Buggy Quinny Buzz – 3 in 1 – maxi cosi / wieg / buggy

• Buggy Quinny Buzz – 3 in 1 – maxi cosi / wieg / buggy

Ik doe weg wegens kindje nu te groot en buggy is nu ongebruikt : Antraciet grijze Quinny Buzz 3 in 1 – Maxi Cosi – wieg – buggy. 200 euro alles inbegrepen. Mail gerust voor foto s.
    Zeer wendbare buggy, zowel in de stad – bos – strand – openbaar vervoer. Er zijn twee soorten voorwielen hiervoor inbegrepen die je gemakkelijk kan wisselen al naargelang wat je plant te doen.
    Qua vervoer is dit een zeer compacte buggy. Zitting eenvoudig te verwijderen, het onderstel eenvoudig dicht te vouwen en de wielen kunnen gaan er ook af. Zo kan het gemakkelijk in een auto gepuzzeld worden. Voor het openvouwen van het onderstel moet je simpelweg op twee knoppen duwen en het onderstel vouwt uit elkaar.
    De buggy heeft verschillende ligstanden; verstelbare voetsteun en kan naar de rijrichting of naar je toe geplaatst worden. De buggy heeft twee zittingen, een zachtere dikkere en een lichtere.

Ik heb nog de adapter voor de Quinny parasol, helaas is de parasol verloren op vakantie. Er zit echter een andere uv parasol en de universele adapter hiervoor, inbegrepen
    Alles is in goede staat, mits een paar gebruikssporen. Enkel: in het draagnetje onderaan is er een klein gaatje die ik hersteld heb. De duwstand kan in hoogte worden versteld, de grote knop midden aan de duwstang is echter defect dus dit moet via twee kleine knopjes aan de zijkanten van de duwstang.
    Inbegrepen:
    Maxi cosi – wieg – buggy - onderstel
    - regenhoezen voor maxi cosi, draagmand en buggy
    - vliegenhoes voor draagmand en maxi cosi
    - extra opberg zak op onderstel
    - voetenzak voor buggy en maxi cosi
    - adapters voor maxi cosi en wieg
    - verkleinkussen voor maxi cosi
    - Maxi-cosi zonnekap
    - parasolclip voor quinny parasol doch de parasol is verloren gegaan
    - uv parasol badabul en clip (75cm diam. Anti UV 50+ - universele verstelbare fixatie - dubbele buiging om de positie van de parasol aan te passen)
    - wieg met matrasje
    - pompje voor de banden
    - luiertas om achteraan de buggy vast te klikken
    - fleece dekentje Quinny
    - zonnekap buggy
    - 2 zittingen voor buggy
    - Boekje
    - Veiligheidsbeugel
    - extra reservewiel voor wielen achteraan
    - extra ander type voorwiel om over oneffen terrein te wandelen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld