oktober 2010 baby's

• Hallo, ik ben degene die hier boven vroeg over de positieve zwangerschapstest na 40min.
    Wel gisteren heb ik weer één gedaan, ander merk en met ochtendurine en nu was ie positief na 20min.
    Nu weet ik het nog niet helemaal zeker dus... tired.gif Vanavond naar de dokter en dan zal ik morgen weten of ik me bij jullie mag voegen!! thumbup.gif
    Spannend!!!
  • Mieke, hopelijk hé ... hier is het echt extra spannend vind ik, hebben ervoor gekozen geen bloed te laten nemen nu bij de huisarts ... als we op 3 maart gyn gaan vraagt hij toch ziezo om daar nog eens bloed te laten nemen ...
  • Ik duim voor je! thumbup.gif

Zou wel gek zijn 2 x een vals positieve test.

Ik ben vannacht goed ziek geweest blehhhhh drunk.gif
  • xena ook hier haha!!!

alle nieuwe zwangeren een dikke proficiat
  • @Claudia, ja ik mocht me ook bij het oktober clubje voegen. Leuk he...loopt jouw melkproduktie overigens ook terug. Die van mij al enorm...daaraan had ik een vermoeden dat ik zwanger was..
  • hey,

ook ik mag me hier toevoegen. had deze morgen en dik positieve test.ben ook nog niet zeker hoever. het moet 4 a 5 weken zijn nu. moet nog bellen naar gyn om te mogen gaan. denk dat dit wss binnen een week of 2 zal zijn dat ik zal mogen gaan.

gwentje
  • JOEHOE GWEN!

Leuk zeg! Proficiat!

Ik had je stiekem al een beetje gevolgd hehehehe.
  • Hallo dames

Al enkele niet op de pc geweest, dus hoog tijd om nog een te reageren

Aan alle nieuwe zwangeren een dikke proficiat!

Hier gaat alles prima. Ben wel zo moe stuckup.gif en de misselijkheid komt met vlagen opzetten drunk.gif . Gelukkig is het nog niet zo erg als bij de vorige twee. Ben aan het aftellen (net als iedereen) naar de echo.

Wij gaan het deze week ergens tegen de familie vertellen, ben eens benieuwd naar de reacties content.gif

Zal nu sneller terug eens langskomen en dan op iedereen reageren bigsmile.gif

groetjes
  • Hallo iedereen!

Ook van mij nog proficiat aan de nieuwe zwangeren! Ons 'clubje' begint al aardig uit te breiden! content.gif Leuk!!
    Ook hier is de misselijkheid aangekomen... gisterenavond voor de eerste keer moeten overgeven, en ik heb zo een vermoeden dat het niet de laatste keer zal zijn goofy.gif
    Nog vier daagjes en dan hebben de kinderen een weekje vakantie - hier in België toch, in Nederland ook?
    En dan na de vakantie naar de gyn... jippie!!! blush.gif

groetjes
    Tanja wave.gif
  • Hallo allemaal,

ik hoop dat ik mij hier ook mag bijvoegen.
    Ik heb net een test gedaan en deze was positief.

Ik heb echter 9/01 een miskraam gehad en hoop dat het niet meer positief test van toen. Mijn hcg was 21/01 nog 350 (18/01 : hcg 17000).
    Ik voel me nu dus echt weer zwanger en daarom ook getest.
    Heb reeds 4 dagen bruinverlies (had bij de vorige zwangerschappen ook altijd innestelingsbloeding, behalve bij de vorige dan).

Ik ga morgenvroeg een clearblue digital doen en morgenavond naar de dokter bloed laten trekken.

Ik wil hierbij dan ook even alle zwangeren feliciteren.

Groetjes van een onzekere Charlot candle.gif
  • welkom nieuwe zwangeren

heeft iemand bij zijn vorige kindjes direct begonnen met flesvoeding? hoe gaat dat dan? moet je dan alles meenemen naar het ziekenhuis? is nog wat vroeg maar dat spookt al door mijn hoofd
  • hey sofie,

in belgië is dit zo dat de flesvoeding van het ziekenhuis zelf komt. zij komen dan telkens een flesje brengen wnn het kindje moet gevoed worden.

wendy,

dankuwel!!! hihi, bij ons eerste in dezelfde maand uitgerekend en nu het 2de ook weer. wel grappig!

gwentje
  • Hallo iedereen,

vandaag ook wat last van misselijkheid en oowhee mijn omgeving...
    ik ben met momenten erg humeurig vandaag!
    morgen mag ik voor de eerste keer naar de gyn. voor mijn eerst echo!

Laat ons hopen dat alles in orde is?!
    Duim voor me!
  • Hoihoi

Bij mij is het net misgegaan. Ik was nog maar 5 weken en 2 dagen zwanger (de banner klopt niet helemaal) ...uit het niets (ik had alle kwaaltjes....vanmorgen nog misselijk) vond ik net mijn hele onderbroek onder het bloed. het blijft bloeden. Helder rood! En ik heb ook buikpijn.

In juli is het ook misgegaan met 6 weken. Onderhand zijn we bijna een jaar bezig voor ons derde kindje...

Ik ben een beetje verdrietig nu...(kon er nog wel bij!! Pff)
    Niemand wist het nog...het was ook nog maar zo pril, toch doet het zo'n pijn...

Nou, ik ga jullie verlaten en hoop over een poosje toch op een echt goede zwangerschap.

Succes allemaal en geniet in oktober van jullie kindjes!!

Rojanne
  • Rojanne, veel succes bij het verwerken, het een plaatsje proberen geven candle.gif sadhug.gif
  • T, jee Rojanne, niet leuk... Niet de moed opgeven he! Ik ben 2 jaar bezig geweest voor een 3e. Dus er is echt hoop!
    Sterkte!!

Alle nieuwe zwangere GEFELICITEERD!

Wendy, hoe gaat het nu met jou??
  • Toch maar eens mijn laatste zwangerschapstestje gedaan en het was al veeeeeel duidelijker party.gif
  • Sofie, super ! party.gif

Rojanne, ai dat is rot, ik weet hoe je je voelt hoor. Veel sterkte. sadhug.gif

Groetjes Charlot candle.gif
  • Hallo iedereen,

Ik verlaat ook jullie clubje. Ik had vorige week al verteld dat ik bloed begon te verliezen. Vanmorgen ben ik naar de huisarts geweest en hij heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Vanmiddag is er een echo gemaakt en er is niets meer te zien. Verder zag alles er wel goed uit (hier ben ik wel blij om).
    Waarschijnlijk heb ik het vruchtje gistermorgen verloren. candle.gif Mijn schoonouders hebben we het gisteren verteld (die kwamen toevallig langs) en vanmiddag heb ik het mijn moeder verteld. Gelukkig worden we goed gesteund en vinden mijn man en ik troost bij elkaar.
    Ik voel me natuurlijk erg verdrietig. cry.gif
    Rojanne, jij veel sterkte.

Aan iedereen veel geluk gewenst.

Groetjes van Joke. sadhug.gif
  • Rojanne en Joke

Heel veel sterkte en hoop jullie binnenkort wel weer te kunnen begroeten hier.

Doe het beide rustig aan

heel veel troost knuffels Diane cry.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld