oorspalkjes aangeboden voor correctie oa flapoortjes en vormafwijkingen oorkraakbeen

• oorspalkjes aangeboden voor correctie oa flapoortjes en vormafwijkingen oorkraakbeen

Deze Ear Buddies oorspalkjes kunnen gebruikt worden bij kindjes om bv flapoortjes of een afwijkende vorm van het oorkraakbeen te corrigeren.

Wij hadden dit besteld omdat ons zoontje een 'rare' plooi had aan de bovenkant van zijn ene oortje. Helaas heeft het bij ons geen of weinig resultaat gehad, aangezien het echt een knikje is in het kraakbeen en het kraakbeen bovendien op die plaats behoorlijk dik lijkt te zijn. Voor andere 'afwijkingen' zou dit wel helpen, zie google!

Indien iemand interesse heeft om deze spalkjes + mutsje (niet gebruikt) + resterende tape (één volledig pakje medium tape, ongeveer anderhalf pakje brede tape, klein restje smalle tape -> zou zeker voldoende moeten zijn voor de behandeling van een jonge baby) van ons over te kopen, neem gerust contact op.

Meer info is te vinden op de website van ear buddies zelf!

Deze advertentie heb ik ook op kapaza en 2dehands gezet, maar via dit forum denk ik beter het doelpubliek te kunnen bereiken...
  • Ik heb interesse. Is het nog te koop?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld