bewust alleenstaande moeder worden?

• @Jenthe oei heeft de gyneacoloog dat niet gezegd? Ik heb dat niet moeten nemen dus ik weet het niet. Heel veel succes morgen!!
  • @Jenthe: pas na de de inseminatie ('s avonds) wink.gif
  • @nien hoe gaat het met jou? Al wat duidelijkheid na de inseminatie?
  • Oké dankje dames !!
  • Hier ook klaar voor inseminatie morgen. Fingers crossed dat het dit keer raak is.
    Heb wel 4 eicellen klaar zitten. Dus als die morgen allemaal rijp zijn gaat de dokter er eerst wegprikken om kans op meerling te beperken.
    Vind het wel weer spannend. smile.gif
    Dat het maar snel 6mei is (dag v bloedafname)
  • Bedankt voor de duimen.
    Vandaag was het wel weer lang wachten hoor!! 1,5u smile.gif Maar kijk het is voor de goede zaak he.
    De inseminatie zelf verliep veel vlotter dan de 1e keer. Nadien kwamen ze wel af met een papiertje rond de factuur waarop ik natuurlijk ben beginnen nadenken: oei oei ik had mijn donorsperma gereserveerd na de vorige keer dus heb ik alles al betaald. Wie weet hebben ze zich vergist...
    Maar ach dat zal wel niet he smile.gif Gelukkig moest ik ook geen eicellen laten wegprikken smile.gif OEF! Zonde anders van de verspilling

Nu kan het wachten naar 6 mei beginnen. Het klinkt nog zo ver weg, maar het is er vast rapper dan gedacht.
  • Inderdaad het was echt lang wachten vandaan !!
    Bij lij ook alles goed verlopen smile.gif het viel goed mee voor de eerste keer 😉

Nu duimen en wachten tot 6 mei hopelijk zijn die twee weken zo om ....

• @Jenthe en @Mj-VB, veel succes voor jullie beiden, tijd gaat snel hoor ik had mijn inseminatie dinsdag en morgen al weekend, ik heb wel het geluk dat ik heel de tijd moet werken, en druk is op het werk smile.gif

Veel groetjes,

• Ik heb net al eens een test gedaan,ik kon het echt niet laten,hahaha! Inseminatie is vandaag 14 dagen geleden en ik heb 8 dagen geleden nog een pregnyl spuit gezet maar ik krijg al wel 2 dikke strepen. thumbup.gif Als de pregnyl nog in mijn lichaam zit, zou het dan ook een dikke streep zijn door de pregnyl of een lichtere streep? Ik vind het toch wel heeeeeel spannend!!
  • @nieke88: Dat hangt ervan af hoe snel je lichaam Pregnyl afbreekt. Ik heb meer dan eens een dikke streep gehad zonder zwanger te zijn. Mijn lichaam brak trager dan normaal de medicatie af. Maar ik hoop wel dat het raak is wink.gif Wanneer is je bloedproef?Aangepast door Elyse op 23/04/2017 10:50
  • @nieke88 ik heb ook al vals positieve gehad hoor. Vorige rond was mijn laatste pregnylspuit op dinsdag - op maandag testte ik positief en op dinsdag was mijn bloedtest HCG 11 dus niks meer sad.gif
    Maar het kan nog altijd he.... Mijn idee vorige keer na de positieve test was: ok - ik ben op zijn minst zeker dat de hormonen hun werk doen in mijn lijf content.gif

Ik duim in ieder geval voor je thumbup.gif
  • Wauw, zo'n spannende dagen voor vele onder ons.
    @nieke88 ooh super, nu wel hopen dat het geen vals positieve test is. thumbup.gif

Intussen zit ik nog steeds te wachten op mijn maandstonden om de eerste follikelmetingen te kunnen plannen en eindelijk een stapje dichter te zetten naar zwanger worden. Hopelijk gaat de week snel voorbij en komt alles zoals gepland. Uitkijken naar de volgende stap bigsmile.gif

Hopelijk lezen we binnen 14 dagen een paar positieve berichtjes van zij die kunnen testen na de wachtweken.

Fijne zondag allemaal!
  • @nieke88 Wow, top ik hoop met je mee dat het echt positief is!
  • Merci allemaal! Ik hoop dat die pregnyl al uit mijn lichaam is maar die kans is dus blijkbaar klein.

@Hb87 ik hoop dat je snel je maandstonden hebt zodat je kan starten.
    @Elyse mijn bloedproef is dinsdag, ik zal nog een beetje geduld moeten hebben! Als ik nu voor dinsdag mijn maandstonden nog krijg weet ik ook al wel hoe laat het is🙄
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld