bewust alleenstaande moeder worden?

• @qqq super nieuws

@Elien90 stuur ff een priveberichtje voor die facebookgroep , ook aan andere die interesse hebben mogen een berichtje sturen
  • Hey iedereen,

Ik zou me hier ook graag toevoegen en mee kletsen ๐Ÿ˜Š
    Ik ben Saartatin. Na lang twijfelen en nadenken en erover praten, nam ik enkele weken geleden de beslissing om alleen mijn kinderwens proberen te vervullen. Ik heb dan gebeld naar dr. D en kreeg dan meteen een eerste afspraak de dag erna (er had net iemand afgebeld). De eerste afspraak viel heel goed mee, wel dacht dr. D dat ik PCOS heb (is dan ook bevestigd via bloedonderzoek en in de latere echo's). Omdat ik net toevallig die dag op dag 1 van mijn cyclus zat, mocht ik ook meteen beginnen ๐Ÿ˜Š
    Ik had deze morgen mijn 4de FM en 'eindelijk' zijn mijn follikels groot genoeg. Jaja, follikelS, want zowel links als rechts zit er รฉรฉntje klaar ๐Ÿ˜Š Deze avond moet ik de pregnyl spuiten en dan dinsdag de inseminatie in Gent.
    Eens ik de beslissing genomen had, is het plots zรฉรฉr snel gegaan, maar ik ben wel blij. Ook wel wat nieuwsgierig en nerveus ๐Ÿ˜€
  • @Saartatin oh wat leuk voor je en alvast veel succes ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€
  • @Hb87 wachtweek 1 ondertussen voorbij, ik kan testen vanaf volgende week zaterdag, maar wil liever wachten tot de zondag of maandag, wanneer ik hopelijk niet mijn regels heb. Voorlopig gaat het redelijk, maar nu heel de week thuis, dus zal er wel meer aan denken! Blijf het toch spannend vinden en toch hoop ik weer heel hard dat het deze maand toch positief mag zijn

@qqq ik begrijp je gevoel ook, eerst heel veel opgezocht en gedaan, dan de eerste keer verteld en gelukkig goede reacties van de omgeving en dan vorig jaar in november de eerste keer inseminatie is echt een rollercoaster van emoties รฉ! Veel succes in 2018

@Saartatin oh zo spannend, veel succes dinsdag en direct twee follikels, dan dubbel zoveel kans denk ik zo! Ik duim met je mee

Vind de Facebook groep mss ook wel leuk, ik stuur je hiervoor een berichtje @Bammetje
  • @Anneleentje87 Bedankt! De dokter zei '2 follikels is een minieme kans op een tweeling, maar wel dunnel zoveel kans op een eenling' ๐Ÿ˜Š
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld