis zijn waar ze me niet kunnen helpen met m'n zwangerschapswens.
    Ga je nu ook al bij een gyn in het UZ? Anders kan je de vraag gewoon stellen of je bij haar/hem terecht kan?
    Succes met jouw keuze!
  • @Jonge Bam: dat kan zeker! Decleer volgt geen zwangerschappen op. Van zodra je zwanger bent, moet je naar je eigen gyn voor verdere opvolging. smile.gif
  • Bedankt allemaal voor alle info! Ik denk dat Jan Palfijn dan inderdaad mijn eerste keuze zal worden 😇 Nu nog even wat inlezen en voorbereiden.
  • Misschien een rare vraag, maar hoe waren jullie maandstonden na de utrogestan?
    Woensdagavond kreeg ik telefoon van D. dat de bloedtest negatief was, dus die avond gestopt met utrogestan.
    Zondagavond begonnen mijn maandstonden heel licht, dus maandag gebeld naar de praktijk voor een afspraak op dag 10 (dinsdag 19/09). De maandag had ik dan wat meer bloedverlies, maar nog steeds niet veel. Gisteren héél licht bloedverlies en vandaag niets meer...
    Ik heb dus maar 2 dagen mijn maandstonden gehad... was dit bij jullie ook zo na de utrogestan, of moet ik me 'zorgen beginnen maken'?
  • @Saartatin Ik moet zeggen, bij mij was het eerder omgekeerd. Veel meer bloedverlies, maar inderdaad op minder dagen. Na 3-4 dagen is het bij mij gedaan, terwijl ik vroeger 5-6 dagen had.
    Maar ik zou me nu niet spiegelen aan het verhaal van iemand anders - ieder lichaam reageert anders
  • Ronde 2 is opnieuw gestart smile.gif
    Vanmorgen FM1 gehad & er zaten 2 grotere follikels klaar (1 aan elke kant), donderdag opnieuw op controle & waarschijnlijk zaterdag inseminatie smile.gif tot nu toe gaat het sneller dan de vorige poging, toen inseminatie pas op dag 21 (na 4 FM's)
  • @Saartatin oooh spannend... heel veel succes alvast!
  • Hier ook opnieuw gestart. Gisteren FM maar nog te klein, geen bloed genomen. Morgen opnieuw, hopelijk dan wel iets bruikbaar!
    Eerste keer dat ik moet terug gaan, vorige keren kon de inseminatie meteen gepland worden. Daar gaat mijn regelmatige cyclus..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld