VERMIST: "Uiltje" van Amaryllis

• VERMIST: "Uiltje" van Amaryllis

Uiltje, de knuffel van ons dochtertje Amaryllis (4), al 3 jaar haar dikste vriendje, steun en toeverlaat, is vermist...

Dinsdagnamiddag 19 augustus is Uiltje uit de buggy gevallen op de Meir in Antwerpen, waar Amaryllis met haar oma en opa op uitstap was, terwijl ze lag te slapen. Opa is snel nog teruggegaan om te zoeken, maar niks... Met een ontroostbare dochter tot gevolg...

Uiltje is al mensenheugenis de grootste vriend van Amaryllis, die twee waren van in het begin echt áltijd onafscheidelijk. Bij elke grote en kleine, belangrijke en onbelangrijke gebeurtenis in haar nog jonge leventje móest Uiltje erbij zijn, anders ging het niet door. Als Amaryllis moe was, ziek was, verdrietig, boos... bood Uiltje, dicht bij haar, rust en troost. Waar Amaryllis was, was Uiltje ook. Uiltje heeft zo al veel gezien en meegemaakt, is al bijna helemaal platgeknuffeld van al die kinderliefde...

Ook ik ben als mama er het hart van in, al even verdrietig als de dochter... Niet alleen vanwege het verdriet en gemis van de dochter, maar ook voor ons mama en papa hangen hier heel veel mooie herinneringen en emoties aan vast...

Hopelijk kunnen we met het verspreiden van een oproepje Uiltje nog terugvinden.

Uiltje ziet er uit als ... een uiltje. Het is een handpop van Ikea (Vandring Uggla, www.Ikea.com/be/nl/catalog/pro…, ik kan geen foto toevoegen precies). Makkelijk identificeerbaar omdat Amaryllis haar naam en adres binnenin staan geschreven. Ja, ze verkopen die nog wel en we hebben een reserve, maar jullie weten hoe dat gaat met kleuters en knuffels (en mama's), er is maar één "écht" Uiltje, en ze weet bovendien verdraaid goed wie het échte Uiltje is.

Indien iemand hem zou teruggevonden hebben of terugvinden en mij zou kunnen contacteren en/of terugbezorgen via de post zouden we hiervoor eeuwig dankbaar zijn.

Het is misschien een speld in een hooiberg, maar we kunnen het maar proberen...
  • Even off. topic maar mooie naam voor je dochtertje.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld