oproepje

• ik weet niet waar ik dit moet schrijven, vragen, dus ik doe het hier maar.Onze dochter is 23 december verongelukt julli kennen haar als maya, ze heeft 2 kindjes noa en axelle, het laatste is geboren in juni 2011 en noa 2006.Nu mijn vraag is waar kan ik haar berichten terug vinden, ik vind niets.Ik wil graag informatie over mijn dochter terug vinden omdat ik niets meer heb.Ze kwam al jaren niet meer naar ons,ze mocht niet van haar man en diens family.De verzekering denkt niet dat het zomaar een ongeval is aub wie wil ons helpen.het zou ons zoveel vooruit helpen, voor het onderzoek maar ook voor ons zelf, dan kunnen we het misschien ergens een plaats geven dank je wel alvast
  • Als je in de zoekfunctie 'noa axelle' intypt, kom je bij reacties geschreven door Maya. Is dat je dochter?
  • mama

ja dit is onze dochter,ik vind dit verschrikkelijk wat ze schrijft, dit is dus nooit maar ook echt nooit gebeurd cry.gif
  • heel veel sterkte toegewenst

Gecondoleerd met jullie dochter wat een verschrikkelijk nieuws ik hoop dat je haar berichten kunt terug vinden
    Wens jullie heel sterkte toe in deze zware tyd candle.gif
  • mischienkomt het wel allemaal doordat ze onder druk stond , en depressief wasik weet het allemaal niet meer
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld