oktober 2010 baby's

• rojanne en joke....dikke knuffel

hier woensdag terug naar de gy, er was vrijdag nog geen kloppend hartje te zien....afwachten dus dat alles goed komt.

aan de nieuwe zwangeren....tof dat jullie erbij komen!
  • Veel sterkte meiden... sadhug.gif
  • oh nee!! Rojanne en Joke veel sterkte!

Hier gaat het goed, geen bloed verlies mee gehad sinds vorige week...Ik hoop nog steeds niet dat ik jullie opvolg.. Vind 2 miskramen achter elkaar wel genoeg.
  • joepie

hallo allemaal ,

Ik mag mij ook bijvoegen voor het oktober clubje .
    Bij ons is het een tweede kindje en we zijn super blij ook al was het een beetje onverwacht .
    Nu kijken we vol spanning af naar 22 februari voor onze eerste afspraak bij de gyn .
    ondertussen heb ik 2 testen gedaan 1 test van carrefour die was ligt positief bijna niet duidelijk.
    Maar de 2de zo een clearblue was duidelijk positief .
    Het is nog maar net maar wij kijken er al enorm naar uti terug zo een kleine spruit in huis .
    Onze oudste zoon Thomas is ondertussen een maand of 11 dus het gaat druk druk druk worden
    groeten Kim content.gif thumbup.gif
    aan alle andere zwangere damens trouwens een dikke proficiat geniet ervan
  • Veel sterkte voor Rojane en Joke!! sadhug.gif

En ik duim voor je Wendy.

Ik ben gisteren bij de huisarts geweest om bloed te laten trekken, zij ging er al direct van uit dat ik zwanger ben (ze gaf me al een zwangerschapsmap mee...)
    Ik ga toch nog de uitslag afwachten vanavond en dan kan ik me ook een banner maken content.gif
    Ik zou uitgeteld zijn voor 15/10

@Kim: mijn dochter is 9.5m, ze gaan dus 18m verschillen. Hier zal het dus ook druk worden, maar ik denk dat het ook wel leuk is voor de kindjes als ze niet teveel schelen in leeftijd. content.gif
  • Joke dv, sadhug.gif

nano, hopelijk volgende keer een kloppend hartje!

Mieke en Kim, ons kindjes gaan iets van een jaar verschillen dus ook gezellig druk!
  • ah sofie nu zie ik het ja aan je banner, dat gaat druk maar ook heel leuk zijn (vooral als ze wat groter zijn) content.gif

Bij mij had dat niet gelukt want ik heb m'n regels pas 6m na m'n bevalling voor de eerste keer gekregen.

Zijn er nog mama's zwanger van een 2de (of meerdere) die het nu precies rapper voelen, allez zo trekken in de buik.
    Vanaf een 2de zwangerschap zet de baarmoeder zeker rapper uit hè? En zal het dan ook rapper te zien waarschijnlijk goofy.gif

Tot nu toe nog geen misselijkheid, ik hoop dat ik het niet zo fel ga hebben als bij m'n eerste. Toen ben ik 4m ziek geweest, zelfs een week aan de baxter moeten liggen.
    Iemand tips om de misselijkheid op voorhand al te vermijden? blush.gif
  • Hallo,

Ik ben zwanger van mijn derde zwangerschap bigsmile.gif
    We weten helaas nog niet helemaal hoever de zwangerschap is, onze schatting is ongeveer zes weken.
    Was namelijk gewoon aan de pil, dus het was een beetje onverwachts en toch zijn we erg blij met de komst van zo'n kleine wondertje.
    We moeten 23 Februari naar de Verloskundige, om dus echt te zien hoever we zitten en ook gaan we zo vroeg heen omdat me vriend gaat begin Maart naar afghanistan sad.gif
    Dus dan kunnen we tenminste de eerste echo nog even samen meemaken, dus we wachten nu in spanning af op onze eerste echo..

Ik las net snel even alle verhalen, zal ze nog eens goed lezen.
    Iedereen veel sterkte in deze spannende weken, hoop snel voorbij te zijn in deze onzekere periode..

wave.gif
  • isolde, welkom hier, onverwachts maar toch zo leuk hé, jammer van je vriend ...

mieke, hihi ja wij hebben er bewust voor gekozen om gewoon door te gaan ... ik ben gestopt met borstvoeding na 2 maand en dan had ik bijna direct mijn maandstonden. Anders ging het waarschijnlijk ook wel langer duren. Ben ermee gestopt omdat ik echt niets meer had. Willen ook graag een derde maar zijn er nu nog niet uit of we het terug zo gaan doen of niet. Als er geen vierde meer zou komen dan wel maar als er een vierde komt kunnen we er misschien een (half) jaar of zo tussen laten, maar we zien dat wel goofy.gif . Ik heb altijd al gezegd dat als ik kies voor kinderen ik er minstens 2 wil en kort op elkaar.

De blauwe doos voor ons A'tje is toegekomen! Ik ben een rare mama, ik heb geen probleem nu om gewone flesvoeding te geven maar bij potjes groentenpap of fruitpap trek ik mijn neus op haha.
  • @Sofie: ja het was bij ons ook gepland om ze kort op mekaar te krijgen. Een eventueel 3de zouden we wel ietsje langer ertussen, we zien wel.
    Heb eerst bijna 5m enkel borstvoeding gegeven, nadien begonnen met bijvoeding en toen zijn mijn regels erdoor gekomen.
    Het heeft dan toch nog eventjes geduurd eer het prijs was blush.gif content.gif

Jullie mogen precies allemaal zo snel naar de gynaecoloog, ik ga morgen bellen maar waarschijnlijk zal het weer pas gaan vanaf 10w. zoooo lang nervous.gif wink.gif
  • Leuk zeg allemaal zo snel!

Hier wilde we ze ook kort op elkaar.
    Helaas ging het mis op 22-10 en op 22-12.

Nu gaat het ook nog niet heel veel schelen.

Ik mag donderdag al! Jippie! kan het niet vaak genoeg zeggen goofy.gif
  • Joke, veel strekte!

Ik wilde ook wel snel kindjes achter elkaar...maar ja niet alles loopt zoals je wilt. BIj de 1e was ik gelijk zwanger. Toen voor de 2e duurde het 1 jaar voordat ik zwanger was, toen kreeg ik een miskraam en duurde het weer een jaar voordat ik zwanger was. Nu heeft het 2 jaar geduurt voordat ik zwanger was... Dus ja, zit nu overal 3,5 jaar tussen. Ach, is de ene uit de luiers kun je weer met de volgende verder hihihi.
    Ik ga van de week ook eens de verloskundige bellen voor een afspraak. Zal ook nog wel even duren voordat ik kan.

Ja mijn buik trekt ook enorm. Net of er veel meer spanning op staat bij een 3e... Soms moet ik gewoon al mijn knoop los doen als ik even zit, om wat meer lucht te krijgen hihihi Als er maar geen 2 in zitten..
  • hier ook de 2e 2.5 jaar er tussen
    bij djinn hebben we er 15 maanden over gedaan en nu 7 maanden.
    ik mer ook me broek gaat ook stakker zitten had van het weeken een buik band aan om te passen en dat acentueerde echt me buik dus savonds moet ik ff in de gaten gaan houden dar anderen geen ideeen krijgen.

iemand al een voor gevoel van geslacht?

ikke een jonge ook de cineeese kalander zegt dat en me oma ook Djinn is met nieuwe maan geboren en dat schijnt een ander geslagt te geven
  • oei het was niet mijn bedoeling om hier mensen tegen de borst te stoten met dat gedoe over kindjes kort op mekaar.
    Men heeft het idd niet te kiezen en ik hoop dat ik mensen bij wie het al eens misgegaan is niet gekwetst heb blush.gif blush.gif
    sorry hiervoor dan.
  • Inderdaad je hebt het niet te kiezen wij hebben gewoon "geluk" Abel is er direct gekomen, gestopt met de pil en een week later was ik zwanger.
    En nu ons nieuwe spruitje 4 maanden na Abel (waaronder 2 maanden borstvoeding) heb 3x mijn maandstonden gehad na de bevalling. En dit was nu de eerste ronden waarvan we allebei dachten: het mag nu wel komen, schelen ze een jaartje ongeveer ons "doel" (voorzover je daarvan kan spreken wink.gif ) was zeker zwanger te zijn voor de zomer dan scheelden ze 1,5 jaar.

Hier nog geen rekgevoel.
    Bij Abel had ik de eerste weken van mijn zwangerschap zo'n 1-2-3 keer per 24u stekende pijn in mijn onderbuik, dat hield soms 2 uur aan. Nu heb ik dat niet. Vorige week had ik wel 1 dag constante stekende pijn in mijn onderbuik. Verder voel ik niets. Bij Abel heb ik ook wel heel veel geluk gehad met de zwangerschap, behalve die eerste weken af en toe die steken heb ik er totaal geen last van gehad, zelfs op de laatste dag huppelde ik nog vrolijk rond. Nouja huppelen ging wel moeilijk met de buik haha. Ik hoop enkel dat de bevalling nu beter zal zijn want dat was een ferme tegenslag goofy.gif .
  • Mijn oudste drie zijn nu al wat groter - 7, 6 en 4. En het is inderdaad héél fijn als ze zo kort achter mekaar komen (en als de natuur meewerkt, inderdaad...). De eerste maanden dat onze derde er was, vond ik wel loodzwaar. Hij heeft de eerste zeven maanden niet doorgeslapen en dat is wel slopend als je dan nog twee peuters hebt rondlopen. Maar als ik nu zie hoeveel ze aan elkaar hebben, zou ik het zoooo opnieuw doen! bigsmile.gif
    Voor de vierde hebben we nu wat langer gewacht, omdat dit zeker onze laatste wordt, en ik er toch ook wel eens echt van wil genieten, want dat schiet er natuurlijk wel wat bij in als je meerdere kleintjes hebt rondlopen!
    Ook hier het gevoel dat het een jongen wordt... waarom weet ik niet, is gewoon een gevoel content.gif
    Ik heb trouwens vandaag twee rompertjes gekocht, vond ze zoooo leuk... ik kon er echt niet aan weerstaan! blush.gif

wave.gif
  • Geeft niet hoor Mieke, het is niet kwetsend overgekomen!! thumbup.gif
    Mijn oudsten (jongen) is 6 jaar en word in mei 7. De jongste (meisje) is net 3 jaar geworden. De ene is van het bouwen en de andere is op het moment alles aan het afbreken hihihih. Maar ze kunnen ook best leuk met elkaar spelen.
    Het voordeel vind ik ook wel dat ze straks allebei snappen dat ik zwanger ben en wat er gaat gebeuren. Ben zo benieuwd wat hun er van zeggen als we het vertellen.

Rompertjes....heerlijk om die te kopen en al lekker te neuzen.
    Kan niet wachten. Ga van de week ook maar eentje kopen denk ik, om voor mij zelf alvast te vieren!

Jongen of Meisje....ik heb best sterk gevoel van een jongen. Het maakt bij niet veel uit. WIl het ook NIET weten (nou ja af en toe stiekum wel...).

He kijk eens er staat een heart.gif tussen de smileys! Moest ik even plaatsen!!
    Gaan jullie nog wat aan valentijn doen?
    Heb een Pandora bedel besteld, die mag hij aan mij geven. tongue.gif

heart.gif
  • deze morgen ben ik voor de eerste maal naar de gynaecoloog geweest.
    ik heb het vruchtje zien zitten (3mm groot), het zit goed op zijn plaats. Dus van bbz is er geen sprake, ben enorm opgelucht!!! bigsmile.gif

De hevige krampen in mijn buik zijn hoogstwaarschijnlijk afkomstig van mijn darmen, ik hoef me geen zorgen te maken toch moet ik het de komende weken wel een stuk kalmer aan doen! Dat zal wel geen probleem zijn denk ik drunk.gif
    3 maart mag ik terug voor de volgende echo! Voor het eerst durf ik van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben!!!! toch hou ik het nog even geheim... en wou ik even mijn goed gevoel hier kwijt...
    Succes aan iedereen!!! thumbup.gif
  • Moeten jullie meer plassen dan ormaal en kan je t soms niet allemaal ophouden?
    blush.gif
  • Annie, speciaal voor jou een heart.gif haha jij koopt zelf uw kadootjes? wink.gif

lore, amai dat is vlug naar de gyne! super zeg!! proficiat!! wij mogen pas eerste keer op 3 maart!

happyface, nu niet meer, heb enkele nachten 2x moeten opstaan maar dat is nu over
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld