NIEUW fisher price puppy's huis (nog niet uitgepakt)

• NIEUW fisher price puppy's huis (nog niet uitgepakt)

Stap binnen in Puppy's huis vol leerpret en grappige vriendjes. Open de deur of het raam, tik tegen de draaibal en luister naar muziek en leerzame liedjes. Doe de voordeur open en dicht en luister naar begroetingen en het ABC. Of bedien de lichtknop om te leren over letters, begroetingen, het weer en tegenovergestelden.

◦Fisher-Price Puppy's huis.
    ◦Baby leert spelenderwijs met meer dan 40 leerzame liedjes, melodietjes en zinnetjes.
    ◦Met een deurtje dat open en dicht kan, een kiekeboe-raam, een lichtknop, een muziekroller,een cijferknop en meer.
    ◦Baby leert over letters, cijfers, tegenovergestelden, begroetingen en het weer.
    ◦Door het activeren van leuke liedjes en muziek leert baby over oorzaak en gevolg.
    ◦Drie speelstanden: Leerpret, Muziek en Fantasie.
    ◦Baby kan via de deurtje, het raam en het dak spulletjes in het huis stoppen.
    ◦Schud Puppy & Kikker en je hoort rammelgeluidjes.
    ◦Makkelijk mee te nemen aan de handige handgreep.
    ◦Werkt op 2 AA batterijen.

Het huis is nog niet uitgepakt geweest en zit nog in de oorspronkelijke verpakking met alles erbij.
    Wel is dit de Franstalige versie, daarmee dat ik het verkoop. Het was een foute aankoop en kon niet meer geruild worden.

Graag had ik er nog 25 euro voor gehad, nieuwprijs 37,99 euro
    Verzending met kiala mogelijk, alsook afhaling mogelijk in Vlaams-Brabant.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld