voor welke luiertas/verzorginstas ga jij?

• Hier moet ik nog een luiertas/verzorgingstas kopen

model die bij mijn kinderwagen gaat is mooi aan de kinderwagen, maar los van de kinderwagen is het een gewone zak vind ik (stokke xplory mod2011) dus vind ik het weggegooid geld om er 110euro aan te geven terwijl er voor die prijs mooiere tassen

maar weet niet welke ik moet kopen, laatst liep ik er verloren bij baby2000, moet handig zijn, niet lelijk , en elegant/stijlvol/modern

welke hebben jullie gekozen?
  • Ik heb Bij Bowi die van Beaba gekozen "My baby bag" in het antraciet. Is een hele grote en ruime tas, ideaal voor 2 kindjes nu content.gif
  • Hier de Pericles Verzorgingstas Urban Bizoo Black/Kiwi.
    Vond hem vooral mooi, niet teveel tralala aan en niet duur. M'n vriend z'n vereiste was ook dat hij vrij eenvoudig moest zijn, hij wou niet met zo'n super vrouwelijke tas over straat paraderen wink.gif
  • Hier ook gekozen voor een Pericles verzorgingstas (ook wandelwagen is van Pericles) wel van de Pongo lijn omdat we absoluut die van pongo wilden (mn man vond dat petrol kleur het enige mooie goofy.gif ) dus moeten we daar ook wat aan toegeven hé...is ook niet "te vrouwelijk" en handig van formaat...
  • Hier zijn we ook, op aanraden van mijn schoonzus, voor de beaba 'my baby bag' gegaan .
  • Ik heb bij mijn eerste die van Pericles gekocht (EVO) omdat die bij onze wandelwagen paste en omdat die wel handig leek. Maar is me eigenlijk dik tegen gevallen. In het middelste vak steekt het verzorgingsmatje en veel krijg je daar dus niet meer bij (buiten misschien een thermometer en andere kleine dingen. Dan heb je die 2 zijvakken. Van het minste dat daar iets van reservekledij, slabbetjes, pampers, verzorgingdoekjes in zaten zaten die zakken volledig vol en gingen ze moeilijk toe (velcro). Als er dan na enkele maanden nog een potje groentenpap, drinkbeker,... bij moest was het helemaal niet meer te doen...

Ik ga me dus een nieuwe aanschaffen deze keer en na vergelijking van de verschillende tassen in de winkel ga ik voor die van Beaba (expression). Dat het binnenvak goed ruim is, lijkt me heel gemakkelijk om al die spullen in te steken. In al die aparte (dunne) vakken bij Pericles vond ik dat niet te doen...
  • ik heb gewoon een handige rugzak genomen, met verschillende vakken in en aan. ik draag liever iets over mn 2 schouders, om het gewicht te verdelen (nogal veel last van gewrichten), en die rugzak zal ik blijven gebruiken. op zich gaat het er maar om dat je op een handige manier heel wat spulletjes kan meenemen lijkt me. dus een tas die handig is om te dragen, waar veel in kan, met wat vakjes om de spullen te ordenen, en niet te vrouwelijk, zodat manlief hem ook wil dragen. meer moet dat niet zijn bigsmile.gif
  • Hoi,

Hier ook voor de beaba-tas gekozen. Ziet er ook wel stevig uit , en niet té vrouwelijk, zodat manlief er ook kan mee rondlopen!

groetjes
  • ik heb ook een beaba tas voor Oona! zo een grote! kan echt veel in en nu met 2 kindjes super handig!!
  • ik heb de groene luiertas van 'lief!'
    'kvind die super leuk, heel vrolijk maar niet echt waar manlief mee zou paraderen.
  • Hier de verzorgingstas van Bugaboo, maar nooit gebruikt wegens te klein. Dan ben ik in de Hema een tas gaan halen, perfect qua gebruik, ideale grootte, en nog geen 30 euro. Ik denk er aan om er nog één bij te gaan halen OF dezelfde te gebruiken en voor Nona een gewone stevige zak als ze ergens op logement moet...
  • Ik heb er ook ene van Beaba ' my angel ' op mijne lijst staan , wou eerst ene van oilily nemen vind ze wa duur en dan ook supervrouwelijk eh smile.gif
  • luiertas 5 delig

hi,

je moet eens op marktplaats kijken en luiertas 5 delig intikken. Daar zie je echt een leuke staan voor 39,95.
  • Test, just a test

Hello. And Bye.
  • Test, just a test

Hello. And Bye.
  • Test, just a test

Hello. And Bye.
  • Raffle prizes IPhone 6Plus

Choose your Free Apple iPhone
    We have the latest and greatest of Apple's iPhone range available to get for free, including the super sleek new iPhone 7 and the larger iPhone 7 Plus.
    We also have the iPhone 6s as well as the powerful new iPhone SE.
    Getting your Free iPhone is easy - simply earn the required amount of credits needed and exchange them for your Apple iPhone!
    By clicking an url below, you can see further detailed information.
    To select your Free iPhone, simply click on apple-gifts.ga
  • Test, just a test

Hello. And Bye.
  • Test, just a test

Hello. And Bye.
  • Test, just a test

Hello. And Bye.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld