november 2011

• Even laten weten dat ik half november ben bevallen van een flinke zoon, Sam. Die nu ligt te huilen omdat in slaap te vallen.
  • Proficiat Nicky!!!
    En alles goed gegaan? Kan je een beetje genieten?

X Soj
    wave.gif
  • Proficiat Nicky?
    Kan zwaar zijn als ze zich in slaap huilen hooplijk betert het snel
    Gr
  • Ligt nu te slapen op arm - na hevig huilen.
    bevalling niet zo vlot gegaan: ingeleid omdat het niet doorkwam + lang geduurd.maar genieten doe ik wel hoor smile.gif
    Zus is er zoooo lief voor. soms een beetje te wink.gif

hoe staat het met de andere zwangeren (zonneke)?
  • Hier al heel lang niet meer komen piepen, was het volledig uit het oog verloren eigenlijk!

Nicky, proficiat met jullie zoontje! Ik ben eind oktober bevallen van een flink meisje, ondertussen al 3 maand oud smile.gif. Grote broer doet het goed met zijn zusje smile.gif.
    Hoe gaat het daar bij jou?
  • Proficiat zonneke,
    Is mooi om te zien he hoe broer en zus met elkaar omgaan.
    Gr
  • Hey!

Ik zat ook in het november 2011 clubje smile.gif Zonnetje ken ik nog heel goed! hug.gif Proficiat met je dochtertje! Hoe heet ze?

Zou wel ferm zijn iedereen nog eens te horen thumbup.gif

Wij denken stilletjes aan een derde, vandaar dat ik mij sinds kort terug op het forum begeef wink.gif

Hopelijk komen jullie hier nog!

Groetjes
  • Hoi,
    Hoe gaat het ?
    Mijn zoontje start 2 juni met school , begint te naderen , mijn klein manneke wordt groot, vanmiddag voort eerst in zijn groot bed geslapen en nu zijn eerste nacht.
    Gr
  • Hey Katinnetje,

De onze gaat ook 2 juni naar school! smile.gif
    Kijk er naar uit, zal hem goed doen! Is jouw kindje al zindelijk? Hier gaat hij op potje maar enkel wanneer hij onderaan niks aan heeft. Draagt hij een onderbroekje komt hij het wel zeggen dat hij moet plassen, maar zelf uitdoen lukt nog niet helemaal tongue.gif

Amai al in een groot bed! thumbup.gif En komt hij er niet uit? Heb je zo een bedrand gezet ook? De onze slaapt nog altijd in zijn spijlenbedje in een slaapzak en dat mag nog even zo blijven wat mij betreft bigsmile.gif

Voor de rest alles goed, met jou?

wave.gif
  • Kristel,
    Spannend he!
    Darko is er al volledig klaar voor. Hij in reeds zindelijk , kan zelf broekje af en aandoen met klein beetje hulp voor de achterkant van broek omhoog te doen . De zin om dit zelf te doen ontbreekt wel vaak , hij heeft graag dat mama dat doet, hij komt het zeggen . Mazr uit zijn eigen op potje zitten doet hij ook niet. heeft eigenlijk zeer vol gegaan van 25 jan tot nu bij dagmoeder ong 3 a4ongelukjes , thuis wel meer. Zal bij jouw manneke wel komen. Probeer andesbzijn handjes aan zijn broekje te zetten en zo samen afdoen .
    Zijn jasje kan hij sinds kort ook aandoen zo over zijn hoofd.

In groot bed gaat wel goed , hij komt er uit als ik de kamer uitben en gazt aan zijn deur met deurhekje even kijken en gaat dan terug in bed. Hij legt zich wel soms bloot s nachts.
    Een bedrand heb ik pas sinds vandaag ( mag ik van iemand gebruiken) ervoor had ik zijn klein bedje ervoor gezet en met bortsvoedingskussen er langs. Anders was hij er al,zeker uitgevallen . Ik heb hem al horisontaal gevonden in zijn bedje.

Gr
    Tot later
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld