April

• @Deborah
    Ik had ook eens dat mijn berichtjes nooit verstuurd werden en toen heb ik ontdekt dat dat kwam omdat ik er smiley's van op mn gsm toestenbord bijzette, zonder smiley's kon ik het wel versturen!
    Mss is dat het probleem?
  • @Ellen1 dat klinkt goed!! Ik blijf duimen!!

@Kimk85 da's niet leuk om te horen... Hoe voel je je nu? Veel goede moed, meid... Dat zijn moeilijke tijden.

@Deborah ik denk dat jij iets over bv had gezegd, dan, niet?
  • 5w3d: HCG 9600 en progesteron 28. Ziet er dus goed uit. Wel verdubbelingstijd van meer dan 48 uur, maar blijkbaar is het normaal dat het nu niet meer zo snel verdubbeld.
    Ik begin er toch echt wel in te geloven, hihi bigsmile.gifAangepast door Ellen1 op 18/08/2017 11:34
  • Super om te horen @Ellen1 ! We blijven meeduimen!
  • hallo!

Ik kom er ook graag bij. Het is allemaal nog heel pril (ik ben 3 dagen voor NOD) maar ik ben al serieus misselijk, duizelig en moe en heb een positief testje. smile.gif

Aardbei: ik stuurde je een pb voor de facebookgroep.
  • Ooh @Ellen1 super nieuws!! We duimen nog steeds!
  • @Ellen1 go go baby!!! Goed nieuws in ieder geval.

Pfff, heb hier vanavond een ijsje gegeten, en man, wat ligt dat op mijn maag. Zou het de zwangerschap zijn of gewoon het feit dat ik sinds januari op "dieet" ben en dus niet meer gewoon ben dat soort dingen te eten? Ik weet het niet, maar ik betreur het me al dat ik dat gegeten heb.
    Vanavond trouwens ook voor de eerste keer de "wijnglas wisseltruc" met mijn man moeten toepassen wink.gif
  • Gisteren echo gehad en alles was in orde. Wel weer minder ver dan gedacht wat ik raar vind omdat ik zwanger ben geraakt met hormoonbehandeling. Maar gyn maakte er geen punt van omdat het een combinatie kan zijn van latere bevruchting, innesteling en foutmarge bij het meten. Was bij mijn eerste net zo dus ik zal me maar geen zorgen maken. Ik zal een berichtje naar aardbei sturen voor het fb-groepje.
  • @MAVDP: jep, dat was ik dat het vermeldde van de bv.
    De dokter zei dat ze aanraden om te stoppen maar van hem moet ik dus niet direct.
    Kan wel zijn naar het einde toe dat ik even zal moeten stoppen, omdat dat de bevalling kan opwekken.
  • @HappyMamaEvy; ondertussen is het gelukt hoor. Zit in het fb groepje. 😜
    Alvast bedankt.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld