bewust alleenstaande moeder worden?

• @Hb87 wat jammer voor je. Toch ook vreemd dat je het als vrouw soms ook gewoon voelt dat het niet gelukt is he.
    We duimen voor poging 3 thumbup.gif
  • @Hb87 veel succes voor poging 3!

Ik vind het nu zo jammer dan ik bijna 6 maanden tijd in het regionaal ziekenhuis heb geïnvesteerd. Ik had ook direct naar Jan Palfijn in Gent kunnen gaan...

Is er hier overigens iemand die ervaring heeft met Cryos?

Sara
  • @Sara_1987 ik heb er in het begin ook over nagedacht maar nooit echt veel info over opgezocht.
  • @Sara_1987 Ik ben bezig via cryos, wel duur als je kiest voor thuisinseminatie, ik heb hiervoor eerst op controle geweest bij mijn gewone gyneacoloog en gestart met foliumzuur. Ondertussen nu bezig met poging 3. Ik voel me daar voorlopig nog beter bij, om alles thuis te kunnen doen. Ik gebruik ook ovulatietesten om zo het beste tijdstip te kennen. De containers worden thuis geleverd, doe ik steeds op een vrije dag en ik neem containers waar het zaad 10 dagen goed in blijft, zo heb ik alle tijd om de juist dag te bepalen zonder stress. Kan je terug thuis laten ophalen of kan je naar een postpunt doen. Ook super makkelijk ik mail steeds met een dame van cryos en deze spreekt nederlands en helpt mij bij al mijn vragen.
    Indien je nog vragen hebt help ik graag. Voor mij is deze manier ook het meest praktisch, ik ben verpleegkundige en woon ver van alle fertiliteitscentra, maar de belangrijkste reden is omdat ik voor een gekende donor wil gaan.2 keer aangepast. Laatste keer door Anneleentje87 op 27/06/2017 22:03
  • @Anneleentje87 Heb je dan geen extra kosten? Want volgens de website moet je ook die grote nitrogen containers binnen de week terug opsturen. Ik zou toch graag een keer proberen omdat ik daar een niet-anonieme donor kan kiezen... Ik ga voor ik verder beslissingen neem in mijn cyclus volgende maand eerst eens testen of ik ovuleer.
  • @Sara_1987 Idd, maar scheelt niet zoveel of je huurt voor 1 week of 10dagen
  • @Anneleentje87 als ik zo op de website kan terug vinden in een kwaliteit staal toch ookal behoorlijk duur. En ook de verzendkosten. Wat kost het om daar te bestellen? Voor de donor en verzending samen? Als ik dan mag vragen? nervous.gif
  • @Hb87 Ja, idd, heel duur, durf het bijna niet zeggen, ik betaal voor 2 rietjes van een gekende donor met uitgebreid profiel plus verzendkosten met mot20, 2017 euro, (eerste maal betaalde ik 1800 euro, tweede poging 2000 euro geen idee waarom dit iedere keer duurder word), mede de reden dat ik dit niet iedere maand kan doen, en dat ik wat tijd tussen laat om te kunnen sparen, gelukkig dat ik al enkele jaren wat geld aan de kant kan zetten. Dus hopelijk derde keer goede keer é 2 keer aangepast. Laatste keer door Anneleentje87 op 28/06/2017 16:27
  • @Anneleentje87 wauw, dat is wel heel veel. Maar als je een niet anonieme donor wil de enige optie denk ik.
  • Maakt mot20 eigenlijk veel verschil in kans op zwangerschap dan mot10?

Er zijn inderdaad donoren waar ze een paar strootjes of rietjes hebben die flink goedkoper zijn.
  • @Sara_1987 Dat raden ze zelf aan, maar heb ook al gelezen dat je mot 10 neemt, je ook rietjes kan hebben met mot 19 en die bij wijze van spreken even goed kunnen zijn. Ik weet ook niet zeker of die beter zijn, want zit nu op poging 3, weet pas vrijdag of het gelukt is. wink.gif je moet ook opletten de prijzen die je ziet komt denk ik nog 20% bij in de afrekening.
  • @Anneleentje87 ik kom op bijna 1500 euro uit voor 2 rietjes mot10 uitgebreid niet-anoniem. Grote container stikstof. Het enige wat ik nu in juli nog zeker moet doen is testen of ik ovuleer. En zien hoe ik de levering uitgelegd krijg op mijn werk 😂 Ik werk nl 7 op 7 op 2 plaatsen dus het is ofwel op het werk ofwel bij mijn ouders. Dat is misschien nog het makkelijkst uit te leggen: ze leveren een bouwpakket voor een kleinkind 😉
  • @Sara_1987 smile.gif Ik heb ook nog laten leveren bij mij thuis, gedacht dat ik thuis was en toch moeten gaan werken en dan wordt het geleverd in een postpunt, kan je het daar gewoon gaan afhalen, vind ik op zich ook nog makkelijk. Ik heb idd ook eerst gekeken wanneer ik ovuleer en of ik wel ovuleer voor ik bestel. Alvast veel succes moest je verder gaan op deze manier. Mss nog een tip ze hebben ook handige filmpjes op de website, waar er stap voor stap uitgelegd wordt wanneer je moet insemineren en zo. Vond ik gemakkelijker dan de uitleg op papier wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld