oktober 2010 baby's

• juske, hier ook nog paniek en onzekerheid hoor! straks bellen naar gyn!

wendy, dat is inderdaad al verontrustend, 3 keer op een rij, hopelijk is het nog goed
    en hopelijk wijzen de onderzoeken iets uit dat niet onoverkomelijk is, maar het is inderdaad beter dat je het weet als er wat aan de hand is
  • neh op 3 maart afspraak, nog zoooo lang bored.gif
  • wendy ik schreef dat het ons ook kan gebeuren was niet om jou te ontmoedigen maar meer om de rest er van bewust maken dat het ons ook kan gebeuren
  • Veel sterkte Wendy sadhug.gif
  • Allereerst wil ik je sterkte wensen, Wendy. cry.gif Ik denk aan je. Vandaag hoorde ik ook op de peuterspeelzaal van Jorn dat een moeder ook een miskraam had gehad. Nou, dan moet ik even slikken, hoor, na al deze vreselijke berichten.

Ik moest eerst nog heel veel bij lezen, want ik was gisteren niet achter de computer geweest.
    Ik wil de nieuwe zwangeren alsnog feliciteren. thumbup.gif
    Sinds een week verlies ik bruinig bloed. Ik heb verder geen buikpijn of zo. Ik maak me geen zorgen en ik zal volgende week met de huisarts bellen voor een afspraak. Ik ben ontzettend moe, heb last van mijn borsten (heb al zwangerschapsbh gekocht, want ze zijn al een cupje groter). Ik heb het idee dat mijn buik ook gigantisch uitzet. Ach, ja de darmen. smug.gif
    Ik kom trouwens ook uit Nederland, maar dan uit Friesland. Ik woon in een dorpje vlakbij de plaats Harlingen.
    Hopelijk gaat het verder goed met de rest en nogmaals, Wendy, ik denk aan je.

Groetjes van Joke. wave.gif
  • Hallo allemaal

Wendy...supersterkte..misschien bestaan wonderen he?
    maar als het niet zo is, hoop ik voor je dat ze een oorzaak vinden en dat het makkelijk te verhelpen is... Sterkte meid!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja, ik heb al kinderen. 2 om wel te verstaan. Een van bijna 6 en een van bijna 4....dus geen pubers. Nee, dat waren kinderen uit onze kerkgemeenschap. Wij hebben elke week ze een uurtje over de vloer om te praten over van alles en nog wat wat ze bezig houdt. Erg leuk! (maar nu wel vermoeiend)

Ik zit met een dilemma. Wij willen het nog lang niet vertellen aan iemand. Maar nu is vanmorgen iets gebeurd waardoor de situatie bij mijn schoonouders zorgwekkend is. (dat was het al, maar nu helemaal) In ieder geval zullen ze de komende weken heel veel hulp nodig hebben (ik ga nog even niet uitweiden over het precieze, omdat ik denk dat er kennissen meelezen met deze fora...vandaar....) Nu moeten wij als kinderen van hen hun denk ik verzorgen...wat ik met alle liefde doe...maar ik ben zelf zoooo moe! Hoe ga ik dat nu doen???? pfffff...even over nadenken dus...vanmiddag daar maar even overleggen hoe en wat en dan misschien toch maar besluiten om het te vertellen (anders zullen ze het niet snappen!) En tja, als je dan je schoonouders op de hoogte stelt, dan kun je je ouders niet in het ongewisse laten...maar het is nog zooooo pril...ik wil het pas vertellen als ik een paar weken verder ben

Dilemma dilemma dilemma

Verder nog nieuws??? wave.gif
  • jullie bedankt!

Rojanne, ik vroeg dat over de kinderne. Ik reageer vanavond uitgebreider hierop.Heb weinig tijd nu

Het bloeden is hier gestopt! pijn bijna weg!

Zou een adertje die gesprongen is, een halve tampon puur bloed kunnen geven en buikpijn?

krijg toch weer hoop nervous.gif
  • Wendy, wat laat je me schrikken!
    Ik hoop echt dat het een adertje is!
    Wanneer mag je voor een echo?
    Toen ik een miskraam kreeg (dus toen ik bloed begon te verliezen) mocht ik dezelfde dag voor een echo om me gerust te stellen.

ALle nieuwe zwangere welkom!!

Ik heb de hele dag al last van mijn maag die omhoog komt.
    Vol me zo ontzettend vol...
    En ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO moe....

Zo genoeg geklaagd.
    Kan niet wachten het aan iedereen te vertellen. Maar heb me voorgenomen dit niet te snel te doen. WIl eerst een echo hebben.
    Hier in NL ligt het ook vooral aan welke gyn of verloskundige je hebt.
    Sommige verloskundige hebben een echo aparaat en kijken gelijk bij de eerste afspraak of ze wat kunnen zien en horen.
    Maar sommige verloskundige hebben dat niet en dan word je doorgestuurd.
  • Ik zou het niet weten Wendy, ik denk dat dat wel mogelijk is. Ik hoop het zo voor je! Wanneer kan je terecht voor een echo?
    candle.gif
  • Volgende week donderdag kan ik terecht. Dus we zullen dan wel zien he!

Ik kan wel eerder gaan, maar bij 5 weken zie je nog zo goed als niets. Dus dat heeft niet veel zin.
    Ik mag dus volgende week donderdag en de 18e gaan.
  • Ik heb al een super onzekere week achter de rug, vorige week zaterdag had ik hcg waarde van 340, maar mijn hevige krampen in mijn onderbuik werden maar erger en langer met de dag, ik had nog weinig tot quasi geen hoop meer (dezelfde symptonen als bij mijn miskraam in november) woensdagavond heb ik opnieuw bloed laten prikken. rond 18u daarnet mijn dokter gehoord,mijn waarden zijn gestegen naar 2340 astonished.gif

Dokter raadt mij wel aan erg veel te rusten en zo vlug mogelijk een echo te laten nemen dat het zeker geen bbz is. nu dinsdag heb ik een afspraak bij gyn.
    Toch blijf ik nuchter en ben ik nog steeds onzeker!

Wendy, na je geruststellende woorden vorig weekend wou ik je dit goeie nieuws vertellen... en toen las ik je bericht! ik hoop echt echt dat het vals alarm is en dat je alsnog goed nieuws kan krijgen!
    Want zelfs al verteld je lichaam iets negatiefs, er kan daarbinnen toch een vechtertje zitten die ervoor zorgt dat het wel allemaal goedkomt!
    we moeten er blijven in geloven!!!
    thumbup.gif
  • moeders voor moeders komt volgende vrijdag langs.......

over bruin verlies ha dik de vorige zw ook hield een week aan maar bruin is oud bloed dus niks ergs.

wendy hopen dat het weg blijft
  • En, Wendy, is het bloeden helemaal gestopt ondertussen?
  • ja wendy ben ook benieuwd candle.gif
  • Sorrie reageer nu pas

Het bloeden is gestopt, en enkel gebleven tot het beetje dat ik gistermorgen verloor, dat was puur rood bloed zonder slijm, klonter oid.Dus ik hoop dat het een adertje is geweest!

Donderdag weet ik meer..
  • nou de thumbup.gif staan om hoog

ik ga het morgen aan me ma vertellen... we gaan winkelen heb al een kaartje gemaaktmet de tekst
    lieve oma
    ik heb een leuk bericht vandaar deze tekening en gedicht
    enwat dat bericht zal wezen
    mag je op de achter kan lezen

op de achter kant

ik word iemands zusje
    want ik krijg namenlijk een brusje
    er wacht op mij een hele klus
    want dan word ik grote zus

en ik laat deze morgen ff kleuren door djinn

gaan we morgen lekker koffie drinken en dan geef ik de tekening aan me moeder met de mededeling djinn heeft nog iets gemaakt voor jou

ik laat het nu alleen aan me moeder weten...... vorige keer heb ik het pas bij de 1e echo verteld (week of 9) en mijn zusje heeft het pas verteld bij 3 maanden ..... en ik kan me voortsellen dat het ook leuk is als je het als eerste weer van af het begin

zou ik ook hebben als djinn het tegen mij vertelde

dus morgen een fun day

oja heb een opa en oma box besteld voor 10 euro is weer een swat anders dan de blijde doos voor moeders hahaha
  • hier vandaag naar de gy geweest, nog 2 weken wachten om te mogen vertellen....tot het hartje klopt. Ook dan krijg ik pas een zwangerschapsattest...hoe zit dit bij jullie?

voor de rest geen zw kwaaltjes goed hé.
    die buikpijn die er is zo van de baarmoeder zijn die zich klaarmaakt.

groetjes
  • ik weet niet wie het vroeg maar kom uit omgeving valkenburg in Limburg..

wendy ik heb bij de oudste een paar keer bloed verloren en steeds kleine hoeveelheden en bij deze zwangerschap ook een aantal dagen voor ik ongesteld moest worden maar heb al een echo met 4 weken gehad. (zien ze alleen een bevrucht eitje op maar goed er zat iets; kreeg de echo om een andere reden dan een zwangerschap). DUs ik duim voor je dat het goed zit...

hier een collega die 39 weken zwanger was en geen leven voelde en woensdag bevallen is van een doodgeboren dochter.. ben er echt een paar dagen van ondersteboven geweest... zo zie je maar dat er nooit garanties zijn....
  • Hallo allemaal,

Ik verlies sinds vanmiddag bloed. sad.gif Ik had hiervoor al een tijdje bruinverlies, maar nu is het echt bloed. Het is net als je menstrueert. Ik was aan het werk (in het ziekenhuis) en heb toch vanavond tegen een collega verteld dat ik zwanger ben. Ik kon vanavond om 21uur terecht bij een huisarts, maar die kon niet met zekerheid zeggen of het een miskraam zal worden. Mijn urine is onderzocht en ik ben nog wel zwanger.
    Ik voel me op dit moment echt kl......en erg verdrietig. cry.gif Als het erger wordt en ik krijg buikpijn (wat ik niet heb), moet ik weer contact opnemen met het ziekenhuis en anders eventueel a.s. maandag contact opnemen met mijn eigen huisarts.
    Ik weet dus niet of ik hier weer terugkom. Ik wens jullie in ieder geval veel geluk toe (ik denk ook nog aan jou, Wendy).

Groetjes van Joke.
  • joke ik duim voor je dat het innestelings bloeding en niks ergs candle.gif
    we duimen hier thumbup.gif

voor joke candle.gif
    voor wendy candle.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld